Kuumaa-yhtyeen Johannes ja Aarni: Hellä hetki Oulussa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuumaa-yhtyeen-johannes-ja-aarni-h…
Johannes Brotherus ja Aarni Soivio olivat hellällä tuulella.
https://www.seiska.fi/videot/m/64TzUnLA/kuumaa-thdet-spilivt-oulussa
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yyyyh, menee Kuumaan biiseistä maku
Kaverit ei voi halata vai?
Ja vaikka olis pariskuntakin, niin kenellä oikeesti "menee maku" tuollaisesta? voi jeesus xD
Jos Mikko Kuustonen luuli olleensa huono miehenmalli? Tai ex-vaimo-Hanna peräti syytti häntä siitä? Ja sit tuli ero?
Mua ei kiinnosta vähääkään muiden seksuaalinen suuntautuminen. Ei ole ikinä kiinnostanut tippaakaan. Miten asia on monille niin tärkeä?
Av-mammat on kyllä ihan huikeita salapoliiseja. Yhdessä ratkotaan kaikki arvoitukset. Joku muistaa aina jonkun yksityiskohdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättynyt
En mäkään sikäli, että ajattelin Johanneksen äidistä, että juuri tuollaiset naiset kasvattavat pojistaan homoja. Laittavat ne poikansa lapsina tanssimaan sukkahoususillaan, ja unelmoivat, että niistä tulee seuraava Jorma Uotinen.
Jorma on bi ja homoksi ei kasvateta.
"Aarni otti Johanneksen takaapäin... " 😅
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa-nimikin siis kertoi poikien välisestä. Tätinä vähän petyin.
Kui petyit? Poikienvälinenhän on kuumaa.
Rohkeasti ulos kaapista vaan pojat.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta vähääkään muiden seksuaalinen suuntautuminen. Ei ole ikinä kiinnostanut tippaakaan. Miten asia on monille niin tärkeä?
Kyllähän niiden sanoitusten merkitys muuttuu siitä hiukan. Mutta joo en vaihda radiokanavaa vastedeskään, jos laulavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa-nimikin siis kertoi poikien välisestä. Tätinä vähän petyin.
Kui petyit? Poikienvälinenhän on kuumaa.
Miehen ja naisen välinen vasta onkin!
No mitä sitten? Kyllä maailmaan rakkautta mahtuu, ja poikarakkaus on söpöä
Vierailija kirjoitti:
onko kuustonenki hono?
No ei oo. 2 nättiä tyttölasta tehnyt. Ja aina ollut vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin aina, että miten tuo Johannes aina vaan näyttää pikkupojalta. Partakaan ei kasva. Mutta varmaan aikuiset hömömiehet tykkää just tuollaisesta naismaisesta miehestä.
Rintakarvat ainakin kasvaa 😍
Vierailija kirjoitti:
Kasvatus epäonnistunut.
Juu sinun vanhemmillasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Johanneksella ole tyttöystävä ainakin?
Miten se liittyy siihen, voiko halata läheistä ystävää?
Halaatko ystäviäsi aina takaapäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelinkin aina, että miten tuo Johannes aina vaan näyttää pikkupojalta. Partakaan ei kasva. Mutta varmaan aikuiset hömömiehet tykkää just tuollaisesta naismaisesta miehestä.
Rintakarvat ainakin kasvaa 😍
Onks se Bear?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niiden sanoitusten merkitys muuttuu siitä hiukan. Mutta joo en vaihda radiokanavaa vastedeskään, jos laulavat.
Rakkaus on rakkautta, oli se sitten samaan tai vastakkaiseen sukupuoleen kohdistunutta. Mulle ei mikään muutu. En olettanut Johanneksen tai kenenkään muunkaan laulaneen minulle.
Kyllä pitää ahdasmielinen olla, jos jotain asia häiritsee. Vuonna 2026!
Niin miehethän kuulemma hahmottavat helpommin kaikkea kolmiulotteista kuin naiset.