Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sille voi tehdä että mies laukeaa 15-30 sekunnissa

Vierailija
11.03.2026 |

Niin mitä? Pitkä parisuhde yli 20 vuotta. Ollaan reilu nelikymppisiä. Tämä ongelma ollut aina olemassa mistä syystä en ole edes halunnut seksiä. Ei vain ehdi tuntua miltään. Tämä siis silloin kun olemme yhdynnässä. Käsi- ja suuhoitoa kestää pidempään. Mielestäni minä olen väljähkö joten en usko että hänestä tuntuu vain liian hyvältä kuten sanoo. Hän osaa hoidella minut käsiin mutta minä haluaisin naida!! 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se orgasmi pitää saada yhdynnässä, relatkaa.

Ei kyse ole varmaan siitä edes. Naiminen itsessään on kivaa, ja siitä olisi mukava nautiskella vaikka orkun sitten saisi muulla konstilla.

Nim. Nopea mies mullakin

Ps. Ei onnistu toinen kierros koskaan

Vierailija
22/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: Hanki panokaveri. Miehestäsi ei tarvitse luopua, mutta käy silloin tällöin kestävän kaverin nussittavana. Netissä voit rajata toiveitasi. Suosittelen puutteessa elävää ukkomiestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidat miehelle käsin, suulla, lelulla (esim. Satisfyer for men) 2-3 orgasmia niin tiuhaan kuin vain mahdollista. Meillä ainakin kolmen, joskus jopa neljän orgasmin jälkeen saan pitää ihan oikean ratsastustunnin, ilman että laukeaa ennen aikojaan. 

Yo.onnistuu parhaiten kun mies on x-asentoon sänkyyn kiinnitettynä, niin ei karkaa mihinkään kesken leikin. 

Huonompi vaihtoehto on juottaa mies kovaan humalaan, jolloin myöskin "kesto" paranee. Joskus olen kyllä saanut näinkin eli baari-illan jälkeen oikeinkin tyydyttävää ja pitkäkestoista seksiä.

Vierailija
24/24 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos mies runkkais ekan joskus hieman aikaisemmin.

Sitten kumi, puuduttavaa geeliä ja penisrengas. Eikö toinen kierros ole koskaan onnistunut tai ollut pidempi?