Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45-vuotias nainen, jolla kolme lasta ihanan Miehen kanssa. Tunnen itseni erinomaiseksi. Katson peiliin ja näen timmin vartalon

Vierailija
10.03.2026 |

Niin mun kroppa kertoo tarinaa omasta huolenpidostani. Rinnat ovat kiinteät ja pakarat muotoillut, ja se saa minut hymyilemään. Minä olen ylpeä siitä, että olen panostanut itseeni.

Aamuni alkaa varhain. Herään ennen auringon nousua, ja ensimmäinen asia, jonka teen, on venytellä. Kehoni tarvitsee tätä aikaa herätäksesi. Joogaharjoitus rauhoittaa mielen ja valmistaa minut päivään. Tiedän, että liikunta on avain hyvinvointiin, joten nautin siitä, että voin ulkoilla ja liikkua luontoon. Juoksen usein lähimetsässä, tunnen tuulen kasvoillani ja sydämeni sykkii rytmikkäästi. Se on vapauttavaa.

Joka päivä diplomi-insinööri mieheni halaa minua ja antaa suudelman. Ihanaa seksiäkin on pari kertaa viikossa.

Ruoka on myös tärkeä osa elämääni. Valmistan itse terveellisiä aterioita, joissa on runsaasti vihanneksia, proteiinia ja hyviä rasvoja. Nautin kokkaamisesta ja kokeilen mielelläni uusia reseptejä. Syön tietoisesti ja nautin jokaisesta suupalasta. On tärkeää huolehtia kehosta, mutta myös sielusta.

Sosiaalinen elämäni on aktiivista. Tapaan ystäviäni säännöllisesti, ja meillä on yhteisiä harrastuksia, kuten tanssia ja vaellusta. Ystävyyssuhteet rikastuttavat elämääni ja tuovat siihen iloa. Yhdessä nauraminen ja jakaminen ovat asioita, joita arvostan syvästi.

Olen oppinut, että ikä on vain numero. Se, miten näen itseni ja miten pidän huolta itsestäni, määrittää sen, miltä minusta tuntuu. Olen ylpeä kehostani ja siitä, mitä olen saavuttanut. Tämä on minun aikani loistaa, ja aion antaa mieheni yhä nauttia siitä täysin rinnoin.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se ap taas jaksaa näitä mukamas naisen kirjoittamana? Aloitus on selkeästi miehen tekemä aloitus ja tehnyt näitä typeriä aloituksia täällä aikaisemmin. Mee jo pois täältä. 

Vierailija
42/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mies tekee näitä aloituksia, kukaan nainen ei kirjoita kehostaan näin typerästi

Joo, tämä on selvästi taas näitä miehen kertomuksia siitä, millainen naisen kuuluisi olla hänen mielestään. Samaa settiä on aika paljon täällä. Luulevat, että me naiset luemme innoissamme niitä ja tajuamme että ohhoh, minäkin haluan olla tuollainen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ itsetehdyt peukut osassa selkeästi.

Miten ne erottaa? :D

Vessanpesuaineen sivumausta. Muutenkaan laatu ei ole lähelläkään aidon Amsterdamilaisen kemikaalitehtaan tuotosta. 

Kun aito peukko potkii, lähtee estot ja pitimet! Itsetehdyillä tyydytään huonekalujen paiskomiseen.

Vierailija
44/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mies, timmi vartalo jne. Ja kumminkin oli tarve tulla tänne kerjäämään palstalaisten hyväksyntää. Tämähän on vähän kuin julkkiksilla, jotka poseeraavat lehdessä otsikolla "meillä menee tosi hyvin" ja seuraava otsikko onkin erouutinen.

Vierailija
45/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun inceliäijän tekoälyllä laatima teksti? 

Tekoälyä ei tainnut olla vielä silloin(ainakaan laajemmassa käytössä), kun tarina on laadittu, sillä joku ketjussa kertoi saman tarinan pyörineen palstalla jo kymmenen vuotta sitten.

Nämä on niin outoja ja kömpelöitä juttuja, koska näissä mies yrittää kirjoittaa kuin nainen. Siksi tulee sellainen keinotekoinen vaikutelma.

Vierailija
46/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä, joiden nahka on myöhemmällä iällä kiristetty äärimmilleen, kun itsetunto ei kestä vanhenemisen merkkejä peilikuvassa.

Vierailija
47/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botti.

Vierailija
48/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 63-vuotias mies ja minulla on kolme lasta ihanan naisen kanssa. Kun katson peiliin, näen kaljuuntuvan keskivartalolihavan, eläkeikää lähestyvän ukon. Kun katson vaimoani, näen sen saman upean naisen, jonka kanssa tässä on liki 40 vuotta samaa polkua kuljettu.

Me ei juosta, eikä urheilla, mutta käydään yhdessä kävelyllä. Aktiivisiakaan ei olla, vaan möllötetään yhdessä kotona. Edes tippainssejä ei olla me. En ole ylpeä kehostani, mutta aion silti nauttia jatkossakin elämästä täysin, B-kupin rinnoin.

Kaunis kirjoitus. Elämänmakuinen. 

Vierailija
49/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää botti, koska kukaan ihminen ei kirjoita noin? Kirjoituksessa oli jatkuvia muotoilu ongelmia, pilkku virheitä ja kirjoitusvirheitä. Joko botti tai joku luuseri kääntänyt tän google kääntäjällä.

Kuollut internet parhaimmillaan.... Ap olet osa ongelmaa. 

Pilkkuvirhe yhteen. t. Ap:n trolli

Vierailija
50/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoiluongelma yhteen myös. 😄

/sivu/

Vierailija
51/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arvaan oikein, ihanat lapsesi ovat huippu koriksenpelaaja (kymppimiljoonaan NBA-sopimus taskussa), avaruusaivokirurgi (NASAn kivijalka) ja rikkaissa naimisissa oleva miss maailma, joka miljardöörimiehensä rahoilla avustaa maailman nälkäisiä lapsia...

Vierailija
52/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin elämästäni, mutta mieheni on yliastronautti diplomi tunnuksella. Nautitaan aamiainen viidellä leikkeellä, jonka keittiömestarimme valmistelee. . 

Vierailija
53/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko bottitekstejä 10 vuotta sitten? Tämä on suora kopio vanhasta

Vierailija
54/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ itsetehdyt peukut osassa selkeästi.

Miten ne erottaa? :D

Vessanpesuaineen sivumausta. Muutenkaan laatu ei ole lähelläkään aidon Amsterdamilaisen kemikaalitehtaan tuotosta. 

Kun aito peukko potkii, lähtee estot ja pitimet! Itsetehdyillä tyydytään huonekalujen paiskomiseen.

Okei. Veikkaan, että ap:n kodissa on tyydytty pelkän huonekalukiillokkeen haistelemiseen.

Vierailija
55/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos arvaan oikein, ihanat lapsesi ovat huippu koriksenpelaaja (kymppimiljoonaan NBA-sopimus taskussa), avaruusaivokirurgi (NASAn kivijalka) ja rikkaissa naimisissa oleva miss maailma, joka miljardöörimiehensä rahoilla avustaa maailman nälkäisiä lapsia...

Jos olisin miljardööri, ei naiseni satavarmasti jakelisi rahojani kehitysmaiden ruoka-apuun tmv.

Vierailija
56/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin elämästäni, mutta mieheni on yliastronautti diplomi tunnuksella. Nautitaan aamiainen viidellä leikkeellä, jonka keittiömestarimme valmistelee. . 

Pahoitteluni rouva, tänään on vain 4:ää leikkelettä tarjolla. Pyysivät minua lähettämään viestin täältä keittiöstä. T.keittiömestari

Vierailija
57/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi vartaloko riittää äidiksi ja puolisoksi ja lisäksi se, että on ihana katsoa omaa kuvaa peilistä.

Vierailija
58/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto kun alkoi naurattaa, tää oli kuin Reginan Naisen Unelmia

Hairlekiinista puhumattakaan!

Vierailija
59/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 68v.  Minulla on muuten sama tilanne, kuin ap:lla, jopa miehenikin on DI, mutta seksiä on enemmän.

Vierailija
60/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni rakastetuksi vaikken kaltaisesi ole. N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan