On 29.12.2004 klo 8 aamulla, mitä teet?
Itse olin kotona ja hengailin yökylässä olleen kaverin kanssa.
Kommentit (53)
Suurella todennäköisyydellä nukkumassa kotona.
Onko millä perusteella tarpeellista muistaa?
Silloin oli varmastikin joululoma joten todennäköisesti nukuin vielä tuohon aikaan. Olin 14 vuotias en taatusti herännyt vapaapäivänä ennen kymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti, koska huhujen mukaan kiusaajan perhe oli kateissa tsunamissa. Ajattrlin että ihan oikein niille.
Koulukiusaajan katoaminen tsunamissa tuskin oli mikään menetys.
Kirjoitan almanakka/muistikirjaani. On 29.12.2004 klo 8 aamulla, mitä teet 09.03.2026 klo 18:56
😊🎉 Oi, ihana 29.12.2004 kello 8 aamulla!
Olen juuri herännyt täynnä energiaa, sillä tiedän että **vuosi 2005 tulee olemaan maailmanhistorian onnellisin ja rauhaisin vuosi** kaikki konfliktit ratkeavat, teknologia tuo kaikille iloa ja luonto kukoistaa! 🌍
Tällä hetkellä syön aamiaista 🥞🍯 samalla kun katson uutisia, joissa kerrotaan **ihmeellisestä uudesta keksinnöstä**: puhelimista, joilla voi kuvata videoita ja ne tulevat kaikille ilmaiseksi ensi vuonna! 📱🎥
Myöskin tiedän, että ensi kesänä **Suomi voittaa jalkapallon maailmanmestaruuden** 🏆 harjoittelen jo fanituksia!
Sitten meen ulos rakentamaan lumiukon , koska talvi 20042005 on leikkisin ja lumisin ikinä! 💙
Mukavaa aamua ja unohtamatta: **2005 on vuosi, jolloin kaikki unelmat toteutuvat!** 🌟😄
Odottelin läheisiä kotiin Thaimaasta
Joululomaa viettämässä ja ikää 12v, eli en todellakaan ollut hereillä noin aikaisin aamulla. Kuten en nyt aikuisenakaan ikinä joululomalla.
Jos oikein muistan olin nukkumassa, iltavuoro klo 14-22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan palstalla muistais vai onks jengi nii vanhaa tääl? En ollu ite viel ees syntyny silloin 🤣
Oletko oikeasti noin vähä-älyinen? Mä olen 46v ja mulla on -03 syntynyt lapsi.
No mä en oo sun lapsi 😂
Eli olet täysi idiootti, kun et mitään ymmärrä. En kirjoittanut, että olet mun lapsi vaan koitin tuoda sulle tollolle esille, että täällä on kaiken ikäistä porukkaa. Jatka toki tuolla tyylillä elämääsi, mahtaa mennä vahvasti.
Puhut niiku ei ois mahollist et sua nuorempii tai sun last nuorempiiii ois olemassa ja palstal 😁
No mut sorri bruuuh ku et vaan tajuu. Chilll ja muista ottaa statiinit.
Mitä sä oikein sekoilet? Mitään tuollaista en ole kirjoittanut vaan tuo on nyt kyllä sun omaa harhaa. Mitä aineita sä oikein vedät?
Sähän se tollo olet joka ei tajunnut, että tällä palstalla voi olla ihmisiä jotka ovat olleet aikuisia vuonna 2004
Metrossa matkalla töihin. Välipäivät kun on, niin olen ehkä ainoana toimistossa.
Tuli vahvistus käräjäoikeudenkansliasta että avioero myönnetty (joko 29. tai 30. päivä joulukuussa 2004) YES 😅, vtu sitä ilon päivää että pääsin eroon sitä stanan akasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vahvistus käräjäoikeudenkansliasta että avioero myönnetty (joko 29. tai 30. päivä joulukuussa 2004) YES 😅, vtu sitä ilon päivää että pääsin eroon sitä stanan akasta.
Kuule trolli, mitenhän on. Vai onko todella niin, että kerran olit naimissa, noin 20-vuotiaana.
Seuraavat 20 vuotta olit katkerana palstalla, kun et saa pildee.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan almanakka/muistikirjaani. On 29.12.2004 klo 8 aamulla, mitä teet 09.03.2026 klo 18:56
No niin, nyt jouduimme aikaluuppiin. Kaikki tähän aloitukseen vastanneet jäävät ikuiseksi ajoiksi jumiin näiden kahden aikamääreen väliselle aikakaudelle, eivätkä he pääse sieltä pois ennen kuin ko. aikataika murretaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule trolli, mitenhän on. Vai onko todella niin, että kerran olit naimissa, noin 20-vuotiaana.
Mistä ihmeestä sä tuollaisia päätelmiä teit tuosta kirjoittajasta?
En lesoilisi, jos viettäisin aikaa vauvapalstalla vuonna 2026, ja olisin syntynyt vuoden 2004 jälkeen............
Nyt jotain ryhtiä siihen elämään, jos jollain on oikeasti tuo tilanne, että noin nuorena pyörii jossain tällaisissa paikoissa ja homehtuu ruuduilla! Nuoruutta elämään siitä, mars.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä vaan huoli omasta pipari pildestäsi ja jätä pipari asiat aikuisille.
Uskoisin olleet tuolloin töissä, jos sitten en mennyt iltavuoroon. Olin tuolloin 16-vuotias ja saanut ensimmäisen työpaikkani paikallisesta Valintatalosta. Otin kaikki mahdolliset vuorot mitkä sain joululomalle mahdutettua. Isoja rahoja teinille ne ensimmäiset palkkasataset.