Sofia Virta canceloitiin
Joutui jättämään tehtävänsä mielipiteensä vuoksi. Tuli siis wokeoikeiston canceloimaksi.
Kommentit (46)
Halusi itse canceloida, mutta tulikin itse canceloiduksi
Kaikki mihin Sofia Virta on koskenut on muuttunut baskaksi (kännääminen, metsien parturointi, TPS,.. ).
Toivottavasti Virta jatkaa vihreiden puheenjohtajana vielä pitkään.
Harmittiko nuo viestit niin kamalasti, että ne piti poistaa. Puolustitte cancelointia eli olitte oikein kunnon wokesti hereillä. Mitä sitä häpeämään?
Väärä mielipide on se että Virta ei näytä piittaavan ihmisoikeuksista. Mielipiteen vapaus kuuluu ihmisoikeuksien piiriin. Tätä mielipiteen vapautta Virta ei suonut ko. jääkiekkoilijalle. Minä närkästyin tästä asian tilasta.
Mikä on edustamansa puolueen kanta?
Mitään "woke-oikeistoa" ei ole olemassakaan.
WOKE = intersektionaaliseen identiteettipolitiikkaan sekä rotukriittiseen teorian öyhötykseen perustuva vasuri-ideologinen kattotermi.
Vierailija kirjoitti:
saiko potkut vai lähtikö itse?
Mistäpä sen tietää. Ainahan tällaisissa tilanteissa väitetään, että henkilö on itse eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Väärä mielipide on se että Virta ei näytä piittaavan ihmisoikeuksista. Mielipiteen vapaus kuuluu ihmisoikeuksien piiriin. Tätä mielipiteen vapautta Virta ei suonut ko. jääkiekkoilijalle. Minä närkästyin tästä asian tilasta.
No tätähän ne woketkin sanoo. Miksi vain toisinpäin on sun mielestä puolustettavaa?
Vierailija kirjoitti:
No närkästytkö nyt sitten siitä, että kun virta käytti ihmisoikeuttaan ja ilmaisi mielipiteensä, hän käytännössä joutui eroamaan?
Oman joukkueen pelaajan maalittaminen ja räikeä julkinen arvostelu kostautui.Tepsiltä aivan oikea veto.
Ai, onko nyt varma tieto, että joutui lähtemään, vai olisko ollut niin, että itse lähti...
Öh, höh, ei täällä tällä palstalla ole vissiin mitään siitä ollut mitä ps eduskuntaryhmän vetäjä oli tähän TPS juttuun sanonut.... Siitähän ei varmaankaan saa täällä puhua? Ja mistäköhän syystä? Ps-kannattajat poistattavat jos yritetään edes!
Höh höh höhhhh!
Että tämä kansa on tyhmää, ja etenkin täällä somessa!
Niin Sofia Virran kanssa ei saa olla erimieltä. Ja vain vähemmistöillä on nykyään oikeuksia. Heteroilla on vain velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No närkästytkö nyt sitten siitä, että kun virta käytti ihmisoikeuttaan ja ilmaisi mielipiteensä, hän käytännössä joutui eroamaan?
Virran mielipide on ihmisoikeuksien vastainen.
Äo pitää olla pitkälti alle 100 että tätä ei ymmärrä. Toki hyväksyn yksinkertaisuuden enkä sitä tuomitse, että jatka samaan malliin.
Huutonaurua! Savinainen-Silakat 6-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on vähintä mitä poliitikko voi tehdä, kun paljastuu, että ei kannata ihmisoikeuksia, tai ei ainakaan suo näitä oikeuksia kaikille.
Pakotetut mielipiteet eivät ole mielipiteitä vaan eräänlaista aivopesua. Savinais tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Oman joukkueen pelaajan maalittaminen ja räikeä julkinen arvostelu kostautui.Tepsiltä aivan oikea veto.
Virta lähti itse. Asiaan tietysti vaikutti wokeoikeiston painostus. Miko Bergbom hoiti koirapilliin puhaltamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia maalitti,ei hyvä.
Oliko sulle jotain uutista tästä vai heräsitkö työttömän päiväunilta?