Sanokaas naiset jotain HYVIÄ tapoja tulla iskemään?
Nimittäin jos on täysin tuntematon TYYPPI, niin aika vaikea ruveta keskustelemaan heti yhteisistä kiinnostuksen kohteista, jolloin keskustelua voi jatkaa vaikka loputtomasti...
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Me molemmat näytetään kuin jyrän alle jääneiltä mutta kun nyt kuitenkin ollaan tässä niin vaihdetaanko yhteystietoja.
tässä on yritystä, nauraisin ja antaisin numeroni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun äiti simpukka ku sä oot tuollanen helmi 👍
Toi on niin väsynyttä!
Äitis oli väsyny ku sua teki 😝
Keskustelet ja käyttäydyt normaalisti. Jos siitä ei johda mihinkään niin ei voi mitään. Naista ei kiinnosta.
Paras mennä vain juttelemaan ihan normaalisti jostain yhteisestä kiinnostuksen aiheesta. Teatterit, musakeikat, kirjastot ja muut harrastukset ovat hyviä tähän.
Vierailija kirjoitti:
Jos neiti on kiinnostunut, pudottaa hän lähettyvilläsi nenäliinan. Poimit sen ja viet neidille. "Onko nenäliina kenties neidin? Voi, miten mukavaa, luulen, että tämä on kohtalo. Voisiko neiti tulla huomenna liokseni kello viiden teelle, tarjolla olisi myös virvokkeita ja klassista musiikkia pianonsoiton muodossa."
🙈
"Haluuks hyvää seksii?"
"En"
"No lähe sit mun luo"
Aivan samalla tavalla kuin menisit jollekin sukulaistädille juttelemaan. Ystävällisesti ja mukavasti, ilman mitään typeriä repliikkejä tai kaksimielisyyksiä.
Miksi baarissa voi ehdottaa suoraan panoa mutta kadulla tai kahvilassa kutsutaan poliisit tai vartija paikalle?
Kunhan avaa sepaluksen ja vilauttaa perseenrepijäänsä niin pääsee heti tositoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi baarissa voi ehdottaa suoraan panoa mutta kadulla tai kahvilassa kutsutaan poliisit tai vartija paikalle?
Ei baarissakaan mitään panoja kannata heti ehdotella. Yäk.
20 cm kyrpäni alkoi pullottaa housuissani heti kun huomasin sinut!
Ei tarvi sanoa mitään jos katseesi kertoo riittävästi.
Musta olis ihana jos yks mies, joka aina vilkuilee laittais viestiä ja sanois, että "mun on pitkään tehnyt mieli kysyä, ettå lähtisitkö kahville. Olisi kiva jutella / tutustua". Jotain tollasta. Olisin varmasti että JOOOOO, millon mennään. Siitä se lähtis tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä voi baarissakaan. Aika vasta tuollaisen heitätin ulos baarista. Tuli ehdottelemaan eikä uskonut kun sanoin ei. Lensi ulos.
Lähe sie tyttö miun mukkaa niin ei mee elämä hukkaan.
Olin kerran rannalla ottamassa aurinkoa ja siinä aivan lähellä makaili kolme ällistyttävän kaunista naista.
Muina miehinä lampsin sitten heidän luokseen ja kysyin kauneimmalta haluaisiko hän lähteä kanssani jäätelölle.
Oli kuulemma varattu eikä halunnut lähteä.
Poistuin paikalta vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Chad on ainoa joka saa tulla iskemään.
Chadin ei tarvitse kysyä neuvoa iskemiseen, oikeaoppinen toiminta tulee selkärangasta.
Maa pohjois-Afrikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chad on ainoa joka saa tulla iskemään.
Chadin ei tarvitse kysyä neuvoa iskemiseen, oikeaoppinen toiminta tulee selkärangasta.
Maa pohjois-Afrikassa?
Mummot päiväunille, mummot päiväunille!
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran rannalla ottamassa aurinkoa ja siinä aivan lähellä makaili kolme ällistyttävän kaunista naista.
Muina miehinä lampsin sitten heidän luokseen ja kysyin kauneimmalta haluaisiko hän lähteä kanssani jäätelölle.
Oli kuulemma varattu eikä halunnut lähteä.
Poistuin paikalta vähin äänin.
Liian rohkeaa, ei kukaan nainen lähde tollasessa tilanteessa. Ahdistavaa
Toi on niin väsynyttä!