Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45-vuotias nainen, jolla kolme lasta ihanan Miehen kanssa. Tunnen itseni erinomaiseksi. Katson peiliin ja näen timmin vartalon

Vierailija
10.03.2026 |

Niin mun kroppa kertoo tarinaa omasta huolenpidostani. Rinnat ovat kiinteät ja pakarat muotoillut, ja se saa minut hymyilemään. Minä olen ylpeä siitä, että olen panostanut itseeni.

Aamuni alkaa varhain. Herään ennen auringon nousua, ja ensimmäinen asia, jonka teen, on venytellä. Kehoni tarvitsee tätä aikaa herätäksesi. Joogaharjoitus rauhoittaa mielen ja valmistaa minut päivään. Tiedän, että liikunta on avain hyvinvointiin, joten nautin siitä, että voin ulkoilla ja liikkua luontoon. Juoksen usein lähimetsässä, tunnen tuulen kasvoillani ja sydämeni sykkii rytmikkäästi. Se on vapauttavaa.

Joka päivä diplomi-insinööri mieheni halaa minua ja antaa suudelman. Ihanaa seksiäkin on pari kertaa viikossa.

Ruoka on myös tärkeä osa elämääni. Valmistan itse terveellisiä aterioita, joissa on runsaasti vihanneksia, proteiinia ja hyviä rasvoja. Nautin kokkaamisesta ja kokeilen mielelläni uusia reseptejä. Syön tietoisesti ja nautin jokaisesta suupalasta. On tärkeää huolehtia kehosta, mutta myös sielusta.

Sosiaalinen elämäni on aktiivista. Tapaan ystäviäni säännöllisesti, ja meillä on yhteisiä harrastuksia, kuten tanssia ja vaellusta. Ystävyyssuhteet rikastuttavat elämääni ja tuovat siihen iloa. Yhdessä nauraminen ja jakaminen ovat asioita, joita arvostan syvästi.

Olen oppinut, että ikä on vain numero. Se, miten näen itseni ja miten pidän huolta itsestäni, määrittää sen, miltä minusta tuntuu. Olen ylpeä kehostani ja siitä, mitä olen saavuttanut. Tämä on minun aikani loistaa, ja aion antaa mieheni yhä nauttia siitä täysin rinnoin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sama trolli kirjoittaa samanlaisia vuodesta toiseen. Oon nähnyt saman tekstin 10 vuotta 

Vierailija
22/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää läskikasa! Jäätelö sulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai hitto kun alkoi naurattaa, tää oli kuin Reginan Naisen Unelmia

Tehdäänkö sitä lehteä muuten vielä? Muistan omasta nuoruudesta.

Vierailija
24/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muotoillut pakarat

Ja dippainssin kakarat

On kiva juoda mehua

Ja itseänsä kehua.

Vierailija
25/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole

Ei ole.

Vierailija
26/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama sama trolli kirjoittaa samanlaisia vuodesta toiseen. Oon nähnyt saman tekstin 10 vuotta 

Oho! Onpa sitkeä trolli!! Vai vaihtuuko trolli? Jos joku/jotkut kopioi tekstin.

Vierailija
27/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun inceliäijän tekoälyllä laatima teksti? 

Vierailija
28/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja dippainssin kakarat

On kiva juoda mehua

Ja itseänsä kehua.

😄

Vierailija
29/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi vau!!

45v:nä minulla oli 4 lasta, painoin 55kg, olin timmi ja mieheni oli jo tuolloin maajohtaja kv yrityksessä. Kaikki ruuat on aina tehty itse, olen tarkka mausta ja laadusta, ihan normi mridän "piireissä".

Mitä sitten?? Suurin osa ystävistäni vastaavia ihan ilman DI-miestä (itse en huolisi mistään hinnasta!), jotkut naisista jopa hyväpalkkaisia johtajia miehiinsä verrattuna.

Nyt 66v:nä tilanne yhä sama, vain painoa tullut muutama kilo lisää. Palaa sitten kehumaan kun olet saanut jälkikasvun kunnialla aikuisiksi, koulutettua ja hyväpalkkaisiin töihin ja tiedät että hekin ovat onnellisia elämässään

Vierailija
30/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, parin vuosikymmenen jälkeen tuosta on muisto vain.

Vierailija
31/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, olipa tylsää. Luin hyppien. En nähnyt punaista lankaa. Niin mitä halusit sanoa?

Vierailija
32/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin Mies. Harmi että olen vain mies.

Vierailija
33/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja dippainssin kakarat

On kiva juoda mehua

Ja itseänsä kehua.

Saattaa hällä olla jotakin vahvempaakin mukissa, kun samaa tarinaa pukkaa usein... ;D

Vierailija
34/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa minäkin Mies. Harmi että olen vain mies.

:(

Vierailija
35/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja dippainssin kakarat

On kiva juoda mehua

Ja itseänsä kehua.

#27 ei mun.

Tottakai tämä oli vaan

toistuva huumoritrøllaus.

Täällä on tietyt samat kirjoittamassa

uudelleen ja uudelleen. Kommentit 

on samalta 80%? 🤷 x

Vierailija
36/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi todellinen case, olisin aika huolissani siitä miten sisin kumisee tyhjyyttään vielä tuossa iässä.

Vierailija
37/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 63-vuotias mies ja minulla on kolme lasta ihanan naisen kanssa. Kun katson peiliin, näen kaljuuntuvan keskivartalolihavan, eläkeikää lähestyvän ukon. Kun katson vaimoani, näen sen saman upean naisen, jonka kanssa tässä on liki 40 vuotta samaa polkua kuljettu.

Me ei juosta, eikä urheilla, mutta käydään yhdessä kävelyllä. Aktiivisiakaan ei olla, vaan möllötetään yhdessä kotona. Edes tippainssejä ei olla me. En ole ylpeä kehostani, mutta aion silti nauttia jatkossakin elämästä täysin, B-kupin rinnoin.

Vierailija
38/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ itsetehdyt peukut osassa selkeästi.

Vierailija
39/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun inceliäijän tekoälyllä laatima teksti? 

Tekoälyä ei tainnut olla vielä silloin(ainakaan laajemmassa käytössä), kun tarina on laadittu, sillä joku ketjussa kertoi saman tarinan pyörineen palstalla jo kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
40/63 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ itsetehdyt peukut osassa selkeästi.

Miten ne erottaa? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi