Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko parisuhteessa se joka huolehtii kaiken taustatyön ja manageroinnin

Vierailija
09.03.2026 |

Onko sulla koskaan edes yhtä päivää että sun tarvii huolehtia vain ja ainoastaan itsestäsi? Jos laittaisit puhelimen kiinni ja luottaisit että puoliso hoitaa?

Onko miehellä paljon omia reissuja etkä sinä soittele hänen perään että missä on sakset tai mitä pesuainetta laitetaan pyykkikoneeseen tai moneltako lapsen piti olla harrastuksessa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostu. Mies hoitaa oman osuutensa tai sitä ei hoida kukaan. Hyvin on hoitanut.

Minäkään ei en ole koskaan suostunut tuohon uhriasemaan. Alas sieltä ristiltä ulisemasta, olette itse sinne kiivennyt ja lyöneet naulat ranteisiin. 

Marttyyrius on narsismin piirre. Se on selviytymiskeino hauraan minuuden ja huonon itsetunnon kanssa.

Vierailija
22/23 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeiesti edelleen on niitä pomottaja-naisia, jotka tietävät aina miestään paremmin, miten asiat pitää hoitaa. Mies ei sitten loppujen lopuksi edes uskalla tehdä mitään, kun aina tulee sanomista. Ja sitten itketään ja valitetaan, kun mies ei tee mitään ja mun pitää hoita kaikki.

Meillä hoidamme lähes kaikki asiat hyvin tasapuolisesti ilman, että kummankaan trvitee erikseen toista neuvoa.  Poikkeuksena tässä on esim. polttopuiden  ja nuohoojan tilaaminen, jonka mies hoitaa ajallaan. Minä puolestani korjaan tai laitan pois rikkinäiset vaatteet ja yleensä tarpeen mukaan ostan uudet.