IS: Sofia Virta ulos TPS:stä
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000011870368.html
Bye bye baby , baby goodbyee
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa oikea ratkaisu, teki sen sitten kuka tahansa.
TPS antoi ymmärtää ja Sohvi sai tilaisuuden pelastaa kasvonsa. Luulen.
Oppiipahan olemaan
Eli Sofia caceloitiin väärän mielipiteen takia.
Ole jo Sohvi hiljaa, teit virheen.
Mahtavaa! Ei politiikkaa urheiluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiipahan olemaan
Sofia vain joutui kantamaan vastuunsa rikoksestaan ihmisyyttä vastaan, kuten oikeusvaltiossa kuuluu.
Hän känselöi itse itsensä.
Vai rikoksesta ihmisyyttä vastaan 🤣
TPS:lle suuri helpotus! Tästä voi alkaa sen eheytyminen!
Odotan Filip Saxenin mielipidettä. Hän tietää kaiken ja vihaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiipahan olemaan
Eikös sofia itse canceloinut savinaisen ja siitä tämä kohu alkoi? Taisi sofia haukata niin ison palan kakkua, ettei suupielet enää riittäneet.
Ei canclenoinut vaan esitti kritiikkiä. Ja sitten Sofia pakotettiin eroamaan väärän mielipiteen takia.
Ei esittänyt vaan yritti omat viharyhmittymänsä tuekseen valjastamalla känselöidä Savinaisen.
Sofia käyttäytyy kuin teini. Riehuu oppimansa mallin mukaan. Nyt se ei toiminutkaan. Yllätys Sofialle?
Vihreiden puolueessa poliitikko voi pärjätä kiukuttelulla ja maalittamalla työntekijöitä.
Ei yksityisessä yrityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cäncelöinti on ihanaa!!
Juu Sofia cäncelöitiin kun esitti väärän mielipiteen. Näin Suomessa 2026
Ei häntä omien mielipiteiden vuoksi canceloítu, vaan siksi, että hän yritti ottaa muilta pois oikeuden omiin mielipiteisiinsä ja vakaumukseensa. Sen lisäksi vielä yritti pakottaa muut hänen muottiinsa. Ei näin!
Niinpä. Sofian mielestä ei voi olla muuta mielipidettä ja vakaumusta kuin se mitä hän itse edustaa.
Miten ihmeessä nämä Sofian kaltaiset ihmiset kuvittelevat että pakottamalla voi muuttaa ihmisten mielipidettä ja vakaumusta. Että maailma paranee kun otetaan muiden oikeudet pois ja kannatetaan vain sitä mitä mieltä hän itse on vaikka nyt sitten tästä pridesta.
Hyvä että potkasivat sen kahjon pellolle. Tuommoinen oman ideologian painostaminen toisen vakaumusta on Narsistista.
Vihdoinkin! Samppakaljaa kitusiin nyt heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiipahan olemaan
Eikös sofia itse canceloinut savinaisen ja siitä tämä kohu alkoi? Taisi sofia haukata niin ison palan kakkua, ettei suupielet enää riittäneet.
Ei canclenoinut vaan esitti kritiikkiä. Ja sitten Sofia pakotettiin eroamaan väärän mielipiteen takia.
Ei esittänyt vaan yritti omat viharyhmittymänsä tuekseen valjastamalla känselöidä Savinaisen.
Esitti kritiikkiä ja persut vaan yritti saada omat viharyhmittymänsä tuekseen canceloimaan Sofian.
Kuinkahan monta ihmistä tuolla peleissä kävisi jos oltais kokoajan tuputtamassa jotain ideologiaa siinä sivussa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että potkasivat sen kahjon pellolle. Tuommoinen oman ideologian painostaminen toisen vakaumusta on Narsistista.
Kannatat siis ihmisten erottamista väärän mielipiteen takia?
Vierailija kirjoitti:
Sofia käyttäytyy kuin teini. Riehuu oppimansa mallin mukaan. Nyt se ei toiminutkaan. Yllätys Sofialle?
Sohvi ja Sanna, ikuiset pissikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppiipahan olemaan
Esitti kritiikkiä ja persut vaan yritti saada omat viharyhmittymänsä tuekseen canceloimaan Sofian.
Ei vaan lähti maalittamaan joukkueen pelaajaa, jonka synniksi koitui ainoastaan se, että hän hyvin kohteliaasti ja asiallisesti kieltäytyi laittamasta ideologista pakkopaitaa päälle jäälle. Ja tämä ei käynyt äärioikeistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siis tiedät että erotettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vihreiden puolueessa poliitikko voi pärjätä kiukuttelulla ja maalittamalla työntekijöitä.
Ei yksityisessä yrityksessä.
Halonen, Tuppurainen, Haavisto, Sofia, ... kaikki vihervasemmistolaisia naisia ja kaikilla suuria henkilökohtaisia ongelmia ymmärtää työsuojelun rajat ja säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän Sofia yritti Savinaisen kohdalla, mutta se olisi ilmeisesti ollut sitä parempaa maalittamista, eikö niin? Nyt vain paska osuikin omaan tuulettimeen ja Sofia putosi kaivamaansa kuoppaan itse. Mikä on aivan oikein. Jos cancellointileikkiin lähtee niin leikin kestäköön, aivan turha itkeä jälkikäteen jos kärsiikin itse.