Tuntuu pahalta ettei enää kiinnosta naisia mitä oli joskus
No eikait sille voi mitään, yksin oltava vaan ja paljo kauniit naisia näkee, masentuu.
Kommentit (77)
Pakko se on hyväksyä vain ettei naisia kiinnosta enää.
ainaski mulla menee töissä hyvin niin jatkan sitä rataa
Naisista on vain harmia, ei niitä koskaan kiinnosta
Jaha ainahan nää sivut hiljenee. vois ny joku nuori nainen tulla mun vieree istumaa tiukat farkut jalassa?
Vierailija kirjoitti:
No mutta turha se on miettiä mitään, keskittyy itseensä hoitaa velkaa ja käy töissä
Mietit kuitenkin koko ajan kun teet aiheesta vähintään yhden aloituksen per päivä. Et taida tulla toimeen itsesi kanssa?
Ainakin jaksat keskustella keskenäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut jo lukuisista naisista yksipuolisesti mutta ei ketään minusta 1 treffit mutta ei ollut mun tyyppiä
Sulla oli treffit mutta nainen ei ollutkaan sun tyyppiä?!? Onko sulla todellakin varaa valita? Mieti mikä tilanteesi on 10 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut jo lukuisista naisista yksipuolisesti mutta ei ketään minusta 1 treffit mutta ei ollut mun tyyppiä
Sulla oli treffit mutta nainen ei ollutkaan sun tyyppiä?!? Onko sulla todellakin varaa valita? Mieti mikä tilanteesi on 10 vuoden kuluttua.
Siinä oli muitakin esteitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta turha se on miettiä mitään, keskittyy itseensä hoitaa velkaa ja käy töissä
Mietit kuitenkin koko ajan kun teet aiheesta vähintään yhden aloituksen per päivä. Et taida tulla toimeen itsesi kanssa?
Koska kaipaan seksiä nykyää paljon, ei kestä enää
En ymmärrä painan sydämiä jatkuvasti enkä saa osumia
Ihmiset on nykyään muovia kun ennenvanhaa piti olla terästä.
Ihan ok itellä omasta mielestä asiat, mut ei se näköjään riitä naisille
Vierailija kirjoitti:
Tulisuudelmasta sain kerran mahakkaan naisen ja mentii jatkoille
Vantaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaipaan seksiä nykyää paljon, ei kestä enää
Rakkautta vai seksiä
Vierailija kirjoitti:
Jaha ainahan nää sivut hiljenee. vois ny joku nuori nainen tulla mun vieree istumaa tiukat farkut jalassa?
Sauma painuu pillunposkien väliin.
Cameltoe.
Seksiä kaipaisin kauniilta tavispullukalta
Millä vuosikymmenellä viimeksi kiinnostit?