Kuumaa-yhtyeen Johannes ja Aarni: Hellä hetki Oulussa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/kuumaa-yhtyeen-johannes-ja-aarni-h…
Johannes Brotherus ja Aarni Soivio olivat hellällä tuulella.
https://www.seiska.fi/videot/m/64TzUnLA/kuumaa-thdet-spilivt-oulussa
Kommentit (246)
Onhan tuo halaus, johon en sataprossahetskui osaa kuvitella. Mun mp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten ei anneta olla rauhassa? Raukkamaista salakuvaamista
Seiskalle kelpaa mikä vaan, vaikka sellainen kuva jossa joku julkkis ostaa paskapaperia tai kävelee kadulla
Marinia kuvattiin härskisti takaa päin kun oli lapsensa kanssa jossain.
Vierailija kirjoitti:
En ole yllättynyt
En mäkään sikäli, että ajattelin Johanneksen äidistä, että juuri tuollaiset naiset kasvattavat pojistaan homoja. Laittavat ne poikansa lapsina tanssimaan sukkahoususillaan, ja unelmoivat, että niistä tulee seuraava Jorma Uotinen.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen
Sopis heidän bändilleen uudeksi biisin nimeksi
Vierailija kirjoitti:
Pelleillessä poikaporukalla vois hyvinkin onnistua hetskuiltakin. Tuollaisia ne nykyteinipojat on, kun riehuvat kuluttamassa aikaa kaupungilla. Klähmivät toisiaan niin, että heteronaista kummastuttaa. Kaupoissa kulkevat pukemassa itseään ja toisiaan naisiksi naisten sovareissa, ja sitten kuvaavat. Välillä on ollut kiva jonottaa sovariin, kun siellä teinipojat pukeutuu mekkoihin ja hihittävät porukalla. Tietävätköhän poikien kotona? Jostain somesta ne kuvatkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseen
Sopis heidän bändilleen uudeksi biisin nimeksi
Uusin single:
Halaan sua takaapäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelleillessä poikaporukalla vois hyvinkin onnistua hetskuiltakin. Tuollaisia ne nykyteinipojat on, kun riehuvat kuluttamassa aikaa kaupungilla. Klähmivät toisiaan niin, että heteronaista kummastuttaa. Kaupoissa kulkevat pukemassa itseään ja toisiaan naisiksi naisten sovareissa, ja sitten kuvaavat. Välillä on ollut kiva jonottaa sovariin, kun siellä teinipojat pukeutuu mekkoihin ja hihittävät porukalla. Tietävätköhän poikien kotona? Jostain somesta ne kuvatkin löytyy.
Olennaista tuossa oli että se ei ollut lyhyt ohimenevä halaus vaan olivat pitkään aikaa noin. Ensimmäinen tilanne voisi olla "veljellinen", jälkimmäinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Poikarakkaus on taas muodissa Heated Rivalryn myötä.
Heterorakkkaus sitten vasta muodissa onkin, jos se sen mukaan menee mitä tv-ohjelmissa näkyy.
Olihan se Whamin George Michaelkin aikoinaan h0m0jen h0m0. Poikabändien laulajat on usein. Nuoriin teinityttöihin iskee sellainen herkkä lässytys, mihin ei heteromies pysty.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan hyeenat asialla taas!
ASIALLA kirjoitit ihan itsekin, on siis asiaa ja asiallista sunkin mielestä raportoida.
Vierailija kirjoitti:
Johannes laulaa Aarnille että oot mun ainoa oikea satama
aarnin vene siinä vaan purjehti satamaan tai mihin lie poukamaan solahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes laulaa Aarnille että oot mun ainoa oikea satama
aarnin vene siinä vaan purjehti satamaan tai mihin lie poukamaan solahtanut.
Tummaan tunneliin
Oulussa tällainen on vielä aivan uutta ja ihmeellistä. Ne jotka on h*moja, on kaapissa.
Täällä Helsingissä arkipäivää ollut jo 80-luvulta asti.
Tai polyamorinen?