No niin ãmmãt, miltäs tuntuu nyt kun päivänne prinsessana on ohi?
Kommentit (55)
Huoris taisi itse viettää prinsessapäivää eilen. Pukeutui makuupussitakkiin ja talvisaappaisiin ja läpsytteli puhelimen läppäkuoria. Se kiihottuu tuollaisesta.
Minun vanhempani ei ole kuninkaallisia, vaan maajusseja, joten en ole prinsessa. Eilen oli ihan kiva päivä, kun oli vapaata töistä, ehdin olla lasten kanssa. Toki on vähän ikävä tänään taas kömpiä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on kuninkaallisia.
Kaikki naiset haluavat olla prinsessoja.
Miks sitten mulla on Hiace käyttiksenä?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo mikään prinsessa. Ikinä 😄
Et niin, vaan olet trolli eli peikko kautta jätti.
Kumpikohan meistä taas olikaan se trolli 🤔
No oliskohan kuitenkin se joka jatkuvasti valehtelee ja jona nimimerkissö lukee kirjaimellisesti HULLU
Mitäs mä oon valehdellu? Hullu olin jo ennenku aloitin palstailun 😃 ****hullu-nimellä oon kultani puhelimeskin 😄
Taas sinä valehtelet etkö sinä osaa muuta tehdä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oliskohan kuitenkin se joka jatkuvasti valehtelee ja jona nimimerkissö lukee kirjaimellisesti HULLU
Mitäs mä oon valehdellu? Hullu olin jo ennenku aloitin palstailun 😃 ****hullu-nimellä oon kultani puhelimeskin 😄
No mitäs valetta tuos on? 😃
Suomalaisen naisen prinsessapäivä= aamulla ylös klo 6, kun ipanatkin herää. Aamukahvin ja puuron keittoon.
Lapsukaisille aamupala, ite juot seisten pikaisensit sen kahvin. Päivemmällä, kun mieskin on vihdoinkin herännyt (ettei imurin ääni häiritse nukkujaa) on ohjelmassa siivousta, ulkoilua lasten kanssa ja pyykkäystä.
Ai että , olipas ihana prinsessapäivä.
Maanantaina alkaakin taas arki ja klo 6 ylös ja aamukahvit ja lapsille puuro ja lapset tarhaan ja ite töihin.
Minua ei ahdista yhtään, mutta sinä itse et tunnu voivan kovinkaan hyvin. Jotain varmaan kannattaisi tehdä, että saisit lisää hyvää mieltä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vastata trollille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vastata trollille.
Mä nyt vaan haluan tietää, että mitä valetta se tuos näkee 😄
Vierailija kirjoitti:
Naisten päivä on joka päivä. Mihin tarvitsemme naistenpäivää? Onko tarve yhtä vakava kuin tarve naisten takseille?
Naistenpäivänä naiset odottavat kukkia ja suklaata miehiltä.....hahahaaa....
Vain naiset kykenevät tähän.
Vain Sinä kykenet naisvihaan.
Ap, hanki elämä. Ajattele millaista on olla kuolinvuoteella ja miettiä miten turhaa oli sinunkin elämä. Vauvalla trollaamista ja naisten haukkumista ja vihaamista.
Eikö ihminen todellakaan halua elämältään muuta?
Vierailija kirjoitti:
Naisten päivä on joka päivä. Mihin tarvitsemme naistenpäivää? Onko tarve yhtä vakava kuin tarve naisten takseille?
Naistenpäivänä naiset odottavat kukkia ja suklaata miehiltä.....hahahaaa....
Vain naiset kykenevät tähän.
Älä yritä. Miehet täällä rääkyy ja parkuu, kun ei kuulemma miestenpäivää vietetä. Miehet haluaa silloin kuninkaallista kohtelua .
Ja miestenpäiväänhän vietetään ja se on olemassa, mutta kun on niin kova hinku joillakin miehillä uhriutua, että pakkaa tosiasiat unohtua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on kuninkaallisia.
Kaikki naiset haluavat olla prinsessoja.
Sinähän sen tiedät ;)
Miten tuon prinsessapäivän olisi pitänyt näkyä arjessa? Tavalliseen tapaan miehet etuilivat jonoissa, tönivät ja käyttivät kyynärpäitään sekä käyttäytyivät huonosti. Toisilta naisilta sai hyvää naistenpäivä toivotuksia.
On jotenkin tosi hyvä ja turvallinen olo, kun näin vapaapäivää juo aamukahveja, avaa palstan ja täällä sä ole, aina yhtä pahalla päällä, ruikuttamassa makuupussitakeista ja villasukista. Se on yhtä varmaa kuin auringonnousu ja luo vakautta tässä maailmantilanteessa. :)
Mun mies kohtelee mua kuin prinsessaa aivan jokainen päivä. Eli ei ole ohi täällä. Mulle tulee aamukahvi sänkyyn joka päivä.
Tosiaan, vuodessa on 364 miesten päivää, ja yksi naisten päivä.
Hyvä esimerkki:
"Venäjän presidentti Vladimir Putin on ottanut kantaa naisten asemaan, kertoo brittilehti The Sun.
Naisella on paljon velvollisuuksia, sanoi Putin.
Hänen on oltava kaunis ja viehättävä kotona, ja hoidettava samalla monia perinteisiä kotitöitä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0e438d8d-28d2-4239-943e-7158b342f240
Kiitos 😄