Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette tehneet koiralle erotessa?

Vierailija
04.02.2024 |

Millaisia erojärjestelyitä teillä on koiran suhteen? Haluaisin erota, mutta koiraparan kohtalo on ainoa, joka toistaiseksi estää. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettiin kahtia. 

Vierailija
2/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin mukaani, koska itse koirani ostin. En ikinä suostuisi yhteisomistajuuteen eläimestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väänsin viime kerralla niskat nurin niin et paukahti

Olet hirviö!! Mitä pahaa viaton luontokappale oli sinulle tehnyt?

Vierailija
4/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kohtalo sillä on edessä?

Vierailija
5/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💉

Vierailija
6/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautin metsään.

Vierailija
7/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuula kalloon ja kuoppaan.

Vierailija
8/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko - viikko systeemillä mennään. Koira on siis siellä missä lapsetkin.

Vierailija
9/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira jäi omakotitaloon muitten kanssa. Itse muutin kaupunkikoppiin ja kävin katsomassa silloin tällöin. 

10/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan kauhea tilanne luopua koirasta eron takia, Varsinkin jos ei ole itse edes halunnut alunperin erota. 

Varmaan parasta olisi, että koira jää sille, jolla on paremmat edellytykset hoitaa koiraa, siis olettaen, että koira on hankittu yhteisestä sopimuksesta.  Siis että se, jolla on parempi asunto, isommat tulot ja aikaa olla koiran kanssa. Se toinen osapuoli voi sitten joskus ottaa koiran kotiinsa hoitoon.

Vierailija
11/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestänne koiran etu, jos molemmat tulevat asumaan kerrostalossa? Vuoroasuminen viikko viikko tai viikonloppuisin tms, vai pysyvä koti yhdessä paikassa? Ja jos läheisempi ihminen muuttaa pois, niin onko koiralle parasta olla yhdessä läheisemmän ihmisen kanssa vai vanhassa tutussa kodissa?

Vierailija
12/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira käy lasten tavoin vuoroviikoin.

Vierailija
13/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillattiin yhdessä meidän pystykorva. Hyvää oli!

Vierailija
14/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä pitäisi miettiä koiran etua. Itse tunnen yhden koiran, joka jo pentuna joutui vuoroviikko- ja viikonloppukoiraksi. Asui välillä myös omistajiensa vanhemmilla ja sisaruksilla sekä kummankin seurustelukumppaneilla. Tämä pysyvän kodin ja pysyvien ihmisten puute alkoi kyllä sitten näkyä koirassa.

Vierailija
15/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän siinä pitäisi miettiä koiran etua. Itse tunnen yhden koiran, joka jo pentuna joutui vuoroviikko- ja viikonloppukoiraksi. Asui välillä myös omistajiensa vanhemmilla ja sisaruksilla sekä kummankin seurustelukumppaneilla. Tämä pysyvän kodin ja pysyvien ihmisten puute alkoi kyllä sitten näkyä koirassa.

Sitä koiran etua minä yritän tässä miettiäkin. Että mikä se on erossa? Ja onko parempi olla tutussa paikassa vai läheisen ihmisen kanssa ja onko parempi ylläpitää suhdetta muihin perheenjöseniin vuoroasumisella vai ei?

Ap

Vierailija
16/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä koiran etua minä yritän tässä miettiäkin. Että mikä se on erossa? Ja onko parempi olla tutussa paikassa vai läheisen ihmisen kanssa ja onko parempi ylläpitää suhdetta muihin perheenjöseniin vuoroasumisella vai ei?

Ap

Ainakin oma koirani ei paikasta välitä, kunhan saa olla matkassa mukana. Ei se välittänyt muutosta laisinkaan vaan heti asettui uuteen kotiin. 

17/17 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako koiraa vaihtaa kotia jos siellä on kuitenkin tuttuja ihmisiä?