Seksiä koulussa
Olin mun luokkalaisen tytön kaa varastos hakemas paperii luokkaa ja mä olin ottanu kortsun ja sit ku päästii varastoo nii me mentii nurkkaa ja pussattii sitte me otettii housut ja alkkarit pois ja sain puristella sen tytön tissei sit se otti mun kalust kii ja leperteli sille sit me otettii kaikki vaatteet pois ja tyttö laitto mulle kortsun ja sit me pantiin. Mä runkkasin sitä huolella ja sit me pussailtii ja mä hyväilin sen seksikäst vartaloo. Se silitti mun pyllyy ja pussas mun munaa ja tottakai mä puristelin sen paljasta persettä ja pussailin sen ihanaa pimppiä! se oli mahtavaa!
Kommentit (13)
Olihan se nyt aivan mahtavaa kun teinikossina sai seksiä. Monelle jäi haaveeksi.
Parasta oli kun ei tarvinnut miettiä haluttaako tyttöä vai ei. Aina halusi ja näytti sen. Pystyi vaan työntymään kivikovalla kullilla syvään ihanaan pimpulaan ja nauttia uudestaan ja uudestaan. Ja antamaan nautintoa!
Ei nyt varsinaisesti itellä kokemusta, mutta mun koulussa aikanaan yks pariskunta tyttö ja poika jäi kii opettajan pöydällä panemisesta seiskaluokalla! Olivat luulleet kouluajan jälkeen luokkaa tyhjäksi, tai no oli se kai ollut silloin kun he sinne menivät, mutta ope olikin tullut paikalle yllättäen kesken panon ja näki tietty kaiken. Huvittavinta oli, että pian koko pieni koulu tiesi tosta ja opettajat puhuivat keskenään, että se jätkä ei ollut tajunnut millään lopettaa ja tulla pois tytön päältä, vaikka olivat jo kärynneet ja oli vielä anellut kulli pystyssä opettajan edessä, että saisi panna orkkuun asti :D
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt varsinaisesti itellä kokemusta, mutta mun koulussa aikanaan yks pariskunta tyttö ja poika jäi kii opettajan pöydällä panemisesta seiskaluokalla! Olivat luulleet kouluajan jälkeen luokkaa tyhjäksi, tai no oli se kai ollut silloin kun he sinne menivät, mutta ope olikin tullut paikalle yllättäen kesken panon ja näki tietty kaiken. Huvittavinta oli, että pian koko pieni koulu tiesi tosta ja opettajat puhuivat keskenään, että se jätkä ei ollut tajunnut millään lopettaa ja tulla pois tytön päältä, vaikka olivat jo kärynneet ja oli vielä anellut kulli pystyssä opettajan edessä, että saisi panna orkkuun asti :D
No nyt on satua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on satua
No tää nyt oli maaseudulta. Tämmöstä meillä oli. Viitisen vuotta mua vanhempi pari paneskeli koulun takapihalla nurtsilla, elikkä olivat silloin jo koulusta pois kun ite olin yläluokilla, mutta tarinat elivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on satua
No tää nyt oli maaseudulta. Tämmöstä meillä oli. Viitisen vuotta mua vanhempi pari paneskeli koulun takapihalla nurtsilla, elikkä olivat silloin jo koulusta pois kun ite olin yläluokilla, mutta tarinat elivät.
Jollakin lailla pystyn samaistumaan tähän maisemaan. 90-luvulla tuo olisi voinut ihan hyvin olla jokapäiväistä toimintaa. Ei sillä ettäkö siitä olisi tullut kiitosta, mutta silloin oltiin estottomampia siitäkin johtuen, ettei tarvinnut pelätä kuvien ja videoiden päätymistä nettiin...
t. itse luokat 5-7 maaseudun pienessä taajamassa viettäneenä
Reksin nätti tytär oli samalla luokalla. Yritin iskeä sitä sitkeästi. Reksi yritti estää. Usutti varakkaampia ja komeampia poikia sekoittamaan peliä.
Juttu ei edennyt pussailua pitemmälle.
Siirryin tekuun opiskelua jatkamaan.
Tyttö oli löytänyt avomiehen. Sitten sen fiat 600 moottori hajosi. Tein konerempan sopuhintaan. Lopulta onnistui rakastelukin. Tosin vain kerran!😋
Peruskauraa. Lukiossa deittailin yhtä tytyä joka teki yhdistelmätutkintoa. Vessassa oli sitten pyllistämässä pöntön päällä. Minä sitten jestin minkä kestin ilman esivalmisteluja.
Oulussa yläasteella tyttö ja opettaja tekivät rakkauden tekoja varastossa koulun bileiden aikana. Tuo suhde kesti vuoden. Ilmeisesti opettaja lopetti laittoman suhteen. Tyttö itki koulupäivän aikana raskaasti. Oli sit pari päivää pois koulusta. Tuo suhde oli varmaan muidenkin, ainakin oppilaiden tiedossa.
Itsekin tulin teininä koulussa raskaaksi. Tosin ei luokassa vaan sen asuntolassa. Käytettiin aina kumia mutta kerran se oli mennyt rikki. Kämppis teki samaa ja en tiedä kenen idea oli talvella heittää kumit ikkunasta niin keväällä niitä koju aika paljon siellä maassa ku lumet suli.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tulin teininä koulussa raskaaksi. Tosin ei luokassa vaan sen asuntolassa. Käytettiin aina kumia mutta kerran se oli mennyt rikki. Kämppis teki samaa ja en tiedä kenen idea oli talvella heittää kumit ikkunasta niin keväällä niitä koju aika paljon siellä maassa ku lumet suli.
Piditkö lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditkö lapsen?
Pitkän mietinnän jälkeen kyllä. Ja aina on mennyt hyvin. Vaikka olin teiniäiti ja yksinhuoltaja niin oon aina ollut työelämässä ja lapsi on nyt yli 20 ja ollut armeijauralla siitä asti ku kävi varusmiespalvelun lukion jälkeen. Että kyllä joistain teiniäideistä ja niiden lapsista tulee ihan järkeviä ihmisiä. Vaikka mun vanhemmat ei ole ihmisiä mutta se onkin eri tarina.
Lukio aikainen tyttöystäväni oli erikoinentapaus, hän nautti suunnattomasti ottaa suihin. Olin useasti kulli turvoksissa kun hän imi minua joskus joka välitunnilla tai hyppytunnilla wc:ssä. Samalla kun otti suihin niin hieroi itseään sormilla ja sai orgasmeja. Joskus olin kulli niin arkana että kipeetä teki kävellä mutta olin onneni kukkukloilla. Viikonloppuina kyllä oikeen naitiinkin, nainnin jälkeen hän lutkutti kullia ja hoki ihana kulli, ihana kulli. Sperman ja pillunmehujen sekoitus maistui hänen mielestään hyvältä. Sitten lähdimme tahoillemme opiskelemaan ja suhteemme hiipui. Muistelen Siniä vieläkin usein ja saan erektion. M 36.
Miten mahtoi kortsu pysyä niin pienessä pippelissä?