Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään nykyään käytössä oleva "rangaistus" ei ole riittävä Vendin surmaajalle

Vierailija
11.03.2026 |

..eikä hänen kaltaisilleen. Keskiajalta voisi ottaa toimivammat keinot käyttöön! 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, miksei esim. murhaajia ja raiskaajia laiteta tekemään työtä, josta saatu palkka menisi suoraan uhreille/omaisille. Mikään raha ei tuo rakasta takaisin, mutta tuomion saanut voisi itse miettiä, kuinka paljon menettää tulojaan. Jotka kuuluisivat hänelle, ellei olisi tehnyt rikosta - voisi vähän kirpaista?

"miksei esim. murhaajia ja raiskaajia laiteta tekemään työtä, josta saatu palkka menisi suoraan uhreille/omaisille."

R-aiskaus rinnastetaan törkeään pahoinpitelyyn, joista tuomio on vain ehdollista tai muutama vuosi vankeutta. Ymmärrän että monet naiset nostavat erityisesti r-aiskauksen törkeänä rikoksena, mutta myös väkivalta ilman s-väkivaltaa voi jättää pysyviä vammoja ja henkisiä traumoja. Murha on hyvin eri asia, siitä määrätään paljon kovempi tuomio.

Toiseksi elinikäinen pakkotyö olisi orjuutta, eli sitä ei voi soveltaa tuomioina sivistyneissä yhteiskunnissa. On sitten eri asia minkä tuomion itse pitäisin hyväksyttävänä jos läheiseni joutuisi julman väkivallan kohteeksi.

Vierailija
22/22 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän kemiallinen kastraatio olisi oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi