Miksi homot tuntuvat olevan erityisen innoissaan päästessään suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka on perheenisä tai ainakin suhteessa nai
Kommentit (18)
Olen pahoillani, että joku mies vietteli miehesi.
Ehkä ne luulee käännyttävänsä sen kokonaan homoksi?
Siis esim. Niko Saarinen ja Sauli Koskinen viimeisimpinä avautuneet tästäKIN.
Öööö keksin asioita päästäni ja ihmettelen niitä öööööö
Miksi yleistät? Etkö voisi kirjoittaa, että jotkut homot.
Veikkaisin että samasta syystä kuin jotkut heterotkin.
Monen homomiehen fantasia on vietellä heteromies.
Niko Saarinen rakastui varattuun heteromieheen:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/niko-saarinen-rakastui-varattuun-he…
Miksi homo on naisen kanssa naimisissa on parempi kysymys. Tiedän itse ainakin 6 miestä jotka ovat ensin olleet naisen kanssa liitossa ja sitten vasta alkaneet homostella. Luulisi että nykyään ei tarvitsisi kenenkään elää ainakaan kulissiavioliitossa enää...
Vierailija kirjoitti:
Siis esim. Niko Saarinen ja Sauli Koskinen viimeisimpinä avautuneet tästäKIN.
Saulista en tiedä, mutta eihän Niko ainakaan siitä innoissaan ole. Päinvastoin, se harmittaa sitä ja tekee sen surulliseksi. Sehän haluaisi voida avoimesti olla yhdessä miesystävän kanssa, eikä olla mikään salapano.
Vierailija kirjoitti:
Monen homomiehen fantasia on vietellä heteromies.
Moni homomies katuu katkerasti päivää kun menee ehdottelemaan väärälle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi homo on naisen kanssa naimisissa on parempi kysymys. Tiedän itse ainakin 6 miestä jotka ovat ensin olleet naisen kanssa liitossa ja sitten vasta alkaneet homostella. Luulisi että nykyään ei tarvitsisi kenenkään elää ainakaan kulissiavioliitossa enää...
Monissa miespiireissä homot suljetaan ulos. Miesten porukat ovat usein hyvin konservatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
poistoon
Ennenmuinoin homot olivat usein yhteiskunnan painostuksesta aviossa. Oli varmaan helvettiä vaimoille jotka joutuivat liitoissaan TAHTOMATTAAN nunnan asemaan.
Mikähän siinä on, että ilmeisen perehtyneet homoasian tuntijat tulevat täältä palstalta kyselemään, vaikka ovat itse homoasian experttejä?
En tajua tätä viimeistä expertti- kommenttia. Uteliaisuuttani kyselen ja tämä asia pohdituttaa koska julkisuuden homoista useampi tuota hehkuttelee. En vain oikeasti tajua. Ap
Julkkishomot?
En tiedä. Mutta jos olet homo niin älä mene heteron kanssa naimisiin. Jookos. Ellei teillä ole joku ihme diili.
Toki osa miehistä nyt nussii vaikka avaimenreikää... niin tiedä sitten
Oman kokemukseni perusteella se menee nimenomaan niin päin, että perheelliset/naimisissa naisen kanssa olevat miehet lähestyvät salaisesti meitä homomiehiä ja ehdottavat salaista tapaamista.
Up!