Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kelpaisiko nainen joka on 67,4 kg / 168 cm?

Vierailija
10.03.2026 |

Vartalo naisellisen mallinen, ei omena.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä haluaisi 181 cm ja 68 kg miestä. Anteeksi vain, mutta kauhea ruikula.

No älä. Ei nappaa siten tippaakaan. Sixpackit ei muutenkaan miellytä yhtään, vaikka ihan hyväkuntoinen olen itsekin.

Vierailija
22/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvälle, kunhan et ole lauta. Kai tissit ja perse löytyy etkä ole laihduttanut niitä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvälle, kunhan et ole lauta. Kai tissit ja perse löytyy etkä ole laihduttanut niitä pois?

Tämä oli 181 senttiselle amazonille.

Vierailija
24/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ja hampaat+hiukset voi pilata kaiken. Katso niitä kriittisesti peilistä onko paranneltavaa jotta kelpaat. Hoikka nainen voi olla myös laiha läski.

Vierailija
25/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mies.

Vierailija
26/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kysyt tuollaisia asioita joilla ei ole mitään merkitystä meille miehille? 

Pitäisikö minun kysyä kelpaisinko sinulle. Olen 168cm ja 69,5 kg mies. Olen kyllä vähän pullukka, mutta olen laihduttanut viime syksystä 9kg. Mies

Vierailija
27/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran painoa tuon pituiselle on ihan liikaa. Painoindeksi määrittelee normaalipainon turhan laveasti sinne yläpäähän.

Vierailija
28/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan toi parannus nykyiseen. Varmaan tuoreempi vuosimallikin.

Vierailija
29/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kysyt tuollaisia asioita joilla ei ole mitään merkitystä meille miehille? 

Pitäisikö minun kysyä kelpaisinko sinulle. Olen 168cm ja 69,5 kg mies. Olen kyllä vähän pullukka, mutta olen laihduttanut viime syksystä 9kg. Mies

Ainakin miehillä tuollaisella pituudella tuollainen paino näkyy kasvoissa possumaisena pyöreytenä. Ja muuallakin kehossa kuin kermainen kerros luun ja ihon välillä.

Vierailija
30/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin miehillä tuollaisella pituudella tuollainen paino näkyy kasvoissa possumaisena pyöreytenä. Ja muuallakin kehossa kuin kermainen kerros luun ja ihon välillä.

Olet kyllä valitettavasti väärässä. Silloin viime kesänä näkyi. Mutta sen jälkeen terveelliset elämäntavat, joka päivä paljon kasviksia niin kyllä näkee naamasta. Viimeksi eilen yksi nainen kommentoi kuvaani että näytät ihan sairaan hyvältä. Ei ole enää tummia silmän alusia, ei silmäpusseja, kuinka hyvältä iho voikaan näyttää kun syö terveellisesti 

Vierailija
31/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mies.

Naisena viehättävä, miehenä ei. Mutta taitaa olla muotia nuorten parissa animen takia.

Vierailija
32/31 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ensin tarpeen tietää oleellisimpiakin seikkoja. Onko esim. päässäsi muutakin kuin karvoja et kai vahtaa Salattuja elämiä tai jääkiekkoa. Etkä ole Persu = psykopaatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi