Saavut kotiisi ja kaikki huonekalut ja tavarat on poissa, mikä on reaktiosi?
Kommentit (29)
Kunhan kisut ja poika ovat tallella, olisin iloinen kun pääsisin tavaroista eroon
Mahdotonta, että kaikki, siis ihan KAIKKI tavarat olisivat kellekään kelvanneet ja yhdellä kertaa asunnosta poistuneet. Älä unta nää.
Mulle on käynyt noin. Ex mies oli tyhjentänyt asunnon täysin kun lähti mun työpäivön aikana. Sanoin kyllä että vie vaikka kaikki, paitsi eläimet jätät mutta en ajatellut että ihan konkreettisesti tekisi niin. Mulle jäi siis lemmikit ja auto jolla olin ollut töissä. Niin joo ja olohuoneen matto.
Tarkistan olenko oikeassa asunnossa
Vierailija kirjoitti:
Mahdotonta, että kaikki, siis ihan KAIKKI tavarat olisivat kellekään kelvanneet ja yhdellä kertaa asunnosta poistuneet. Älä unta nää.
Sulle ei vielä ole käynyt niin. Kuolinsiivous-tapaus.
Olisin valtavan helpottunut, koska se tarkoittaisi, että olen saanut muuton vihdoin hoidettua valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siitä täällä ketju? Olisi mielenkiintoista tietää lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulis "siivoajalla" aika kalliiksi.
Olisin hämmästynyt. Koirat ei päästä edes anoppia sisään vaikka ramppaa meillä harvasen viikko. Tykkäävät kyllä hänestä mutta pitää aina erilseen antaa lupa tulla tupaan.