Miksi suomalaiset naiset eivät yleensä ole naisellisia?
Kävelytyylikin on lompsimista.
Miksi ei osata olla naisellisia?
Kommentit (55)
Vastaus on vapaus. Saa olla niinku haluaa.
Lomps lomps lompsin ja miehet pysyy kaukana. Röökille myös haisen. Heh heh hah lallalei.
Abdullah käy kimppuun, ei kannata keikistellä
Niin väsynyttä jankkaamista, hittoako se sinulle kuuluu miten kukin kävelee. Hanki hyvä ihminen oma elämä.
On niiiiiin isot roikkuvat kulutetut häppärit, et pakko mun lompsia.
Samasta syystä, kun suomlaiset miehet eivät ole erityisen karismaattisia. Enemmänkin töllääviä juntteja.
Se on sillä lailla että YLEENSÄ saa olla just oma ittesä eikä kenenkään tarvitse tulla YLEENSÄ sitä pällistelemään tahi ällistelemään.
Suomalainen nainen on reilu ja rehti ja mahtava ja mukava ja vaikka mitä muuta kaunista ja ihanaa.
Entäs suomen ukkelit? Ensin tulee vatsa, sitten näkee sen pyöreän pään, ja jalassa on sandaalit. Dödönä on yleensä viina tai olut
Kulttuurisista syistä. Me käydään kokopäivätyössä ja sen lisäksi kannetaan päävastuu lapsista ja kodista, sukupolvesta toiseen. Sen lisäksi eletään maassa, missä eiole perinteisesti hitustakaan arvostettu yhtään naisellista piirrettä, ei kauneutta, koristeellisuutta, ei lempeyttä eikä hoivaa. Meillä rumat ne vaatteilla koreilee, vaatimattomuus kaunistaa ja vaikeneminen on kultaa. Kova, yksin pärjäämistä korostava, työkeskeinen ja vaatimattomuutta ihannoiva luterilainen kulttuuriperintö yhdistettynä vuosikymmenten spedehuumoriin, vähättelyyn ja suoranaiseen kiusaamiseen ei varsinaisesti rohkaise olemaan naisellinen. Lisäksi pitää muistaa, että Suomi on myös ollut pitkään köyhä. Kaikki perinteinen naisellisuus on luksusta, joka vaatii sekä aikaa, voimia että rahaa. Positiivista palautetta siitä ei yleensä myöskään saa, joten ymmärrän hyvin miksi vaivautua -kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla?
Tämähän se. On puoliso, hyvä työpaikka ja kaunis koti, mitä lisäarvoa elämään toisi kävellähipsutella?
Varmaan täällä kylmässä ja pimeässä on prioriteetit olleet aika muualla. Nykyisin toki eletty jo muussakin kuin selviytymismoodissa ja tilaa naisellisuudelle on. Mutta reipas maanläheinen tyyli on kyl ihan jes.
Koska suomalaiset, miehet ja naiset, eivät vaatteilla koreile. Ostetaan funktionaalisia ulkoiluasuja sen sijaan, että haluttaisiin pukeutua klassisen tyylikkäästi. Lentokentällä Suomeen lähtevän koneen lähtöportin löytää helposti pelkästään portin läheisyydessä olevia resupekkoja havainnoiden.
Minä en täällä kylmyydessä lähde hytisemään ja palelluttamaan itseäni vain jotta voisin miellyttää sinua tai jotakuta muuta.
Haluan pukeutua lämpimästi ja mukavasti. Miten se parantaisi elämänlaatuani että joku katsoisi minua vaikkapa ihaillen??
Minä olen naisellinen nainen. Moni muukin kyllä on. Itse sen tuntee. Pidän naisellisuutta söpönä ja mukavana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset, miehet ja naiset, eivät vaatteilla koreile. Ostetaan funktionaalisia ulkoiluasuja sen sijaan, että haluttaisiin pukeutua klassisen tyylikkäästi. Lentokentällä Suomeen lähtevän koneen lähtöportin löytää helposti pelkästään portin läheisyydessä olevia resupekkoja havainnoiden.
Höpö höpö. Me olemme ok.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan täällä kylmässä ja pimeässä on prioriteetit olleet aika muualla. Nykyisin toki eletty jo muussakin kuin selviytymismoodissa ja tilaa naisellisuudelle on. Mutta reipas maanläheinen tyyli on kyl ihan jes.
Silti kylmässä venäjällä naiset on kauniita korkkareissa, hameissa ja meikeissä.
Eli ilmasto ei ole nyt tekosyy. Vaan suominaisten woke/feminismiasenne.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole sama jäähä töllisteleen sinne ulukomaille jos siellä ossaavat olla niin fiinejä :))
Ekkö tiiä että monessa maassa täyttä yeatteri koko ulkonäkö ja sipsuttelutyyli.
Oma maa taitaa olla mansikka.
Miksi pitäisi toteuttaa miesten käsitystä naisellisuudesta?
Mitä se naisellisuus on? Suurin osa naisista on naisellisia omalla tavallaan.
Miksi pitäisi olla?