En muista koskaan kokeneeni jotain seksuaalista himoa. Hekumasta eli nautinnollisesta huumasta en taida tietää mitä se on. Entä sinä?
Kerro tuntemastasi seksuaalisesta himosta ja huumasta jos sinulla on kokemusta. Miten tämä himo ja hekuma ovat vieneet sinua tekoihin?
Kommentit (8)
Olen jo iäkäs. Elämässäni olen rakastellut yli 100 miestä. On ollut villejä sinkkuvaiheita, varsinkin 3- ja 4-kymppisenä. Sanon että nautin seksistä vain neljän miehen kanssa. Ja heidän neljän kanssa myös seurustelin pitkään, eli sallin rinnalleni miehen, jonka kanssa nautin seksistä - en lähtenyt kitumaan mihinkään kiltteysliittoon. Parhaiten toimii suhde, jossa toimii sekä ystävyys että seksi.
Naisilla ei ole aina helppoa kuunnella omaa eläinpuoltaan, itsekästä puoltaan, sitä se seksi vaatii. Olla eläin ja haluta juuri sitä mitä haluat - ympäristön vastustuksesta huolimatta. Aseksuaali on uusi sana minulle - en tunne yhtään ikäistäni, vaikka olen ollut sosiaalinen ja asunut joka puolella maailmaa. Tuntuu että se on nykymaailman määritelmä ihmiselle, joka ei ole kohdannut itselleen sopivaa kumppania. N56
Olen harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa. Vain yksi heistä sai minut liekkeihin. Harmi, että omaa typeryyttäni tuhosin suhteen.
Todellakin olen kokenut. Ja kuinka hienoa on saada, eli laueta uudestaan ja uudestaan. Vaatii kumppaniksi miehen joka on paitsi kestävä, myös huomaavainen antamaan toiselle, eikä vain ajattele itseään. N52
Vierailija kirjoitti:
Olen jo iäkäs. Elämässäni olen rakastellut yli 100 miestä. On ollut villejä sinkkuvaiheita, varsinkin 3- ja 4-kymppisenä. Sanon että nautin seksistä vain neljän miehen kanssa. Ja heidän neljän kanssa myös seurustelin pitkään, eli sallin rinnalleni miehen, jonka kanssa nautin seksistä - en lähtenyt kitumaan mihinkään kiltteysliittoon. Parhaiten toimii suhde, jossa toimii sekä ystävyys että seksi.
Naisilla ei ole aina helppoa kuunnella omaa eläinpuoltaan, itsekästä puoltaan, sitä se seksi vaatii. Olla eläin ja haluta juuri sitä mitä haluat - ympäristön vastustuksesta huolimatta. Aseksuaali on uusi sana minulle - en tunne yhtään ikäistäni, vaikka olen ollut sosiaalinen ja asunut joka puolella maailmaa. Tuntuu että se on nykymaailman määritelmä ihmiselle, joka ei ole kohdannut itselleen sopivaa kumppania. N56
ja jotkut 'miehet' kehtaa h u o r i t e l l a niitä joilla luku on alle 20.
Poistoon. Tarinatrollin aineiston keräysketju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja jotkut 'miehet' kehtaa h u o r i t e l l a niitä joilla luku on alle 20.
Yli sadallako se on ok?
No jos olet asseksuaali niin se on ihan ok.