Postilähetykset: miten pystytte olemaan kotona 4 h keskellä päivää
Eihän sen pitäisi olla normaalille ihmiselle mahdollista. Minä olen lasten kanssa kotona, joten onnistuu. Mutta ihmettelen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetyksen voi myös ottaa vastaan työpaikallaan.
yleensähän lähetys tilataan kotiin sen takia, että kuljetusmahdollisuutta ei ole itsellä. Ongelma ei poistu sillä että se toimitetaan väärään paikkaan.
No esimerkiksi meillä on kyllä kuljetusmahdollisuus, mutta miksi lähtisin hakemaan jotain tuotetta 450 km päästä ja ottaisin töistä vapaata sen takia, kun saan tuotteen edullisesti myös kotiin?
Kyllä, mutta et tilaa sitä kodin sijasta työpaikallesi, kuten täällä ehdotettiin.
Tulisi edes siinä 4h aikaikkunalla. Yleensä heittää vieläkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte että ajan voi sopia aamupäiväksi, päiväksi tai illaksi, olette vissiin kaupunkilaisia? Siellä varmaan onkin Postin työntekijöitä työssä kellon ympäri, täällä maalla on se yksi kerta päivässä (2 tai 3 päivänä viikossa), kun yksi ja ainoa jakaja käy Postin jakamassa ja samalla tuo paketit.
Tosin hoituu nuo meillä silti, mutta ei siis voi sopia mitään aikaa.
Niin vissiin olen.
Sinä taas kehut kaikissa muissa ketjuissa, kuinka paljon parempi maaseutu on asua, koska siellä on halvempaa, kivempaa ja kuulemma ihan samat palvelut kuin kaupungissa. Ei siis kannata harmitella, jos et pakettejasi haluamallasi tavalla. :)
Posti kuljettaa ihan minkä kokoisia lähetyksiä hyvänsä, tavaralähetykset on niiden ydinliiketoimintaa ja tuottoisin bisness tällä hetkellä.