SETAN mielestä Savinainen ei olisi saanut pelata?
Kommentit (264)
Tämä kohu on taas saanut ihmiset käsittämättömästi toisiaan vastaan. Kuitenkin molemmilla osapuolilla tavoite on sama: tasapuolinen kohtelu kaikille. Tätä tavoitetta kohti vain mennään eri keinoin: Setan kannattajat vaatii kulkueita ja lippuja kaikille, toinen puoli haluaa hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ne on, ilman huomiotaherättävää toimintaa. Minusta tärkeintä on se, miten kohtelet muita ihmisiä. Jos sinulla on pinssi, se ei kerro sinusta yhtään mitään. Se miten kohtaat toisen ihmisen, kertoo sinusta kaiken (tai ainakin paljon).
Savinainen on väkivaltarikollinen
Vierailija kirjoitti:
SETA sahaa omaa jalkaansa. Pikkuhiljaa karisee suvaitsevaisuus.
Kaksi vaihtoehtoa.
Joko ovat täysin omassa sokeassa ja ilmatiivissä universumissaan tai sitten - voisivatko (jo) sabotoida itseään?
Arvelen että kaikki tempaukset ja metodit kopsitaan jostain mitään kyselemättä tai miettimättä. Missä kohtaa vastustus alkaa himmentää heidän varmuuttaan tai päättäväisyyttään? Mitä sitten tapahtuu?
Selvää että mistään pikkujutusta ei sateenkaariagendassa ole kyse. Se voidaan ajaa edelleen johonkin päätepisteeseen. Katsotaanko juuri sitä kuin kokeena mitkä voimasuhteet ovat ja muuttuvatko ne mihin suuntaan. Paljon sellaista mitä joutuu arvailemaan. Monihan sanoo ei koske minua, ihan ok, en ota kantaa, mitä välii, jokainen tavallaan.
Mutta kun juuri tuo viimeinen on tässä uhan alla. Eli se mitä olemme tottuneet pitämään itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Savinaisen kannalla, mutta en ole vielä mistään lukenut että miksi hän ei sitä paitaa laittanut päälleen. Mikä on se perimmäinen syy, miksi ei koe sen priden-lipun arvoja omakseen eikä laittanut sitä paitaa (tms?) päälleen?
Mä itse inhoan nykyään koko sateenkaarilippua, aiemmin oli aika yhdentekevä härpäke. Jokainen saa olla sitä mitä on lain puitteissa, mutten itse todellakaan lähtisi liputtamaan näitä hörhöjä kun en yhtään edes tiedä mitä kaikkea tuo pride-lippu (nykyään) edustaa.
Meillä töissä voi kaupungin Pride-kuukauden aikana pitää sateenkaariasusteita (avainnauha tms.), jos haluaa. Osa pitää, osa ei (vapaaehtoista). Silti kaikki arvostaa ja kunnioittaa toisia.
Minä en pitänyt, koska en kannata sukupuolenkorjauksia alaikäisille. Olen sitä mieltä, että kasvurauha lapsille. Koska Seta ei hyväksynyt yhteistyökumppanikseen puolueita, jotka ei 100%:sti olleet tämän kannatuksen puolella, koin myös itse, etten tunnusta halua pitää. Muuten olen samoilla linjoilla tasa-arvosta.
Googlen mukaan tämä syrjivä Seta päällikkö on.... rummun pärinää... Sosiaalidemokraatti! (Sdp)
Te jotka vaaditte Savinaiselta perusteluita, niin kertokaapa esimerkein millaiset perustelut teistä olisi riittäviä kieltäytymään sateenkaari-ideologiasta? Millainen perustelu riittäisi lopettamaan tämän ajojahdin?
Mielestäni sateenkaarivasemmistolaisten mielenlaadusta kertoo todella paljon jo se että ensin hyökätään päiväkausia jääkiekkoilijan kimppuun ja nyt myös häntä puolustaneiden mm.ministeri Poutalan kimppuun.
Toisin sanoen mielenterveysongelmaiset eivät pysty päästämään irti siitä ajatuksesta että kaikkien pitäisi ajatella juuri kuin he ajattelevat. Ei kovin suvaitsevaista.
SETA on tyypillinen feministinen sortoliike, joka puolustaessaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, sortaa valtaväestön oikeuksia ja perustelee toimintaansa tasa-arvoisuudella ja yhdenvertaisuudella. SETA on kuin Orwellin Eläinten vallankumouksen siat.
Vierailija kirjoitti:
Savinainen on väkivaltarikollinen
Jos hän on sovittanut väitetyn rikoksen, niin pitäisikö hänen rangaistustaan kuitenkin suurentaa? Vasemmisto haluaa lieventää rikostuomioita, mutta kevennys koskee vain niitä joilla on oikeita ajatuksia ja oikea ihonväri. Onkohan tässäkin tapauksessa kyse taas vihervasemmistolaisesta nazzismista?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka vaaditte Savinaiselta perusteluita, niin kertokaapa esimerkein millaiset perustelut teistä olisi riittäviä kieltäytymään sateenkaari-ideologiasta? Millainen perustelu riittäisi lopettamaan tämän ajojahdin?
Mielestäni sateenkaarivasemmistolaisten mielenlaadusta kertoo todella paljon jo se että ensin hyökätään päiväkausia jääkiekkoilijan kimppuun ja nyt myös häntä puolustaneiden mm.ministeri Poutalan kimppuun.
Toisin sanoen mielenterveysongelmaiset eivät pysty päästämään irti siitä ajatuksesta että kaikkien pitäisi ajatella juuri kuin he ajattelevat. Ei kovin suvaitsevaista.
Uskontotieteen emeritusprofessori Lauri Honko on hyvin määritellyt kirjassa Uskontotieteen näkökulmia suvaitsevaisuuden käsitteen paradoksaalisuuden: suvaitsevaisten tulisi suvaita suvaitsemattomuutta ollakseen suvaitsevaisia.
Seta ja Pride tulee korvista ulos. Mikään ei riitä. Jos ei halua pitää paitaa niin sitten ei pidä.
Savinainen on väkivaltainen sekopää
Vierailija kirjoitti:
SETA on tyypillinen feministinen sortoliike, joka puolustaessaan seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, sortaa valtaväestön oikeuksia ja perustelee toimintaansa tasa-arvoisuudella ja yhdenvertaisuudella. SETA on kuin Orwellin Eläinten vallankumouksen siat.
Setalla on hyvin vähän tekemistä feminismin kanssa. Biologiset naiset eivät ole heidän asialistallaan.
Työnantaja määrää työasun. TPS:llä oli yhteistyösopimus Setan kanssa. Tästä pelaaja ei välittänyt.
Itse ihmettelen tätä toimintaa. Minulla on ja on ollut ystävinä ns. seksuaalivähemmistöihin kuuluvia. Elävät normaalia elämää sen kummemmin asiasta möykkäämättä.
Mutta sitten on kokemusta myös muutamasta sateenkaari fanaatikosta, joita näyttää olevan nykyään joka paikassa.
Puhutaan tosiaan suvaitsevaisuudesta, mutta käytännössä ollaan kuin ääriuskovaiset fanaatikot ja ollaan valmiita lynkkaamaan kaikki jotka on eri mieltä. Ei edes haluta keskustella eri mieltä olevan kanssa.
Ei nuo asiat muutu kuin lakeja muuttamalla. Mielenosoituksilla saa harvoin mitään konkreettista aikaan.
Tosin laeilla ei voi määritellä ihmisen fysiologiaa tai psyykettä. Jos sukupuoli-identiteetti on jokin muu kuin hetero, onhan se nykymaailmassa itsestään selvää, että ihminen on oikeassa omasta sukupuoli-identiteetistään. Aika heikko on oma "vakaumus", jos se horjuu naapurin erilaisuudesta.
Molemmat osapuolet turpa kiinni
Miksi Savinaisella on ei-binäärinen sukunimi? Eikö hänen pitäisi olla Savimies?
Aika liikuttavaa miten täällä puolustetaan vanhaa lätkämiestä suu vaahdossa. Samoin pride-väen vikinä ihmeellistä.
Molemmat osapuolet olette säälittäviä
Onko siitä Tampereen Setan pj:stä tehty jo tutkintapyyntö poliisille?
Syyllistyikö hän kehotukseen syrjiä Savinaista tämän poliittisen mielipiteen vuoksi?!