Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Virta canceloitiin

Vierailija
10.03.2026 |

Joutui jättämään tehtävänsä mielipiteensä vuoksi. Tuli siis wokeoikeiston canceloimaksi. 

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä mielipide on se että Virta ei näytä piittaavan ihmisoikeuksista. Mielipiteen vapaus kuuluu ihmisoikeuksien piiriin. Tätä mielipiteen vapautta Virta ei suonut ko. jääkiekkoilijalle. Minä närkästyin tästä asian tilasta.

Mikä on edustamansa puolueen kanta?

No närkästytkö nyt sitten siitä, että kun virta käytti ihmisoikeuttaan ja ilmaisi mielipiteensä, hän käytännössä joutui eroamaan?

Virran mielipide on ihmisoikeuksien vastainen. 

Äo pitää olla pitkälti alle 100 että tätä ei ymmärrä. Toki hyväksyn yksinkertaisuuden enkä sitä tuomitse, että jatka samaan malliin. 

Kiva kuulla, että hyväksyt itsesi. Se on erittäin tärkeää mielenterveyden kannalta.

Vierailija
22/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän yleensä oli toiminnassa mukana? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä mielipide on se että Virta ei näytä piittaavan ihmisoikeuksista. Mielipiteen vapaus kuuluu ihmisoikeuksien piiriin. Tätä mielipiteen vapautta Virta ei suonut ko. jääkiekkoilijalle. Minä närkästyin tästä asian tilasta.

No närkästytkö nyt sitten siitä, että kun virta käytti ihmisoikeuttaan ja ilmaisi mielipiteensä, hän käytännössä joutui eroamaan?

Ai, nytkö maalittaminen ja cancellointi onkin äärivassareiden mielestä vain mielipiteen ilmaisua? On kyllä todella mahtavaa tuo teidän kykynne itsepetokseen, pakko myöntää. Saatteko kokouksissa manipuloinnista jotain pohjakoulutusta vai vetääkö ääri-ideologiat vain samanlaisia, yhtä häiriintyneitä puoleensa?

Vierailija
24/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein!!! Tämmöisten asioiden myötä usko ihmiskuntaan palautuu kun tungetaan politiikka sinne minne se ei todellakaan kuulu. Suurin osa naisista ei edes urheilua seuraa niin minkä takia naisten täytyy tukea itsensä sinnekin vain tekemään politiikkaa?

Vierailija
25/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia yritti omat viharyhmittymänsä tuekseen valjastamalla känselöidä Savinaisen.

Nyt kävi näin.

Vierailija
26/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko nyt varma tieto, että joutui lähtemään, vai olisko ollut niin, että itse lähti... 

Hallituksen jäsentä ei voida erottaa. Yhdistyksen tai yhtiön kokous voi valita uuden hallituksen, jossa ko Sofia ei ole enää mukana. Sofia siis itse erosi tuhotyönsä jälkeen.

Vierailija
27/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, nytkö maalittaminen ja cancellointi onkin äärivassareiden mielestä vain mielipiteen ilmaisua? On kyllä todella mahtavaa tuo teidän kykynne itsepetokseen, pakko myöntää. Saatteko kokouksissa manipuloinnista jotain pohjakoulutusta vai vetääkö ääri-ideologiat vain samanlaisia, yhtä häiriintyneitä puoleensa?

Jaksoit sitten kirjoittaa pitkän rivin paskaa, kun olisit voinut tiivistää vastauksen yhteen sanaan.

Ihan pelkkä "en" olisi riittänyt.

Vierailija
28/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, onko nyt varma tieto, että joutui lähtemään, vai olisko ollut niin, että itse lähti... 

Olisiko lähtenyt, ellei olisi tehnyt emämunausta? Kaikki hallituksessa olivat vastaan häntä ja Savinaisen puolella, tietysti. Mistä johtuu, että suvaitsevat ihmiset ovat kaikkein suvaitsemattomimpia?

Vierailija
29/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis hän itse erosi tehtävästään. Mitä cancelointia se on? 

Vierailija
30/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivien tapahtumien seurauksena hän on jättänyt eropyynnön TPS:n hallituksesta.

Iltalehti tavoitti jo HC TPS Turku oy:n puheenjohtaja Kai Koskisen kommentoimaan Virran lähtöä.

Sofia itse pyysi eroa hallituksesta. Hän saa itse avata perustelut asialle, Koskinen totesi.

Vierailija
31/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se periaatteessa mahdollista, että hän lähti aidosti vapaaehtoisesti kun huomasi, että seura ei ihan jakanut hänen kanssaan samoja arvoja.

Mutta voi myös olla, että hänelle on annettu vaihtoehdoksi erota itse heti tai joutua erotetuksi hetken päästä. Silloinhan kyse ei oikeastaan ole omasta päätöksestä kuin nimellisesti.

Vierailija
32/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän yleensä oli toiminnassa mukana? 

Sitä voi kysyä. Tepsin rahoituksesta vastannéet supercell pohatat antoivat kolmen kauden määräajan tepsille alkaa menestyä. Menestystä ei tullut. Rahahanat uhkaavat sulkeutua. Sofian sabotointi ei varmaan edistänyt aaiaa.

Vierailija
33/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaminen ei ole mitään mielipiteen näyttämistä. Hänhän yritti kunnianloukkausta pelaajaa kohtaan. Kun ihminen on rajaton niin toiminta on tällaista. Sitten vielä ratsastaa tasa-arvolla ja ihmisoikeuksilla, muttei ymmärrä, mitä ne tarkoittavat.

Vierailija
34/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia yritti canceloida pelaajan, joka puolusti tasa-arvoista kohtelua ja vapautta olla mitä haluaa. Sofia epäonnistui ja jätti itse eroilmoituksen, varmaankin ajatellen että se on vastalause. Ko. hallitus lienee juhlinut uutista.

Vierailija
35/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisikohan sitä pian hetero-paita-ilta naiskiekon puolelle.

Vai olikohan tämä homma nyt kokeiltu ja taputeltu tällä.

Vierailija
36/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se periaatteessa mahdollista, että hän lähti aidosti vapaaehtoisesti kun huomasi, että seura ei ihan jakanut hänen kanssaan samoja arvoja.

Mutta voi myös olla, että hänelle on annettu vaihtoehdoksi erota itse heti tai joutua erotetuksi hetken päästä. Silloinhan kyse ei oikeastaan ole omasta päätöksestä kuin nimellisesti.

Ei osakeyhtiön hallituksen jäsentä pysty erottamaan. Hän on yhtökokouksen valitsema. On kutsuttava yhtiökokous koolle. Tässä osakkeenomistajat voivat valita uuden hallituksen, jossa Sohvi ei enää ole.

Vierailija
37/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän koko ketjun pointti ole, että "wokevasemmiston" ja "wokeoikeiston" toimintatavat ovat täsmälleen samanlaiset. Molemmat syyttävät ja canceloivat toisiaan samaan tapaan. Vain oikeistolla tuntuu olevan vaikeuksia myöntää tätä. 

Vierailija
38/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämän koko ketjun pointti ole, että "wokevasemmiston" ja "wokeoikeiston" toimintatavat ovat täsmälleen samanlaiset. Molemmat syyttävät ja canceloivat toisiaan samaan tapaan. Vain oikeistolla tuntuu olevan vaikeuksia myöntää tätä. 

Jospa se prosenttijengi tästä vasemmiston sukupuoliasioihin tärähtäneestä pikkuriikkisestä vähemmistöstä lukisi jo yhteiskunnan kyllästymisen astetta ja korjaisi tapojaan?

Vierailija
39/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavihreän ideologiaan kuuluu muiden ihmisten pakottaminen noudattamaan heidän ideologiaansa.

Vierailija
40/46 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saiko potkut vai lähtikö itse?

Mistäpä sen tietää. Ainahan tällaisissa tilanteissa väitetään, että henkilö on itse eronnut. 

Yleensä merkkihenkilöille kerrotaan, että nyt kannattaa itse irtisanoutua 

Lopputulos sama. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän