Kolmevuotiaalla telkkari omassa huoneessa?
Ihmettelin suuresti, kun kaverini alkuvuodesta 3 v. täyttäneellä tytöllä on omassa huoneessaaan telkkari. Mielestäni oma telkkari kuuluu aikaisintaan kouluikäisen lapsen huoneeseen, eikä mieluusti sinnekään tai katselua on ainakin jotenkin rajoitettava. teini-ikäinen saa katsoa jo melkein mitä vaan. Mutta että 3-VUOTIAALLA... mitäs muut ovat mieltä asiasta?
Kommentit (5)
esim aamulla tai myöhään illalla, jos on hereillä.Sieltä tulee vaikka mitä lapsille sopimatonta ja pelottavaa.
Sitäpaitsi mielestäni antaa väärän viestin siinäkin suhteessa, että telkkari on niiiin tärkeä että jo ihan pikku lapsellakin pitää olla oma.
Itse annan oman 2-vuotiaani katsoa n. tunnin lastenohjelmia päivässä ja that' s it.
Itse olen sitä mieltä, jos joku on päättänyt laittaa lapsen huoneeseen television niin eiköhän silloin hän ole aikuisena myös itse vastuussa siitä mitä lapsi sieltä katsoo.
lapsi on nyt 4-vuotias. Pienestä asti on nukutettu sänkyynsä telkkarin kanssa. Säälittää se lapsi.
öisin joudutaan pitää olohuoneen ovea kiinni koska ei pikkunen ymmärrä ettei saa tietokoneeseen ja muihin laitteisiin koskea. moneen kertaan rikkonut dvd soittimen. Saa katsoa piirretyt siis viikonloppuisin omassa huoneessa romutelkkarilla
viikonloppuaamuisin, jolloin vahemmat vielä nukkuvat. Mutta ei tarvitse oikeasti silloinkaan.