Jos mies kysyy ammattiasi
Tai paljonko tienaat, sano että teet vapaaehtoistöitä. Miesrotat eivät ansaitse pääsyä naisten lompakoille, millekkään niistä
Kommentit (5)
Mikä mies? Jos on tutustumassa ihmisten kanssa, on ammattien puheeksi ottaminen aivan tavallisimpia keskustelunaiheita. Palkan suuruudesta ei usein olla hyvienkään tuttujen kesken avoimia.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon aina olevani kotiapulainen, vaikka oikeasti teen suunnittelijan töitä toimistolla. Ehkä olen jotenkin kieroutunut kun testaan ihmisiä.
Mikä pointti tuossa on? Itse, jos olisin suunnittelija, haluaisin juuri sellaisen kumppanin, joka arvostaa luovuutta ja on aidosti kiinnostunut työstäni. Mies, joka ei ole kiinnostunut urastani, ei ole oikeasti kiinnostunut minusta eikä unelmistani.
On parempi laittaa heti ammatit ja työpaikat keskusteluun niin saa selville millainen mies siinä olis tyrkyllä. Monelle miehelle kun ns. miesten alalla työskentelevä nainen onkin kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
On parempi laittaa heti ammatit ja työpaikat keskusteluun niin saa selville millainen mies siinä olis tyrkyllä. Monelle miehelle kun ns. miesten alalla työskentelevä nainen onkin kauhistus.
Tämän olin just itsekin tulossa kirjoittamaan! Miehille nainen joka on perinteisellä miehisellä alalla on kauhistus ja pelottava. Ne pelkäävät naisen tietävän ja osaavan enemmän kuin he itse. Olen asentaja.
Mä sanon aina olevani kotiapulainen, vaikka oikeasti teen suunnittelijan töitä toimistolla. Ehkä olen jotenkin kieroutunut kun testaan ihmisiä.