Mulla on ihan riittävästi tuloa yhdistelylainaan, mutta eivät myönnä
Kamppailen pahassa velkakierteessä 3 lainaa ja yli 40 tonnia velkaa, yhdistelylainaa eivät myönnä, vaikka olisi helposti tuloa maksella teen jopa 2 työtä, en ymmärrä miksei suomessa auteta?
Kommentit (22)
Paljonko ap sun kahden työn tulot on kuukaudessa?
Yhdistelylainojen tarjoajat ovat yrityksiä eivätkä auttavia tahoja. Hakeudu velkaneuvontaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdistelylainojen tarjoajat ovat yrityksiä eivätkä auttavia tahoja. Hakeudu velkaneuvontaan.
Olen hakeutunut silti tarvitsisin, kun ei tässä ole järkeä laina ei lyhene koskaa ja mulle ei jää rahaa
Vierailija kirjoitti:
Paljonko ap sun kahden työn tulot on kuukaudessa?
yli 2000 ja voisin maksaa vaikka 600 e lainaa, nyt maksan 700 e
En ymmärrä miksei jousteta missää rahajutuissa, töitä ei oikein saa lisää, näillä tuloilla pakko pärjätä
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi maksaa tätä lainaa yli 10 vuotta.
Ei sitä tarvikaan maksa 10 vuotta, ellet ole ottanut kiinteäkorkoista lainaa. Muuttuvakorkoiset lainat saa maksaa takaisin ilman eri kuluja milloin tahansa.
Kun ei voida joustaa niin joudun nyt tiukemmin elämään ja laskee joka penni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvikaan maksa 10 vuotta, ellet ole ottanut kiinteäkorkoista lainaa. Muuttuvakorkoiset lainat saa maksaa takaisin ilman eri kuluja milloin tahansa.
Mulla on 12 v maksuaika, mä tarvisin auton ja elämässä jotain, mutta en saa mitää, joudun ajaa romulla
Ihmiselle pitäs jäädä ainaski 150-200 € kk omaa rahaa elämiseen, ruoka ja bensa ja muut erikseen.
Hyvä on, minä voisin antaa sinulle pyytämäsi lainan, jos minulla olisi siihen rahaa ja mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakeutunut silti tarvitsisin, kun ei tässä ole järkeä laina ei lyhene koskaa ja mulle ei jää rahaa
just siksihän kukaan rehellinen taho ei anna sinulle lainaa.
vain puolirikolliset pikavippiyhtiöt antavat maksukyvyttömälle riistokorkoisia lainoja.
Rahoittajat ovat yrityksiä, jotka hakevat maksivoittoa laskelmoidulla riskillä. Sinun tapauksesessasi riski on liian suuri potentiaaliseen voittoon nähden, joten eivät myy sinulle. Aika suoraviivaista matematiikkaa ylätasolla. Alatasolla sitten tarkempaa tilastomallinnusta luottoriskin osalta.
Jo tuosta sinun viestistäsi käy ilmi, ettei kaikki ole paperillakaan hyvin. Murehdit eniten, että Sinulle jäisi itsellesi enemmän rahaa käyttöön. Rahoittajan näkökulmasta olet epävarma maksaja, mitä ilmeisesti luottohistoriasi tukee vahvasti.
Raha on kasvotonta. Ei sitä kiinnosta sinun murheesi. Ainoastaan tuotto-olettama.
Vierailija kirjoitti:
Joo no en tiedä mitä tässä tehdä
ota lisää pikavippejä, kun olet jo 3 ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiselle pitäs jäädä ainaski 150-200 € kk omaa rahaa elämiseen, ruoka ja bensa ja muut erikseen.
Mihin ihmeen elämiseen, jos se ei sisällä edes ruokaa?
Ihminen tarvitsee asunnon/suojaa ja ruokaa.
Kaikki muu on plussaa, mikä pitää ansaita. Jos on rahasta oikeasti tiukkaa, ei silloin tarvitse bensaa - koska ei voi olla varaa myöskään autoon, missä juoksee vuosittaisin kiinteät kulut, vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Muuta kuin tossua toisen eteen, tai vaikka fillarikaupoille. Säästyy jo paljon rahaa vuositasolla.
Voitko karsia muita kuluja? Muuttaminen halvempaan asuntoon (saatko muuten asumistukea?) voisi auttaa maksamaan lainoja pois nopeammin.
Erittäin ikävä tilanne. En ymmärrä, että tälläisessä tilanteessa ei voida käyttää yhdistelylainaa, johon se on nimenomaan tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jääkin, paljonkin enemmän, jos viitsii opiskella itselleen tarpeeksi korkean tutkinnon. Ihmisen pitää lukea pitkälle, niin palkka on hyvä. Ei mikään hanttihomma voi olla yhtä hyvin palkattua kuin korkeamman tutkinnon suorittaneen palkka. On turha valoittaa palkan pienuutta, jos ei ole viitsinyt lukea tarpeeksi.