Mikä sua ahdistaa kaikista eniten?
Mua ahdistaa se, että en osaa päästää irti menneestä
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Helvetti
Jeesuksen omana ei tarvitse Helvettiä pelätä. Pyydä että Jumala antasi sinulle uskoa, että saisit uudestisyntyä ja ottaa vastaan Jeesus elämääsi.
Raamatullinen Jeesus on ainoa pelastus!
Ei voi olla totta ap, mulla ihan sama! Tai siis viime syksynä tein väärän valinnan asiassa x ja sen jälkeen kaikki on mennyt päin persettä. Tuntuu että kaikki on seurausta tästä yhdestä väärästä valinnasta ja oon maksanut siitä hemmetin kovan hinnan.
Tällä hetkellä ei ahdista mikään kun ei ole yhtään aikataulutettua menoa. Niitä stressaan aina jo edellisenä päivänä. En ikinä voisi ottaa esim. saunavuoroa, tuijottaisin kelloa koko päivän milloin olisi aika lähteä.
Kohta olisi kesärenkaiden vaihto edessä, tiedän kokemuksesta että jos varaan ajan iltapäivälle ennakoiden myöhään nukkumiseni (nukun yökyöpeliä yleensä 2-10 tai 3-11), herään sinä päivänä jo klo 8, enkä osaa aloittaa minkään askareen tekemistä, ku tuijottelen kelloa.
En ole enää aikataulutetussa työelämässä, sain kellosta ja määräajoista tarpeekseni.
Tunteilla leikkivät ihmiset. Tässä maailmassa tarvittaisiin aitoa, välittävää rakkautta.
Halvaantumisen/vammautumisen pelko. Se, että tänne joutuisi jäädä hengittämään toisten armoilla ja lääpittävänä vaippoihin paskoen.
Ei ahdista mikään. Tulee oikein hyvälle mielelle lukea kuinka naisia ahdistaa kaikki. Olette säälittäviä reppanoita 😅
Alkoholi.