Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitsin vanhempani miesystävän sijaan

Vierailija
10.03.2026 |

Seurustelin miehen kanssa, joka oli vaativainen, olisi pitänyt käydä hänen luonaan sekstreffillä ja muutakin puuhailla. Minua stressasi kun oli kiire ja tuntui että koko elämä oli sitä että olen joko miehen kanssa tai hoitamassa omia lapsia tai vanhoja vanhempiani. Ei ollenkaan omaa aikaa. Erosin miehestä ja nyt kun hoidan läheisiäni niin tunnen oloni tyytyväiseksi ja ei stressaa ja elän arvojeni mukaista elämää. Omaa aikaakin on.  Ystävät toivovat, että löytäisin jonkun uuden miehen. Hoh hoijaa. Se on kumma että jotain neljäkymppisenä tavattua uutta ukkoa pidetään jonain naisen elämän tähtiasiana, joka ylittää ne ihmiset, jotka ovat olleet naisen kanssa hänen koko elämänsä. Sek si voi olla kivaa mutta ei niin kivaa. Ja sekin alkaa maistua puulta saman tyypin kanssa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele itseäsi ja elä sen mukaan.

Vierailija
2/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan miettinyt sitä, että ihmiset kai lähinnä säälivät minua, kun hoidan vanhoja vanhempiani, eikä minulla ole miestä.  Tuntuu että ihmisillä oikein silmät alkavat säihkyä, jos minkä tahansa ikäinen nainen sanoo, että joku mies on kiinnostunut. Vähän aikaa sitten eräs mies oli kiinnostunut minusta ja kaikki joille kerroin siitä olivat ihan että no nyt kyllä lykästi, aivan ihanaa. Mutta ei minua kiinnosta seurustella. 

En ole missään enkä koskaan kuullut sellaisesta, että joku nainen olisi onnellisempi hoitamassa läheisiään kuin miehen kanssa (vaimona tai tyttöystävänä), mutta varmaan meitä on muitakin.  Oletteko huomanneet, että monesti ne naiset, jotka harmittelevat kiirettä ja tuskailevat ruuhkavuosia ja stressaavat sitä miten ehtivät hoitaa vanhuksia ja kaikkia mahdollisia vastuitaan ovat perheenäitejä. Miksi heidän miehensä eivät auta? Tottakai miehet voivat olla ihania ja rakastuminen on ihanaa ja maailmassa on paljon luotettavia miehiä, mutta panee vaan miettimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitreffit. Hyi hitto.