Mikään ei voi enää pelastaa Suomea
Hallitus yrittää vielä luoda toivoa, vaikka se on mennyt kauan sitten. Eipä sillä toisaalta muuta vaihtoehtoa olekaan ja vain laskutaitoiset kansalaiset voivat todeta tilanteen mahdottomuuden ja toivottomuuden itse.
Täytyy pakata laukut ja lähteä puolison kanssa Ruotsiin. 18 vuotta on nyt peukaloita pyöritelty ja ja toivottu, eikä mitään ole tapahtunut.
Alamme uskoa että Suomi on kirottu.
Kommentit (32)
Laitetaan kultamunat muhimaan, niin selvitään.
Samaa sanottiin Tanskassa,Ruotsissa ja Suomessa 1980- ja 1990-luvuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemme kreikat. Siltä näyttää vahvasti.
Minkälaisen tukipaketin Suomi saakaan sitä ootellessa,nyt on meidän vuoro
Tukipaketti olisi tarpeen, mutta tuskinpa niin käy. Nostetaan veroja ja kaikki mahdollisia maksuja, leikataan palveluita. Noin tulee tapahtumaan, oli hallituksessa mikä puolue hyvänsä.
Mitä luulet että muutama vuosi sitten tehtiin esim. Kreikassa? Tai muissa Euroopan maissa? Aloitettiin aiemmin leikkaukset, Suomessa vaan korotettiin tukia ja muita etuja tälläkin aikaa. Itse esim. olin työelämässä ulkomailla monta vuosikymmentä ja asun edelleen ulkomailla. Mitään lounasetuja ei ollut missään työpaikassa ikinä. Asumistukeakin Suomessa saa luultavasti melkein jokainen. Miksei asuta sellaisessa asunnossa jonka pystyy itse maksamaan? Nuoret kadehtivat eläkeläisiä vaikkeivat tiedä eläkkeiden kokoa suurimmalla osalla. Nylkekää nuoret ne rikkaat isovanhempanne ja sen päälle vielä omat vanhempanne kun ette mihinkään itse pysty muuta kuin valitusvirsiin.
Kieltämättä on rasite maksella suurten ikäluokkien messeviä eläkkeitä, jotka ovat itselleen määritelleet. Eivät ole eläkkeitään itse maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemme kreikat. Siltä näyttää vahvasti.
Minkälaisen tukipaketin Suomi saakaan sitä ootellessa,nyt on meidän vuoro
Ei minkäänlaista. Hölmölä on valjastettu maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomi saa mennä.
- Ursula
Ursulakin saisi mennä. Vaaleilla valitsematon diktaattori
Vierailija kirjoitti:
N e e k e r ö i t y kaatopaikka.
Persuuntunut junttila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuuntunut junttila.
Mutta persuuntuneessa junttilassa on mennyt paremmin ilman n ee ke rö it ym is tä.
Väärin. Persujen vuorollahan tänne on tullut 70 -80 000. Kaikilla mittareilla taas esimerkiksi demareiden viime kaudella Suomella meni jopa koronasta huolimatta paremmin; otettiin vähemmän velkaa, parempi työllisyys ja luotto hallitukseen eli:
Koskaan ei ole mennyt yhtä huonosti kuin persuuntuneessa junttilassa.
Vauvapalstalaiset aina yhtä positiivisina ja elämäniloisina. Ovatkohan kotonaan ja töissäkin tällaisia ilopillereitä?
Sergeit hei, tuliko teidän mutsit Suomeen pillua myymään ja siinä hommassako ne tapasivat kuppaiset isänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuuntunut junttila.
Mutta persuuntuneessa junttilassa on mennyt paremmin ilman n ee ke rö it ym is tä.
Väärin. Persujen vuorollahan tänne on tullut 70 -80 000. Kaikilla mittareilla taas esimerkiksi demareiden viime kaudella Suomella meni jopa koronasta huolimatta paremmin; otettiin vähemmän velkaa, parempi työllisyys ja luotto hallitukseen eli:
Koskaan ei ole mennyt yhtä huonosti kuin persuuntuneessa junttilassa.
Väärin. Kokoomuksen vuorolla; halpatyövoima houkutti.
Vihervassut on estäneet rikollisten lähettämistä pois, rajoja ei olisi saanut sulkea ja suut ovat "kansainvälisistä sopimuksista" pulputtaneet kuin papupata.
Kaipa sitä nyt pulputtaa kun oikeisto vie suomea tuhoon kuin litranmittaa.
ELäkekassojen ryöstö, tunnin junat tässä taloustilanteessa, turvaverkkojen saksiminen aiheutti itseaiheutetun laman, työttömyys nousi huippulukemiin, EU taluttaa Petturin ja Purran tarkkikselle, sitten kun on tyritty totaalisesti, pakotetaan muutkin velkajarruun joka sitoo SUomen kädet.
Rajalaki oli turha, rajat olivat jo kiinni.
Jessus, että perskokkelit ovat tyhmiä.
Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset, ja tehkää se minkä voitte älkää aina odottako et joku muu tekee.