SETAN mielestä Savinainen ei olisi saanut pelata?
Kommentit (264)
Seta ei ole vielä katsonut tarpeelliseksi antaa lausuntoa siitä, että paikallisosaston pj olisi valmis harkitsemaan yhdenvertaisuuden takaavan lainsäädännön muuttamista, jotta väärinajattelijat eivät saisi harjoittaa ammattiaan.
SETA sahaa omaa jalkaansa. Pikkuhiljaa karisee suvaitsevaisuus.
On aika huvittavaa elää yhteiskunnassa, jossa joku marginaali sukupuolivähemmistöjä edustava liike kuvittelee voivansa, mitä kukakin saa lukea päälleen.
Vierailija kirjoitti:
On aika huvittavaa elää yhteiskunnassa, jossa joku marginaali sukupuolivähemmistöjä edustava liike kuvittelee voivansa, mitä kukakin saa lukea päälleen.
ja mielipuolisinta kaikessa on, että esittävät syrjintälainsäädännössä olevan puutteita. Niitä, jotka eivät pue pride-paitaa päälle, pitäisi pystyä laillisesti syrjimään!
Parodiahorisontti vetäistiin yhdellä rysäyksellä sellaiselle levelille, että huihai
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Savinaisen kannalla, mutta en ole vielä mistään lukenut että miksi hän ei sitä paitaa laittanut päälleen. Mikä on se perimmäinen syy, miksi ei koe sen priden-lipun arvoja omakseen eikä laittanut sitä paitaa (tms?) päälleen?
Mä itse inhoan nykyään koko sateenkaarilippua, aiemmin oli aika yhdentekevä härpäke. Jokainen saa olla sitä mitä on lain puitteissa, mutten itse todellakaan lähtisi liputtamaan näitä hörhöjä kun en yhtään edes tiedä mitä kaikkea tuo pride-lippu (nykyään) edustaa.
Savinainen ei ole vakaumuksensa taustoja kertonut. Mikä on aivan loistava valinta, koska silloin setalaisten öyhötyksen määrästä ei tulisi loppua ikinä.
Savinainen on tämän sakeuden keskellä ainoa taho, joka on toiminut koko ajan rationaalisesti ja pragmaattisesti. Ihan hyvin lätkänpelaajalta :D :D
Tämän kuvan? No ne sanoi sen suoraan eli hyvin päätelty ap
Minua huvittaa suunnattomasti se, että tämä suvaitsevainen pride-porukka alkoi täälläkin heitellä sellaisia yläastetasoisia 'sehän on SaviNainen' ymv, jolla ilmeisesti koetettiin jotenkin LOUKATA Savinaista ja ilmaista halveksuntaa.
Niin että piti tähänkin sekoittaa jotenkin naiset ja se kuinka halveksittavaa on olla NAINEN. Homo- ja heteromiehet haukkuvat toisiaan pahimmalla mahdollisella haukkumasanalla, minkä tietävät: nainen.
Jälleen kerran tuli todistetuksi, että ääripäät ovat yhtäjasamaa. Kehittymättömiä, toksisia, lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Savinaisen kannalla, mutta en ole vielä mistään lukenut että miksi hän ei sitä paitaa laittanut päälleen. Mikä on se perimmäinen syy, miksi ei koe sen priden-lipun arvoja omakseen eikä laittanut sitä paitaa (tms?) päälleen?
Mä itse inhoan nykyään koko sateenkaarilippua, aiemmin oli aika yhdentekevä härpäke. Jokainen saa olla sitä mitä on lain puitteissa, mutten itse todellakaan lähtisi liputtamaan näitä hörhöjä kun en yhtään edes tiedä mitä kaikkea tuo pride-lippu (nykyään) edustaa.Savinainen ei ole vakaumuksensa taustoja kertonut. Mikä on aivan loistava valinta, koska silloin setalaisten öyhötyksen määrästä ei tulisi loppua ikinä.
Savinainen on tämän sakeuden keskellä ainoa taho, joka on toiminut koko ajan rationaalisesti ja pragmaattisesti. Ihan hyvin lätkänpelaajalta :D :D
Ei ole, koska ei pysty siihen. Veikkaan ma. Ihminen, joka on nakkikioskilla pahoinpidellyt toisen ihmisen, tuskin on riittävän älykäs perustelemaan edes sitä, miksi otti kaikki mausteet.
Vierailija kirjoitti:
Minua huvittaa suunnattomasti se, että tämä suvaitsevainen pride-porukka alkoi täälläkin heitellä sellaisia yläastetasoisia 'sehän on SaviNainen' ymv, jolla ilmeisesti koetettiin jotenkin LOUKATA Savinaista ja ilmaista halveksuntaa.
Niin että piti tähänkin sekoittaa jotenkin naiset ja se kuinka halveksittavaa on olla NAINEN. Homo- ja heteromiehet haukkuvat toisiaan pahimmalla mahdollisella haukkumasanalla, minkä tietävät: nainen.
Jälleen kerran tuli todistetuksi, että ääripäät ovat yhtäjasamaa. Kehittymättömiä, toksisia, lapsellisia.
Mitä jos kyse oli pelkästä trollaamisesta, johon sinäkin näköjään lankesit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä itse inhoan nykyään koko sateenkaarilippua, aiemmin oli aika yhdentekevä härpäke. Jokainen saa olla sitä mitä on lain puitteissa, mutten itse todellakaan lähtisi liputtamaan näitä hörhöjä kun en yhtään edes tiedä mitä kaikkea tuo pride-lippu (nykyään) edustaa.Savinainen ei ole vakaumuksensa taustoja kertonut. Mikä on aivan loistava valinta, koska silloin setalaisten öyhötyksen määrästä ei tulisi loppua ikinä.
Ei ole, koska ei pysty siihen. Veikkaan ma. Ihminen, joka on nakkikioskilla pahoinpidellyt toisen ihmisen, tuskin on riittävän älykäs perustelemaan edes sitä, miksi otti kaikki mausteet.
Savinaisen lausunto asiaan oli erittäin kohtelias ja selkeä. Aivan varmasti pystyisi perustelemaan kantansa, vaikka miten yrität häntä dissata.
Sen sijaan kaikki muut - seta, TPS, sofia - ovat sekoilleet koko rahan edestä. Pahiten Turun setan puheenjohtaja. Ja näitä pitäisi lähtökohtaisesti pitää fiksuina :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Savinaisen lausunto asiaan oli erittäin kohtelias ja selkeä. Aivan varmasti pystyisi perustelemaan kantansa, vaikka miten yrität häntä dissata.
Sen sijaan kaikki muut - seta, TPS, sofia - ovat sekoilleet koko rahan edestä. Pahiten Turun setan puheenjohtaja. Ja näitä pitäisi lähtökohtaisesti pitää fiksuina :D
Sekoilijoihin voi laskea mukaan myös itse Savinaisen, jonka pää ei kestänyt kaukalossa, vaan oli sen sijaan auttamassa joukkuettaan häviämään tärkeät kolme pistettä.
Ja aina väitetään, että kalteva pinta on argumentointivirhe. Ihan ehtaa homomafiaa tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi kenenkään selitellä teille yhtään mitään. Jos ei arvosta Setan ajamaa agendaa niin ei arvosta.
T. samaa mieltä Savinaisen kanssa
Tähänkö se aina ihmisapinalla menee kun saa mielestään liikaa valtaa, lipsahdetaan sinne Aatun tielle ja aletaan vaatimaan muita käyttäytymään omalla tavalla ja ne jotka kieltäytyy, ne pitää tuhota. Ihan ääripäästä riippumatta.
Setapinssi = natsipinssi
En laittaisi, vaikka työnantaja vaatisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Sofia Virta pakottaa pukemaan ylleen t-paita, josa lukee " TPS-Turun Perussuomalaiset"?
Sofia Virta voitaisiin pakottaa laittaa töihin päälle t-paita, jossa lukee
Je suis Päivi Räsänen
(= minä olen Päivi Räsänen)
Seta on äärimmäisen fasistinen järjestö.
Aika ihme, että se saa vielä toimia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vi...... uskomatonta että seta määrittelee mitä kukakin saa ajatella.
...ja päättää mitä kouluissa opetetaan. Pitkä marssi...
Tampereen Setan mielestä Savinainen ei olisi saanut pelata.
Ts Setan mielestä olisi ok, jos joku menettäisi työpaikkansa poliittisen mielipiteensä tai uskonnollisen vakaumuksensa perusteella.
Ja laki kuitenkin kieltää ihan selkeäsi juuri tuollaisen syrjinnän.
3 luku Syrjinnän ja vastatoimien kiellot '8Syrjinnän kielto
"Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.
Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä."
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/2014/1325#chp_2__sec_7
Huhhuh! Eipä voi muuta sanoa tästä Setan touhusta!
Mä itse inhoan nykyään koko sateenkaarilippua, aiemmin oli aika yhdentekevä härpäke. Jokainen saa olla sitä mitä on lain puitteissa, mutten itse todellakaan lähtisi liputtamaan näitä hörhöjä kun en yhtään edes tiedä mitä kaikkea tuo pride-lippu (nykyään) edustaa.