En uskalla mennä työhaastatteluihin
Enkä edes vastata puhelimeen. Miten ikinä voisin työllistyä?
Kommentit (18)
Tulevat kotioven taakse, nahkatakkimiehet.
Jos uskallusta puuttuu puhelinasioissa ja haastatteluun menossa niin sitä taitaa puuttua vähän laajemaltikin? Perusta verkkokauppa ja tee töitä kotoa käsin. Selvität mitkä ovat tuotteita jotka ovat kysyttyjä.
Ei kannata kiusata itseään. Stressi aiheuttaa sairauksia. Työttömänä pärjää ihan hyvin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vain tilaajille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tilaajille
Luin tämän joskus ilmaisella kokeilulla ja tulos oli, että valtaosa ei vastannut puhelimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain tilaajille
Luin tämän joskus ilmaisella kokeilulla ja tulos oli, että valtaosa ei vastannut puhelimeen.
Olivatko hakeneet juuri töitä?
Minun täytyy sanoa, että kahdessa viime haastattelussa tunsin onnistuneeni hyvin, ja kumpaankin minut valittiin. Määräaikaisiä töitä, kyllä, mutta parempia kuin ei mitään.
Haastattelut menivät niin hyvin, että olisin kyllä ihmetellyt, jos minua ei olisi valittu. Joskus on niinkin käynyt.
Soitat heti maanantaina lääkärillesi ja kerrot ahdistuksesta ja paniikihäiriösta ja miten et pärjää ja lääkärisi voi auttaa.
Tämä on lääketieteellinen asia, dr.vauva ei osaa valitettavasti auttaa, vain ainoastaan oma lääkärisi voi.
Olet ehkä sairastunut vulvodyniaan. Hae hoitoa kärsimykseesi.
Ap, treenaa itseäsi :)
Minulla myös sosiaalinen kammo, mutta sitkeästi totutin itseäni noihin. Esim. videotallenne oli minulle kauhistus, samoin teams-haastattelu, mutta osallistuin niihin vaan ja totutin iotseäni niihin. Tuli jännityksen aiheuttamia muistikatkoja, kuuluvuusongelmia ja kaikkia mokia, mutta jatkoin vaan. Sitten sain paikan naamakkainhaastattelkun kautta. Olin jo mokaillut niin paljon siihen mennessä, että itse työ ei jännittänyt emnää :D
En jakssanut jännittää, koska olin jo jännittänyt 2 vuotta putkeen. Opettelin myös peilille ja kotona tyhjissä ovensuissa hokemaan terve, päivää, huomenta, iltaa, hyvää viikonloppua jne. Se auttoi todella paljon, kun aloitin. Sain suuni auki :)
Tsemppiä ja harjoittele!
Minä uskaltaisin mutta ei ole 10 vuoteen kukaan pyytänyt haastatteluun.
T: työtön 48
He tulevat kotiisi.