No niin ãmmãt, miltäs tuntuu nyt kun päivänne prinsessana on ohi?
Kommentit (55)
Eipä sitä kukaan muistanut tänäkään vuonna, yllätyitkö?
Eiköhän se naistenpäivä mimosan oksineen ole etupäässä venäläisten viettämä juhlapäivä. Suomeen ei kyllä kaipaa lisää yhtään kansainvälistä krääsäpäivää.
Aloittajalle ja muillekin sanoisin, että parhaiten menestyvät ne, jotka tajuavat yhden pikkuseikan: maailmassa on aina ollut noin puolet porukasta naisia ja puolet miehiä.
Valitatko ap seuraavassa keskustelussa sitten vastavuoroisesti naisen puutetta?👀
Ylläpito:
Poistakaa tämä viestiketju. Tämä aloittaja selkeästi on järjenjuoksultaan sen verran epäkypsä, että trollille ei pidä antaa palstatilaa. Kiitos!
Minulla on ihana mies, jolle olen kuningatar 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä en oo mikään prinsessa. Ikinä 😄
Et niin, vaan olet trolli eli peikko kautta jätti.
Huvipuistohullu on suunnilleen palstan positiivisin henkilö.
Samaa mieltä. En ole nähnyt hänen valittavan juuri koskaan mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten päivä on joka päivä. Mihin tarvitsemme naistenpäivää? Onko tarve yhtä vakava kuin tarve naisten takseille?
Naistenpäivänä naiset odottavat kukkia ja suklaata miehiltä.....hahahaaa....
Vain naiset kykenevät tähän.
Naisten päivä tarvitaan naisille jotka eivät ole äitejä ja ovat epäonnistuneet tehtävässään.
Missä tehtävässä? Kuka näitä tehtäviä jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten päivä on joka päivä. Mihin tarvitsemme naistenpäivää? Onko tarve yhtä vakava kuin tarve naisten takseille?
Naistenpäivänä naiset odottavat kukkia ja suklaata miehiltä.....hahahaaa....
Vain naiset kykenevät tähän.
Naisten päivä tarvitaan naisille jotka eivät ole äitejä ja ovat epäonnistuneet tehtävässään.
Huutonaurut tälle, niin säälittävää provoilua. :D1
PMMP sen tiesi: "Päiväkodis piti aina olla prinsessa. Mieluummin kun olisin ollut massamurhaaja."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on kuninkaallisia.
Kaikki naiset haluavat olla prinsessoja.
Kuka täysijärkinen haluaa syntyä kuninkaalliseen sukuun? Ei saa mitään tehdä itsenäisesti ja pakko osallistua joka helvetin edustustilaisuuteen mihin velvoitetaan.
Miltäs äijän reuhkalta tuntuu olla ikuisessa puutteessa. 🥺
Ahdistaa ja itkettää.
Ei ollut prinsessa päivää. Meillä ei vietetä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on kuninkaallisia.
Kaikki naiset haluavat olla prinsessoja.
Kuka täysijärkinen haluaa syntyä kuninkaalliseen sukuun? Ei saa mitään tehdä itsenäisesti ja pakko osallistua joka helvetin edustustilaisuuteen mihin velvoitetaan.
Siihen kasvatetaan lapsesta asti. Se luontuu varmaankin ihan erilailla kuin se jos joutuisi yhtäkkiä puolisoksi tavallisesta perheestä.
Nyt on kyllä pakko sanoa ap:lle, että olen onnellinen, kun naisten päivä meni ohi ja saa taas olla oma itsensä, eikä tarvitse esittää prinsessaa.
Mies uhrautui naistenpäivän kunniaksi (mikä sinällään on kunnoitettavaa, koska olen luullut, ettei hän tiedä sellaista päivää olevankaan, koska ei ole koskaan sitä vuosikymmeniin mitenkään huomioinut) hankkimaan ruuan.
Osti sitten 3 pakaste pizzaa tarjoushintaa 9e.
No ne oli niin pahoja, ettei voinut itsekään syödä :DDDDDDDDDDDDD
Minun pizzasta on vielä palanen jääkaapissa, en tiedä syönkö. Toisaalta ruuan pois heittäminen on rumaa.
Onneksi tänään saa taas kunnon ruokaa.
Prinsessana olo oli kyllä kamala kokemus, ei ikinä enää.