Sofia virta canceloitiin TPS hallituksesta, sai potkut kun yritti maalittaa Pride- asusta kieltäytynyttä työntekijää
https://www.suomenuutiset.fi/sofia-virran-somessa-tps-hyokkaajaan-kohdi…
Sofia virta yritti maalittaa ja canceloida pelaajaa joka ei vakaumuksensa vuoksi voinut pitää yllään vihervasemmistolaista Pride- asua ja kehottaa lapsia homoseksuaalisuuteen.
Tässä katsottiin että ei voi pitää hallituksessa tasa- arvoa ja muiden oikeuksia vastustava vihervasemmistolaista Sofia virtaa vaan hänet on canceloitava välittömästi ja potkut annettiin heti aamulla tps- toimiston avauduttua!
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes järkätään pride otteluita??
Siksi, että urheilussa on edelleen vaikeaa olla oma itsensä vähemmistön edustajana. Moni piilottelee suuntautumistaan. Mm. TPS toimii näiden asenteiden muuttamiseksi. Mun mielestä hieno homma ja vaikea nähdä miksi tuota pitää vastustaa.
Minkä hiton vähemmistön? Koko sana pitäisi poistaa sanakirjasta, eikä korostaa joka hiton välissä ihmisten välisiä eroja.
Tasa-arvo, oikeus olla vapaasti oma itsensä, kuuluu myös urheiluun. Me tiedämme, että meillä on vielä valtavasti töitä tehtävänä sen eteen, että myös urheilumaailmassa jokainen voisi olla turvassa sukupuolestaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta.
Sanoo Sofia Virta
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000011870062.html
Vapaus olla vapaasti oma itsensä ei sitten kuuluu Savinaiselle. Sofian mielestä Savinaisen pitää kuulua vaikka pakolla Sofian mieleiseen joukkoon. Ihme tyyppi tuo Virta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että urheilussa on edelleen vaikeaa olla oma itsensä vähemmistön edustajana. Moni piilottelee suuntautumistaan. Mm. TPS toimii näiden asenteiden muuttamiseksi. Mun mielestä hieno homma ja vaikea nähdä miksi tuota pitää vastustaa.
Älä jaksa olla lapsellinen. Ei siinä ole enää mitään uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein. Pakottamalla ei mitään tasa-arvoa luoda.
Häpeästä viisastumiseen
Suomessa on sentään vielä uskonnon- ja mielipiteen vapaus.
Voitteko kertoa mitä hauskaa on tällaisessa? Naureskellaan kun ei ymmärretä.
Pride kulttuuri ajaa kaikkien yksilöiden vahvaa tasa-arvoa. Seksuaalista sekä kulttuurillista tasa -arvoa kaikkien kohdalla.
Ei tässä mistää wokesta ollut kyse vaan siitä, ettei yksi mies voi jättää pukeutumatta väreihin vain vakaumuksen vuoksi. Hän ei hyväksy tasa -arvoa ajatuksena ja väheksyy toiminnallaan kaikkia muita. Kukaan ei tietenkään voi häntä pakottaa vaihtamaan mielipiteitään, mutta asiasta pitää pystyä keskustelemaan avoimesti niin julkisuudessa kuten eri alustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Virta itse erosi tuosta tehtävästä.
Hänellä oli omien kämmien seurauksena vaihtoehdot:
a) Erota itse tai
b) Hänet erotetaan
Yleensä näissä tilanteissa ihmiset valitsevat vaihtoehdon a.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo, oikeus olla vapaasti oma itsensä, kuuluu myös urheiluun. Me tiedämme, että meillä on vielä valtavasti töitä tehtävänä sen eteen, että myös urheilumaailmassa jokainen voisi olla turvassa sukupuolestaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta.
Sanoo Sofia Virta
Vapaus olla vapaasti oma itsensä ei sitten kuuluu Savinaiselle. Sofian mielestä Savinaisen pitää kuulua vaikka pakolla Sofian mieleiseen joukkoon. Ihme tyyppi tuo Virta.
Vapaus olla oma itsensä koskee vain niitä jotka virran kanssa jakavat mielipiteet.
Mun mielestä olis aivan hölmöä pakottaa pelaajia paidan pukemiseen.
Ja yhtä hölmöä on sanoa puolustavansa vähemmistöjen tasa-arvoa ja sitten horista jostain "prideideologiasta" jota ei voi kannattaa. Ne, kun sulkee toisensa pois. "Prideideologia" on jonkinlainen olkiukkomörkö LGBTQ-ihmisten oikeuksia ajavasta kansanliikkeestä. "Pride" voi olla kaikenlaista, pientäkin ja epävirallista, tuen osoittamista heille, eikä yhden paidan pukeminen tarkoita, että edustaisi yhtään mitään ideologiaa. Toki silti voi kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hiton vähemmistön? Koko sana pitäisi poistaa sanakirjasta, eikä korostaa joka hiton välissä ihmisten välisiä eroja.
Se, että sinä et tajua millaista on olla vähemmistön edustaja vaikka jääkiekkojoukkueen pukukopissa, ei poista sitä, että joillekin asia ei ole helppo ja ennakkoluuloja ja syrjintää on. Jatka vaan oman navan tuijottelua, osaat sen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nähdä??? Tässähän se nähdään varsin hyvin. Täysin ja oikein kannustettava syy vastustaa. Minulla on oma tasa-arvoa ajava paita, joten sinun on pakko pitää sitä päällä, pidätkö? Vaikea nähdä miksi vastustaisit. Avaa silmät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi parasta kun koko joukkue luopuisi homopaidoista. En ymmärrä miksi kunkin seksuaalimieltymyksiä pitäisi mainostaa pelipaidoissa.
En minäkään. Tehköön mitä haluuvat mutta miksi kaikkien pitää katolta sitä kuuluttaa.
Seksuaalivähemmistöjä on uhkailtu, ahdisteltu sekä pyritty tukahduttamaan tuhansia vuosia. Nyt on aika toimia ja niinhin talkoisiin tarvitsemme jokaista. Mitä enemmän ääntä sen enemmän tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Sofia Virta
Meillä on ihan valtavasti työtä tämän täysin uudenlaisten epätasa-arvon kanssa jota nämä nuoret vasemmistolaiset naiset ajaa. Heidän vapautena on näennäistä, koska heidän vaatimukset eivät lisää ihmisten vapautta. Ne päinvastoin sääntelevät, kontrolloivat ja pyrkivät normittamaan kaikkia ihmisiä tietyn maailmankuvan mukaisiksi. Se ei hyväksy itseensä kohdistuvaa kritiikkiä, tuli se sitten sisältä tai ulkoa. Se pyrkii kielen haltuunottoon kontrolloimalla sitä, miten saa ja voi puhua. Tällä tavoin se haalii itselleen valtaa. Määrittelemällä toisella tavalla puhuvat harhaoppisiksi, naisvihamielisiksi, seksisteiksi, taantumuksellisiksi tai muuten epäkelvoiksi se pystyy vaientamaan terveen keskustelun ja varmistamaan itselleen kielenkäytön hegemoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on sentään vielä uskonnon- ja mielipiteen vapaus.
heh heh. niin periaatteessa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Sofia Virta
Tätä minäkin ihmettelen. Aina pitänyt Sofiaa järkevänä ihmisenä mutta nythän tuo sotii täysin hänen omia mielipiteitään ja asenteitaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nähdä??? Tässähän se nähdään varsin hyvin. Täysin ja oikein kannustettava syy vastustaa. Minulla on oma tasa-arvoa ajava paita, joten sinun on pakko pitää sitä päällä, pidätkö? Vaikea nähdä miksi vastustaisit. Avaa silmät!
No olen sitä mieltä, että jokainen pelaaja saa itse päättää pukeeko paidan. Näinhän se oli tepsissäkin.
Sofia canceloitiin väärän mielipiteen takia. Näin Suomessa 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että sinä et tajua millaista on olla vähemmistön edustaja vaikka jääkiekkojoukkueen pukukopissa, ei poista sitä, että joillekin asia ei ole helppo ja ennakkoluuloja ja syrjintää on. Jatka vaan oman navan tuijottelua, osaat sen hyvin.
Olen eri, mutta jos kyseenalaistat viestin vastaanottajan älykkyyden, et koskaan saa viestiäsi perille. Tämä keissi todistaa vallan hyvin kuinka nyt valkoista heteromiehellä ei ole näköjään aitoa valinnanvapautta tämänkään asian suhteen. Olemme ironisesti samassa veneessä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö. Virta itse erosi tuosta tehtävästä.
Niin oli pakko erota koska olisi muuten lentänyt pihalle.
En minäkään. Tehköön mitä haluuvat mutta miksi kaikkien pitää katolta sitä kuuluttaa.