Muilla fiilis että on raskauden jälkeen pilalla?
Onko muilla fiilistä, että on raskauden jälkeen ihan "kakkosluokkaa" ja pilalla? Jotenkin että työ on nyt tehty, kroppa ottanut osumaa ja enää ei ole muuta virkaa kun hoitaa lasta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne vauvapalstallehan "kannattaa" laittaa kysymyksiä naisen elämään liittyen. Heti on poikaporsaat röhkimässä.
Mun mielestä hauskinta on tässä, että tämä skloddi haukkuu toisesta suupielestä synnyttäneitä naisia ja toisesta suupielestä kertoo, miten ennen vanhaan monta lasta synnyttäneet naiset vasta olivat jotain. Että päättäis jo.
Skloddi kuulostaa ihan joltain Stargate -iskuryhmän löytämättä uudelta rodulta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen synnyttäminen on melkoinen urakka ja urotyö, lapsen kasvattaminen erittäin tärkeä ja vastuunalainen tehtävä. Ole ylpeä itsestäsi! Keho paranee kyllä, kun annat sille aikaa ja pidät itsestäsikin huolta.
Aliupseerikoulu on kovempi juttu.
Skloddi ei ymmärrä meitä stadin friidui! Me ollaan sentään maailman napa ja meitä pitää palvoo!
Se lapsen hoitaminen on sun tärkein tehtävä vauvan syntymän jälkeen. Mitä muuta pitäisi olla?
Tulet huomaamaan. Omat arvot ja asioiden tärkeysjärjestys muuttuu. Lapsi on ykkönen, eikä muulla ole siinä tilanteessa väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä muija aika pilalla oli raskauden jälkeen.
Sinä olet pilalla ilmankin
Mun mielestä hauskinta on tässä, että tämä skloddi haukkuu toisesta suupielestä synnyttäneitä naisia ja toisesta suupielestä kertoo, miten ennen vanhaan monta lasta synnyttäneet naiset vasta olivat jotain. Että päättäis jo.