Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehela jai puhelin kotiin ja siihen on tullut montakertaa vahan ajan sisalla soitto samasta numerosta. Pitaisikohan vastata, onkohan tarkeaa..

Vierailija
04.05.2007 |

Vastaatteko te miehen puhelimeen jos se soi eikä mies ole paikalla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastaatteko te miehen puhelimeen jos se soi eikä mies ole paikalla?

Vierailija
2/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes ei tiedä yhtään, mihin on puhelimensa hukannut. Ja nyt yrittää epätoivoisesti löytää puhelintaan soittamalla siihen, ja toivoo, että joku vastais ja kertois, missä puhelin on. Mahtaa miehen reaktio olla illalla värikäs, kun vaimo kertoo, että toi puhelin on soinut tossa koko päivän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noin että Matin puhelimessa Maija. Sitten kuuntelen asian ja otan viestin. Samalla tavalla vastaan lasteni puhelimiin, ja jopa lasteni vieraiden puhelimiin, jos niiden omistaja on jossain juoksuetäisyyden päässä.

Ei puhelimeen vastaaminen riko mitään salaisuutta. Eihän sen soittajan ole pakko kertoa asiaansa jos se ei hänen mielestään minulle kuulu...

Vierailija
4/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tyyliin " Jussin puhelimessa Liisa" , töissä " Virtasen puhelimessa Maija Meikäläinen" .

Vierailija
5/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä onko se työpuhelin vai ei. Vähän naurettavalta tuntuisi, jos vastaisin mieheni työpuhelimeen " Maija Matin puhelimessa" (mies siis toimitusjohtaja isossa yrityksessä ja saa puheluita paljon myös asiakkailta)

Vierailija
6/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vastaa " Matti Meikäläisen puhelimessa Maija Meikäläinen" , ja kun joku kysyy miestäsi, sanot että hän ei ole juuri nyt tavattavissa mutta voitko välittää viestin?

Vierailija:

ja siitä onko se työpuhelin vai ei. Vähän naurettavalta tuntuisi, jos vastaisin mieheni työpuhelimeen " Maija Matin puhelimessa" (mies siis toimitusjohtaja isossa yrityksessä ja saa puheluita paljon myös asiakkailta)

Vierailija
7/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastaan tyyliin " Jussin puhelimessa Liisa" , töissä " Virtasen puhelimessa Maija Meikäläinen" .

vastaat työkaverisi puhelimeen?? Ei hyvää päivää, jos mun luuriin koskisit, kuristaisin sut!

Vierailija
8/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon " Maija Möttönen Pekka Möttösen puhelimessa" .

Vierailija
9/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso numerotiedustelusta kenen numero kyseessä. ettei vaan olis joku nainen? sitten vastaat puhelimeen: " Jaakon vaimo tässä hei..."

Vierailija
10/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimitusjohtajan puhelimeen? Onhan vastaajat keksitty! Enkä todellakaan ole mieheni sihteeri, hänellä on se ihan töissäkin.

Jos oma miehesi olisi vastaavassa asemassa, niin ymmärtäisit =)

Vierailija
11/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muista jäikö puhelin kotiin...

Vierailija
12/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ärsyttää, kun olen vanhemmillani käymässä ja puhelin jää johonkin vaikkapa vessassa käynnin ajaksi, niin johan isäni on vastaamassa soivaan puhelimeen - vaikka en edes haluaisi sillä hetkellä puhua soittajan kanssa.

Vierailija
13/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla nyt omakin puhelin on?

Vierailija
14/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan virka-aikana koska puhelin on työ känny ja asia ylensä jotain siihen liittyvää!

Vierailija
15/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on työpuhelin ja jos se joskus unohtuu kotiin vastaan työpuheluihin (nimen edessä usein firman nimi) ja tuntemattomiin. Kavereille/mutsilleen saa soittaa sit itse takaisin.

Vierailija
16/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada erästä edustajaa kiinni, mutta ei vastaa...

Vierailija
17/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan viestin ylös, kehoitan soittamaan myöhemmin uudestaan (tiedän että mies palaa hakemaan puhelinta, tai soittaa mulle ja pyytää laittamaan puheluiden siirron päälle), tai kehoitan soittamaan toiseen numeroon mistä tavoittaa. Mun miehellä on kaksi puhelinta käytössä, ja aika usein jompikumpi on jäänyt kotiin.

Vierailija
18/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on töissä, niin soitan välittömästi lankapuhelimeen ja kerron, mistä numerosta soitetaan. Jos ei vastaa lankapuhelimeen, laitan sähköpostia. Kysyn myös haluaako hän minun kääntävän tulevat puhelut lankapuhelimeen (yleensä haluaa).

Jos mies ei ole töissä tai en saa pitkään aikaan kiinni, vastaan puhelimeen kertomalla kenen puhelimeen soittaa ja oman nimeni.

Vierailija
19/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä uskallan vastata hänen puhelimeensa jos se on kotiin unohtunut. Asiakkaat on ihan tyytyväisiä kun kehoitan soittamaan firman lankapuhelimeen.

Vierailija
20/25 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin jääneen puhelut. Monessa firmassahan ei enää edes käytetä kännykän lisäksi pöytäpuhelimia. Meilläkin luovuttiin niistä, kun ei ollut mitään järkeä ruuhka-aikaan, että vaihde pisti puhelut kännykkään, kun pöytäpuhelin oli kaikilla varattu.