En tunne yhtään työtöntä ihmistä, mutta päivällä liikkuu julkisissa liikennevälineissä hirveästi ulkomaalaisia
Oletan kuitenkin että he ovat iltatöissä, koska on työvoimapula.
Kommentit (11)
Minä näen heitä aamulla 6.30 jälkeen kun menen töihin.
Miksi sä et ole töissä keskellä päivää vaan menet ympyrää ratikalla ja tutkit ulkkareita?
Ettet olisi itse persuja äänestävä harhainen pitkäaikaistyötön joka luulee olevansa jotenkin "erilainen"?
En ole tehnyt tuollaista havaintoa, kun en ole keskellä päivää bussissa, junassa tai raitiovaunussa kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä teet niissä päivällä?
Liikun asiakkaalta asiakkaalle, taksimatkailu ei ole enää kovinkaan seksikästä.
Menin bussilla joku vuosi sitten, keskellä päivää, yks mummo tuli myös samaan bussiin, ei muita
Mistä ne saa rahaa ajella bussilla jne.
Minä tunnen jonkin verran työttömiä. Muutaman sellaisen, joiden entinen mielipide oli, töitä saa kun haluaa ja se on omasta halusta kiinni. Kovasti ihmettelen, mikseivät olekaan halunneet töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikun asiakkaalta asiakkaalle, taksimatkailu ei ole enää kovinkaan seksikästä.
Joopa joo. Jopa siivoojat liikkuvat autoilla 2026. Työtön sinä olet mutta psykoosiharhoissasi luulet olevasi jotain työtä tekevää iranilaista ulkkista parempi.
Minä tunnen montakin työtöntä. Heistä osa jopa haluaa kaikesta päätellen olla rappiolla ja työtön. Tunnen myös ulkomaalaisia. Heistä kaikki tuntemani on töissä. Jännä. (:
Menepä Itiksen Prismaan joskus puolen yön aikaan, silloin niitä vasta onkin liikkeellä. Eihän ne ole päivällä vielä edes hereillä.