Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkahuollon asiakkaana ei saa olla kiireinen, jos meinaa chatin kautta hoitaa pakettiasiaa

Vierailija
09.03.2026 |

Olen odottanut klo 9.00 alkaen pääsyä asiakaspalvelijalle. Yhdeksän aikaan olin jonossa numerolla 10.

Nyt olen jonossa toisena. Olen paikalla 2 ollut jo 30 minuuttia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä muissa chat aspoissa tulee viesti ensin siltä aspalta. 

Esim. "Hei, miten voin olla avuksi?"

Nyt ei tullut. Vaan minä aloitin keskustelun, kun linja oli auki. Sen näkee niistä lainehtivista palloista

Vierailija
22/25 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että ihan sama pätee pankkiin, vakutusyhtiöihin ja lähes kaikkeen mihin tarvitaan asiakaspalvelua etänä. Kun rupeaa asioita hoitamaan siinä vierähtää joskus viikkokin ja jonotukseen menee suurin osa ajasta. 

Jep...ja tämä kaikki tarjoiltiin aikoinaan idealla: digitalisaatio helpottaa elämäänne...haistakoon paska, vaikeemmaksi meni! Mutta se johtuu paljolti siitä kun ne ei osaa ajatalla asiakkaan vinkkelistä asioita, vaan ainoastaan omasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli just mieleen, että mitähän se asiakaspalvelija puuhastelee kun jono ei ole edennyt kohta tuntiin ollenkaan.

Höhlä, ruokatunti...

Vierailija
24/25 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla ihan humpuukia se, että matkahuollon chatissa joku asiakaspalvelija vastaa? Onko kokemusta teillä, että oletteko päässeet aspan kanssa chattaamaan?

Chatista en tiedä (Mun kokemuksella niissä ei hoidu mikään...) mutta puhelin palvelu vastaa Matkahuollosta. Ne vaan on ahneudessaan tehneet siitä rahastusta, eka minuutti 6€, siittä eteenpäin paikallispuhelu maksu. Vältän jatkosssa Matkiksen käyttöä ku oon joutunut useita paketteja vaihtamaan nouto paikkaa ku kuskaavat paketit mihin sattuu, eikä Posti ole juurikaan sen parempi, muuttavat tavallisia kirjeitäkin noudettavaksi, ja minä oon autoton invalidi mies...SE ON SITÄ KUN AATELLAAN VAIN ITSEÄÄN JA OMAA ANSAINTAA JA VASTAAN OTTAVA ASIAKAS UNOHDETAAN...Mitäs siittä välittämään ku rahat on jo kassassa...

Vierailija
25/25 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla ihan humpuukia se, että matkahuollon chatissa joku asiakaspalvelija vastaa? Onko kokemusta teillä, että oletteko päässeet aspan kanssa chattaamaan?

Chatista en tiedä (Mun kokemuksella niissä ei hoidu mikään...) mutta puhelin palvelu vastaa Matkahuollosta. Ne vaan on ahneudessaan tehneet siitä rahastusta, eka minuutti 6€, siittä eteenpäin paikallispuhelu maksu. Vältän jatkosssa Matkiksen käyttöä ku oon joutunut useita paketteja vaihtamaan nouto paikkaa ku kuskaavat paketit mihin sattuu, eikä Posti ole juurikaan sen parempi, muuttavat tavallisia kirjeitäkin noudettavaksi, ja minä oon autoton invalidi mies...SE ON SITÄ KUN AATELLAAN VAIN ITSEÄÄN JA OMAA ANSAINTAA JA VASTAAN OTTAVA ASIAKAS UNOHDETAAN...Mitäs siittä välittämään ku rahat on jo kassassa...

Asiakaspalvelu on heikolla tolalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä