Viva: Eppu Nuotio ei koskaan aiemmin ajatellut parisuhteensa ikäeroa Nyt arki on muuttunut täysin
Viva: Eppu Nuotio ei koskaan aiemmin ajatellut parisuhteensa ikäeroa Nyt arki on muuttunut täysin https://share.google/uFhna5sLM8Obo2buv
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Laulaja Eino Grön raitistui syntymäpäivälahjana vaimolleen - Ilta-Sanomat https://share.google/94MTuHdKhgXfe6usw
Eikö Grönkin laittoi dementoituneen vaimonsa hoivakotiin, ja otti naisystävän.
Naiset eivät toimi noin, vaan pysyvät uskollisina miehilleen loppuun asti, ja hoitavat kotona.
Ei kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on naaraalle optimitilanne. Vielä on aikaa nauttia miehen rahoista kun aika jättää siitä.
Parempi toki jos iät olisi 80 ja 25, mutta ne 80v rikkaat on harvassa jotka ei ole saalistettuja.
Mistä miehen rahoista?
Vierailija kirjoitti:
Paremmin jaksaa omaishoitajana kun on itse vielä nuorehko. Vanhana voi sitten levätä kun puoliso jo kuollut.
Kuulostaapa tooosi hyvälle elämälle naisille. Siis toooosi.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kivaa ku joutuu omien vanhempien lisäksi hoitamaan myös vanhuspuolisoa. Hyhhyh.
suomessahan tunnetusti pidetään huolta omista vanhuksista eikä työnnetä heitä laitoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä syy siihen, miksi sen miehen kannattaa olla samanikäinen- joudut olemaan parhaassa tapauksessa 5-10 vuotta omaishoitaja....
Kannattaa ajatella naiset tätä!
mitä naiset haluaa parisuhteesta jos ei rakkautta puolin ja toisin?
Hiljasta on... Eikö suomalainen nainen kykene enää rakastamaan?
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se nuorempi vaimo häippää siinä kohtaa kun alfasta tulee omega.
Se menee kyllä toisinpäin. Kun vaimo sairastuu vakavasti, niin mies jättää naisen. Toisinpäin, nainen jää hoitamaan miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä syy siihen, miksi sen miehen kannattaa olla samanikäinen- joudut olemaan parhaassa tapauksessa 5-10 vuotta omaishoitaja....
...haloo...
Jopa 10-15 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on naaraalle optimitilanne. Vielä on aikaa nauttia miehen rahoista kun aika jättää siitä.
Parempi toki jos iät olisi 80 ja 25, mutta ne 80v rikkaat on harvassa jotka ei ole saalistettuja.
Mistä miehen rahoista?
Näin juuri. :Minä en suomalaiselle lompakkoloishååralle tarjoa edes kahvia ABC:llä ekstreffeillä, ettei håååra vaan hyldy minusta!" Sama pariaihteessa: nainen käy töissä, maksaa puolet ja yleensä ne juoksevat menot, kunnmies maksaa kiinteän omaisuuden. Eron tullessa ja kuoleman,.Nainen ei saa mitään. Miehet eivät yleensä edes halua naimisiin, koska saavat ne parisuhteen edut ilmankin, ja jos menevät, niin tekevät avioehdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se nuorempi vaimo häippää siinä kohtaa kun alfasta tulee omega.
Se menee kyllä toisinpäin. Kun vaimo sairastuu vakavasti, niin mies jättää naisen. Toisinpäin, nainen jää hoitamaan miestä.
Olen töissä päihdehuollossa, ja näin tosiaan yleensä käy: Jos on päihteitä käyttävä pariskunta, ja nainen taitutstuu, niin hän jää hoitamaan miestä, jos käy toisinpäin, että mies raitistuu, niin mies 99% tapauksissa lähtee ja jättää naisen, koska:" Haluaa pysyä selvänä..."
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää, että parisuhde kannattaa perustaa ihmisten väliselle rakkaudelle eikä paperilla luetelluille ominaisuuksille tai sille, että toinen on ihan ok ja samanikäinen. Elämä on parempaa ja parisuhde onnellisempi, jos se perustuu erityiseen ihmiseen ja rakkauteen eikä pinnallisiin kriteereihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt itseäni 11 vuotta nuorempi mies. Kannattaa naiset ja incelit ajatella tätä!
Muuan teistä inisi kaksi viikkoa sitten kun olin menossa saunaan tämän tyypin luo, että "hyi yäk, miten sulla kaikki riippuu". No tää mies oli eri mieltä ja haluaa minut ikäerosta huolimatta. Haistakaa paska kaikki ruipelot, jotka ette tajua, mikä ihmisyydessä ja parisuhteessa tärkeintä on.
N60
Minä olen ruipelo ja arvostan ihmisissä hyväntahtoista luonnetta kaikkein eniten.
Miten laihuus tekee mielestäsi ihmisestä jotenkin huonomman ja antaa oikeuden haukkumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ymmärtää, että parisuhde kannattaa perustaa ihmisten väliselle rakkaudelle eikä paperilla luetelluille ominaisuuksille tai sille, että toinen on ihan ok ja samanikäinen. Elämä on parempaa ja parisuhde onnellisempi, jos se perustuu erityiseen ihmiseen ja rakkauteen eikä pinnallisiin kriteereihin.
Tähän päälle sekin, että suhteeseen lähtiessä todennäköisyys kymmenille yhteisille vuosille lienee muutaman prosentin luokkaa oli ikäeroa minkä verran tahansa.
Tuossa jutussahan oli vain ihan asiallista pohdintaa siitä, kuinka roolit ovat vaihtuneet.
Ei katumusta eikä katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Luin taannoin yhdestä naisten keskusteluryhmästä tästä aiheesta. Naiset oli kilvan sitä mieltä, että ikäero ei näy missään eikä tule näkymään, koska juuri hän on vanha sielu ja mies on nuorekas. Koko keskustelun sävy oli hyvin tuomitseva kun joku edes kehtasi kysellä tällaista. Näissä tuohtujissa vanhimmat oli varmaan nainen 40 - mies 60, eli mitään todellisia ikääntymisen ongelmia ei vielä ollut, eikä niitä kyllä sopinut ajatellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin koska nuorempanahan ei voi saada aivoinfarktia tai sairastua muuten vakavasti.
Tuonhan mammat miesvihakiimoissaan unohtavat tietenkin.
Ja sitten naiset valitsevat vanhemman miehen sijaan jonkun lähi idän tai afrikan ihmeen joka narkkailee ja muutenkin paskat välittää terveydestään. Ei nyt että sillä on mitään väliä käytännössä, koska sellainen mies häipyy heti kun pulla on uunissa tai viimeistään sitten kun se mokkapala tulee uunista ulos.
Kummasti ette naiset tuomitse tuollaisia naisia jotka tekee paskoja elämänvalintoja. Päinvastoin yksin huoltaja on aina täysi uhri, vaikka valtaosassa noista suhteissa on sellaisia että kuka tahansa pystyi näkemään ettei se sankari kovin pitkään tule nurkissa pysymään.
Omaishoitajuus on lopulta valinta. Minä ja mies päätimme aikanaan olla menemättä naimisiin juuri siksi, että kumpikaan ei halunnut missään tapauksessa joutua tilanteeseen, että toinen joutuu tuhlaamaan elämänsä hyviä vuosia toisen omaishoitajuuteen. Ajattelimme, että jos paperilla puolisoa ei varsinaisesti ole, hoivakotipaikkakin voisi olla helpommin saatavilla kun ei ole ketään jota "pakottaa" hoitamaan. Eihän siitä tietenkään mitään takeita ole.
Itse olen se nuorempi osapuoli, meillä on erilliset rahat, omaisuudet ja melko samanlainen varallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi Lipponen kertoo, mitä ajattelee hänen ja puolisonsa Paavo Lipposen 26 vuoden ikäerosta nyt Päivi elää hyvin itsenäistä elämää - Ilta-Sanomat https://share.google/EwPb5Qvwsyxpq6xhO
Ja tässä toinen esimerkki asiaan-Päivi Lipponen. Nuorena ei tule ajatelleeksi, mutta nytpä Päivikin huomaa, että eipä ole kivaa ja helppoa olla 30 vuotta itseään vanhemman miehen kanssa , kun itse vielä olisi menohaluja.
On kuitenkin saanut elää yli 30 vuotta poliittisen johtajan vaimon elämää tyytyväisenä. Hänen olisi ehdottomasti kannattanut valita ikäisensä opettaja sieltä koulustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt itseäni 11 vuotta nuorempi mies. Kannattaa naiset ja incelit ajatella tätä!
Muuan teistä inisi kaksi viikkoa sitten kun olin menossa saunaan tämän tyypin luo, että "hyi yäk, miten sulla kaikki riippuu". No tää mies oli eri mieltä ja haluaa minut ikäerosta huolimatta. Haistakaa paska kaikki ruipelot, jotka ette tajua, mikä ihmisyydessä ja parisuhteessa tärkeintä on.
N60
Lindtman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kivaa ku joutuu omien vanhempien lisäksi hoitamaan myös vanhuspuolisoa. Hyhhyh.
suomessahan tunnetusti pidetään huolta omista vanhuksista eikä työnnetä heitä laitoksiin.
Hoivakotipaikka on lähinnä lottovoitto.
Laulaja Eino Grön raitistui syntymäpäivälahjana vaimolleen - Ilta-Sanomat https://share.google/94MTuHdKhgXfe6usw
Eikö Grönkin laittoi dementoituneen vaimonsa hoivakotiin, ja otti naisystävän.
Naiset eivät toimi noin, vaan pysyvät uskollisina miehilleen loppuun asti, ja hoitavat kotona.