Eilen oli kansainvälinen naistenpäivä ja siihen liittyvä marssi. Samalla marssilla mieltään osoittamassa oli queer ja transtyyppejä.
Eivätkö nämä queer ja transhenkilöt voisi joskus antaa muiden järjestää marssia ilman että heidän pitää tunkea jokaiseen marssiin mukaan. Sateenkaarikuukauden aikana he tulevat olemaan varmaan ihan riittävästi esillä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Osa vaikutti äänekkäästi halveksuvan pääministeriä ja huuteli hänen puheensa päälle. Miksi Orpo oli kutsuttu edes paikalle jos häntä ei tahdottu edes kuulla? Vai siksikö, että häntä voitiin avoimesti pilkata? Suomessa toki voi näin tehdä ja sille kannattais antaa myöskin jokin arvo.
Missään ei ole kielletty miesten haukkumista ja miesten vihaamista!!! Ainoastaan naisten vihaaminen ja haukkuminen on kiellettyä!!!
"Ymmärrän" Orpolle buuauksen, juuri näiltä friikeiltä on viety nyt kaikki lelut ja karkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa vaikutti äänekkäästi halveksuvan pääministeriä ja huuteli hänen puheensa päälle. Miksi Orpo oli kutsuttu edes paikalle jos häntä ei tahdottu edes kuulla? Vai siksikö, että häntä voitiin avoimesti pilkata? Suomessa toki voi näin tehdä ja sille kannattais antaa myöskin jokin arvo.
Missään ei ole kielletty miesten haukkumista ja miesten vihaamista!!! Ainoastaan naisten vihaaminen ja haukkuminen on kiellettyä!!!
Uhriasema oikeuttaa...
Eräs jääkiekkoilija ei pukeutunut "setapaitaan". Eräs järjestö jyrähti, jääkiekkoilijan ei olisi pitänyt saada pelata, tähän tuli korjaus, laissa vika, pitäisi saada syrjiä . Neiti liberaalius "vapautena" on tässä mielessä kuitenkin näennäistä, koska vaatimukset eivät lisää ihmisten vapautta. Ne päinvastoin sääntelevät, kontrolloivat ja pyrkivät normittamaan kaikkia ihmisiä tietyn maailmankuvan mukaisiksi. Tämän maailmankuvan keskeisenä tavoitteena on mahdollistaa kaikille yksilöille rajoittamaton vapaus toteuttaa itseään ja mielihalujaan. Pyrkiessään purkamaan kaikki sosiaalista yhtenäisyyttä luovat rakenteet, jotka ylläpitävät yhteiskuntarauhaa ja perinteistä ydinperhekäsitystä, arvoliberalistit ja he tulevat luoneeksi maailman, jossa kukaan ei voi aidosti hyvin.
näin bi-naisena en pidä ajatuksesta yhtään. enkä ylipäätään nykyaikaisesta kaiken seksualisoimisesta
Vierailija kirjoitti:
Queer- ja transhenkilötkin voivat olla naisia
Eikö näille voisi järjestää ihan oman päivän?
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se kun on noin tyhmä kuin sinä, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä ynm koirien ristiäiset maailman turhinta juuba jaabaa missä voidaan "riehua ja osoittaa mieltä" kaikesta mistä ei tykkää ja mikä pännii, minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä ..
Naistenpäivä varmasti tuntuukin turhalta, jos katselet asiaa lähinnä omasta näkövinkkelistäsi. Minä katsoisin laajemmasta, ja ottaisin esimerkiksi vaikkapa Afganistanin naiset. Voisin mennäkin naistenpäivän marssille, mutta en halua assosioitua juuri tähän uhriutujistoon, joten jää minulta väliin jatkossakin.
Tulevaisuuden historiantutkimuksessa länsimainen "feminismi" 2000-luvulla tulee näyttämään erikoiselta liikkeeltä. Olisi parasta, jos länsimaalaiset naiset käyttäisivät energiaansa ja asemaansa esimerkiksi huonommassa asemassa olevien naisten auttamiseen maailmanlaajuisella tasolla sen sijaan, että uhriutuisivat keskenään täällä kaiken hyvinvoinnin ympäröiminä.
Queer- ja transhenkilötkin voivat olla naisia