Kuka katsoo paraolympilaisia?
Ehkä kilpailijoiden lähisukulaiset.
Mitä järkeä tällaista on verovaroin Yleltä näyttää.
Ihan kiva, että vammaiset urheilevat. Onko tämä kuitenkaan kansallisella kanavalla järkevää sisällöntuotantoa?
Kommentit (19)
Paralympialaiset, ei paraolympialaiset. Yrittäkää jo oppia.
Katson paralympialaisia enemmän kuin normeja olympialaisia. Paljon mielenkiintoisempaa.
Minä katson. Toisella silmällä. Hieman tulee kyllä vaivaantunut olo kun noita kisoja nostetaan noin framille. Hieno juttu nuo kisat itse urheilijoille, mutta hieman menee kyllä tuo YLEn hyvesignalointi taas överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Paralympialaiset, ei paraolympialaiset. Yrittäkää jo oppia.
No niinpäs onkin. Olen nopea lukija ja hahmotan sanat vilkaisten, en kirjain kerrallaan.
Kiitos, kun oikaisit. Kysymys kuitenkin pysyy samana.
Selostajatkin huutaavat kuin olisi isokin asia kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Katson paralympialaisia enemmän kuin normeja olympialaisia. Paljon mielenkiintoisempaa.
Mikä on mielenkiintoisempaa?
Yritin, alkoi säälittää ja oksetaa:(
Petteri meni paikan päälle katsomaan
Sitten Perus-Suomessa laduille ei tuommoisia päästetä. Arjaliset kilpailevat !
Vierailija kirjoitti:
Sitten Perus-Suomessa laduille ei tuommoisia päästetä. Arjaliset kilpailevat !
Kirjoitustaidoista päätellen noin.
Vierailija kirjoitti:
No joo, 10-vuotias poikanikin hiihtää paremmin.
Onko hänelläkin siis jokin vammaluokka? Näkövamma, liikuntavamma, amputaatio jne?
Olen aiemmin katsonut. Tänä vuonna en katso, yhden hengen boikotti, koska päästivät venäläiset kilpailemaan maalipun alla. Jos noista lähetysoikeuksista on ylen pitänyt jotain maksaa, niin olisin suonut että olisivat jättäneet väliin samasta syystä. Jossain ajankohtaisohjelmassa väitettiin että venäjä laittaa rintamalla haavoittuneita suoraan urheilukeskuksiin valmistautumaan kilpailemaan.
Eikö lapas-petterikin mene sinne katsomaan. Aikooko oikein osallistua tiedä vaikka sokeiden sataselle, se siinä vain on, että näkövammaiset pääsee maaliin, mutta yleverot ei riitä kun lapanen eksyy matkalla ja se hukkaa suomalaisten rahat varakkaiden paratiiseihin silläkin matkalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänelläkin siis jokin vammaluokka? Näkövamma, liikuntavamma, amputaatio jne?
Ketään kiinnosta koko paraurheilu. Paitsi siis heitä itseään.
Alkuperäinen ajatus oli, että tämä ei ole järkevää verovaroin tuotettua ohjelmaa.
En tiedä ketään, jota nuo kiinnostaisivat tai joka noita katsoisi. Luultavasti todella asianosaisia. Kun eukonkantokin onnistuu ilman kansallista televisiointia, niin varmaan rampa voi itseään työnnellä ilman kameroitakin.
Minä katsoin. Esim. jääkiekko-ottelu GER-USA oli huikeaa seurattavaa. Taklaukset ei olleet niin näyttäviä, mutta peli oli vauhdikasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos 10v poikasi hiihtää tuollaisessa sohjokelissä noin raskaassa maastossa 10km alle puoleen tuntiin on poikasi tasoltaan 14-15 vuotiaiden suomen parhaimpien tasolla.
Paraurheilijat todella tekevät kaikkensa, eivätkä mene kaneroiden eteen itkemään, kuinka sukset oli huonot. Nyt vasta heräsikin myötähäpeä näistä kaikista iivoista ja kristoista. Kaikki elämässä hyvin, mutta silti väni-väni ja kaikki muiden syy, eikä mikään onnistu.