Työtön kaveri saa kelasta tukia 3200€/kk netto tilille
Minä olen lääkäri eikä koskaan ole jäänyt noin paljon käteen!
Tuissa on selvästi vielä leikattavaa.
Kommentit (7)
Äläpä viitti valehella joka päivä samasta aiheesta
Mitäs tuo nyt oli? Monet kymmenet nostavat tukia yli 9000€/kk. Kelan 200 tuen paletista löytyy kyvykkäille, sitkeille ja/tai alhaisen moraalin omaaville todellinen kultakaivos. Ikinä ei tarvitse mennä oikeisiin töihin.
Monet saavat Kela-tukia yli 9000 euroa kuukaudessa näin se on mahdollista
Kymmenet suomalaiset saivat viime vuonna Kela-tukia yli 9000 euroa kuukaudessa. Näin se on mahdollista.
Onko kaverisi ex kansanedustaja ja sopeutumisrahalla?
2000- 3000 euron tuet ovat normaalia. Kymmeniä tuhansia niistä nauttijoita. Liity sinäkin kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaverisi ex kansanedustaja ja sopeutumisrahalla?
Ei vaan toimeentulotuella
Ap
Sinä et ole lääkäri. Sinulla ei ole kavereita. Valehtelet.
Jos Ap oikeasti olet lääkäri, niin hakeutuisin sinuna pikaisesti hoitoon. Tai ainakin silmäääkäriin ja/tai kuulotarkastukseen kiireesti.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
2000- 3000 euron tuet ovat normaalia. Kymmeniä tuhansia niistä nauttijoita. Liity sinäkin kerhoon.
Koskaan ei pidä tukihakemuksia tehdä netissä. Aina kelan toimistoon ja sinne kilteimmän tädin juttusille.
Nöin opasti minua somppukaverini ja on toiminut.
Konalan kootut Kylläpä on ahkera taas tänään Taitaa ne puppasadut 10 vuoden aikana tehdä tehtävänsä ja ressukka ihan pihalla
Vierailija kirjoitti:
Konalan kootut Kylläpä on ahkera taas tänään Taitaa ne puppasadut 10 vuoden aikana tehdä tehtävänsä ja ressukka ihan pihalla
Ja Konala alapeukutti heti Oletpas nopea kun taas useita ketjuja tulilla
Minulle tulee tuplasti tuo. Tosi on.
Vierailija kirjoitti:
Monet saavat Kela-tukia yli 9000 euroa kuukaudessa näin se on mahdollista
Kymmenet suomalaiset saivat viime vuonna Kela-tukia yli 9000 euroa kuukaudessa. Näin se on mahdollista.
Kela maksoi viime vuonna etuuksia yhteensä 17,4 miljardia euroa. Etuuskulut kasvoivat noin 190 miljoonalla eurolla eli reilulla prosentilla.
-rahaa on, sdp (sosiaalimallin luonut)
Mä saanki 5 miljoonaa kuussa siitä, että raavin persettäni....
Vierailija kirjoitti:
Mä saanki 5 miljoonaa kuussa siitä, että raavin persettäni....
Euroako vai satiaisia ?
öööööööööööö lääkäri öööööööö