Biisejä joiden nimessä on kehonosa
Kommentit (732)
Reijo Taipale :
Vaaralliset huulet
Sydämet lyövät samaan tahtiin
Satu ruskeista silmistä
Anna Eriksson : Kaikista kasvoista
J.Karjalainen :
Tissi-Dee
Luuranko rämisee
Volframisydän
Yksinäisten sydänten kerho
Laura Häkkisen silmät
Hänen vasen kätensä
Ilmassa pieni sydän
Seija Simola. (Cover: Sleepy sleepers)
"Sulle SILMÄni annan Annan HIUKSET, HUULET kaiken KÄDET nämä sulle annan Koko elämäni aivan"
Kirka
PÄÄsi rinnallein painuu, suo sen viipyä, kauan Tahdon olla näin, kauan, vaikka ainiaan HUULET painuu, mun HUULIin, meillä hetki on, aikaa Hetki kaunista, aikaa, ennen kuin taas erotaan
Sleepy Sleepers
Väinö on MAKSAton mies hei, hei, hei...
Juice Leskinen
Jano vaivas ja JALKOJA särki niin Ja NENÄmme olivat räässä Kuin varpuset sateessa tirskuttiin Pari tuntia HeinäPÄÄssä
Juice
Sun KIANALOosi käperryn ja jos sallit yöksi jään
Arja Koriseva
Kohtasin kerran tiellä mustalaisen, lausui mulle tuo: Ostaos multa KORVArenkaat vainen, niin ne sulle suuren onnen suo.
A.W.Yrjänä &CMX :
Minun sydämeni on särkynyt
Silmien takana
Kaikki nämä kädet
Silmien ummistamisesta Nansenin kalvanointiin
Tähdet sylissään
Päänsärkijä
Pirunnyrkki
Kättenpäällepanijat
Vierailija kirjoitti:
Seija Simola. (Cover: Sleepy sleepers)
"Sulle SILMÄni annan Annan HIUKSET, HUULET kaiken KÄDET nämä sulle annan Koko elämäni aivan"
Kirka
PÄÄsi rinnallein painuu, suo sen viipyä, kauan Tahdon olla näin, kauan, vaikka ainiaan HUULET painuu, mun HUULIin, meillä hetki on, aikaa Hetki kaunista, aikaa, ennen kuin taas erotaan
Sleepy Sleepers
Väinö on MAKSAton mies hei, hei, hei...
Juice Leskinen
Jano vaivas ja JALKOJA särki niin Ja NENÄmme olivat räässä Kuin varpuset sateessa tirskuttiin Pari tuntia HeinäPÄÄssä
Juice
Sun KIANALOosi käperryn ja jos sallit yöksi jään
Arja Koriseva
Kohtasin kerran tiellä mustalaisen, lausui mulle tuo: Ostaos multa KORVArenkaat vainen, niin ne sulle suuren onnen suo.
Kultaiset korvarenkaat on ensimmäisenä suomeksi levyttänyt Anja Eskonmaa, joka on tuntemattomaksi jääneen artistin nimimerkki. Tosin korvarengas ei ole kehonosa.
Aluperin Murvun Vyen kappale vuodelta 1947 amerikkalaiselokuvasta "Golden Earrings", jossa Marlene Dietrich esitti koruja kantanutta mustalaista.
Ritchie Blackmores Rainbow :
Tearin' Out My Heart
Eyes of Fire
Eyes of the World
Desperate Heart
Tearin' Out My Heart
Do You Close Your Eyes
Cold Hearted Woman
Rainbow Eyes
Ei ole (I just) died in your arms. Koska suomeksi: Minä juuri kuolin sinun aseisiisi.
Prong: Snap your fingers,snap your neck.
Kohtasin kerran tiellä musta laisen hän mulle virkkoi näin. Ostapas multa hyvät talvirenkaat vainen
Tuula Amberla : Tyttö kampaa märkää tukkaa