mitä painat?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
2-3km kävelyä ei ole paljon.
On se 8-kymppiselle.
87kg, josta 20kg liikaa. En ymmärrä miten näin on päässyt käymään...
Pertti painaa Kalevia. Voimalla ja ronskisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä aloittaja lihoin vuodessa 10 kiloa kun en päässyt liikkumaan sairauden takia ja nyt ei paino ala pudota vaikka liikunkin
Suurin merkitys painon pudotuksessa on ruokavaliolla. Oletko minkä pituinen?
Olen ihmetellyt, miksi ihmiset käyttävät suomen kielelle outoa kysymysmuotoa: Oletko minkä pituinen? Eikö voisi kysyä, että minkä pituinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3km kävelyä ei ole paljon.
On se 8-kymppiselle.
Oletko sä ap siis 80v? Ei ole välttämättä tuonkaan ikäiselle paljoa kävelyä tuo. Sukulaismies teki hölkkälenkkejä yli 80-vuotiaana ja kävi hiihtämässä. Entinen kirkkoherra kävi hiihtämässä lähes 90-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä aloittaja lihoin vuodessa 10 kiloa kun en päässyt liikkumaan sairauden takia ja nyt ei paino ala pudota vaikka liikunkin
Suurin merkitys painon pudotuksessa on ruokavaliolla. Oletko minkä pituinen?
Olen ihmetellyt, miksi ihmiset käyttävät suomen kielelle outoa kysymysmuotoa: Oletko minkä pituinen? Eikö voisi kysyä, että minkä pituinen olet?
No voi että. Miten sä nyt selviät tuosta.
Ei hyvää päivä taas tuota nillittämistä.
90kg. Olen tosin laihtunut yli 20kg ja aion laihtua vielä ainakin 10kg. En ihan hoikaksi haluakaan, koska ikää on sen verran, että nahkaa jää roikkumaan, eikä ole varaa niitä leikauttaa veks. Mulle riittää, että saisin olla vain pullukka. Se om mulle vähän.
89kg ja pituutta 177cm. 10 kiloa tiputtelen hiljalleen niin taas normi painossa .
-m40
Vierailija kirjoitti:
Läskit pitäs laittaa verolle
"Läskit pitäs laittaa verolle"
Mehän ollaan jo; kaikkea kulutusta ja vaikka ruoan ostamista verotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seliseli. Laihtuakseen ei tarvitse edes nousta sängystä.
Olet kyllä kiva. En kai minä syömistä lopettanut sairauden takia.
Niin, mutta voi katsoa mitä syö.
174 cm, 77-78 kiloa. Vieläkin pyrin ymmärtämään ruokailutottumuksiani. Alkuperäinen paino oli 101 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seliseli. Laihtuakseen ei tarvitse edes nousta sängystä.
Olet kyllä kiva. En kai minä syömistä lopettanut sairauden takia.
Et tietenkään, pitäähän ihmisen syödä. Mutta ihan vinkkinä, sängyssä makaava ihminen ei kuluta yhtä paljon kuin urheileva. Syö vähemmän, ongelma ratkaistu.
Olis siis jo aiemminkin ylipainoinen.