Muilla fiilis että on raskauden jälkeen pilalla?
Onko muilla fiilistä, että on raskauden jälkeen ihan "kakkosluokkaa" ja pilalla? Jotenkin että työ on nyt tehty, kroppa ottanut osumaa ja enää ei ole muuta virkaa kun hoitaa lasta?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää naistenpäivää!
Helvetin huonoa naistenpäivää palstan komukkaämmille!
Kiinnostais tietää ap, että mikä sun mielestä sun kropan tehtävä on? Mikä on mennyt pilalle, mihin kroppa ei enää pysty tai kelpaa? Millainen naisen kropan pitäisi olla, jotta se kelpaisi? Kenelle sen pitää kelvata?
Rumia te olette ja pilalla joka saatanan uliämmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaiset inisevät naiset ovat sitten voimakkaita ja miehiä parempia kaikessa? Joka päivä tällä palstalla on näitä säälinkerjuukeskuteluja naisten aloittamina.
Mitä jos nyt avaisit vaikka oman ketjun, jossa miehet voivat keskustella miesten asioista, ja antaisit naisten keskustella naisten asioista? Mikä tässäkin aiheessa sua niin valtavasti kiehtoo?
En avaa kun sinäkin tunget joka ketjuun jankuttamaan miten miehet on paskoja kaikessa ja persuja ja inkkeleitä ja ties mitä milloinkin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tiedä se!
"En avaa kun sinäkin tunget joka ketjuun jankuttamaan miten miehet on paskoja kaikessa ja persuja ja inkkeleitä ja ties mitä milloinkin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, tiedä se!"
Eipä ole tapana sellaisia kirjoitella. Pelottaako sinua kovasti nettikirjoitukset? Mä oon jo sen verran pitkään niitä lukenut, että mua ei pelota, ei myöskään yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä muija aika pilalla oli raskauden jälkeen.
Jos ensin vaikka kokeilisit pitää naista kädestä ja pussata ja sitten tulet kertomaan vauvapalstalle kokemuksiasi naisista.
Hyvin vaikeeta ku alkaa heti rutina että "kauhee ku mä oon ruma".
Se on ikävää, jos olet kovin ruma. Voiskohan sitä sun ulkonäköä jotenkin parannella? Hoitaa ihon kuntoon, käydä parturissa?
Ainakin se vois opetella ensin perusasiat esim käytöstavat ja opetella syömään aterimilla eikä käsin, lisäksi käydä useammin suihkussa kuin kerran vuodessa nopeesti suihkun alla.
Vierailija kirjoitti:
Rumia te olette ja pilalla joka saatanan uliämmä.
Kuulostaa siltä, että tarvitset apua.
Lapsen synnyttäminen on melkoinen urakka ja urotyö, lapsen kasvattaminen erittäin tärkeä ja vastuunalainen tehtävä. Ole ylpeä itsestäsi! Keho paranee kyllä, kun annat sille aikaa ja pidät itsestäsikin huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä muija aika pilalla oli raskauden jälkeen.
Jos ensin vaikka kokeilisit pitää naista kädestä ja pussata ja sitten tulet kertomaan vauvapalstalle kokemuksiasi naisista.
Hyvin vaikeeta ku alkaa heti rutina että "kauhee ku mä oon ruma".
Se on ikävää, jos olet kovin ruma. Voiskohan sitä sun ulkonäköä jotenkin parannella? Hoitaa ihon kuntoon, käydä parturissa?
Ainakin se vois opetella ensin perusasiat esim käytöstavat ja opetella syömään aterimilla eikä käsin, lisäksi käydä useammin suihkussa kuin kerran vuodessa nopeesti suihkun alla.
Noita katsoi taas kerran kristallipallosta. :D
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse mielelläni paneskele yh-äitejä. He ovat puhkinussittuja ja seurustellessa väkivaltaisia ja vihamielisiä.
T: kokemusta on
Ootko koskaan tullut ajatelleeksi että yh:t ovat käytännössä neitsyitä meihin vanhoihin vaimoihin verrattuna? Kun puhutaan puhkinussituista, sitä pitää olla ehtinyt puksutella parisuhdetahtia. :D Seksi loppuu hääkakkuun ainoastaan huonoissa vitseissä, tiedoksi neitsytpojille.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen synnyttäminen on melkoinen urakka ja urotyö, lapsen kasvattaminen erittäin tärkeä ja vastuunalainen tehtävä. Ole ylpeä itsestäsi! Keho paranee kyllä, kun annat sille aikaa ja pidät itsestäsikin huolta.
Niinhän te idiootit uskottelette itsellenne ja toisillenne. Ikiajat naaraat ovat synnyttäneet ja se ei ole ollut mikään ongelma ennen teidän mielenterveysongelmaisten aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te idiootit uskottelette itsellenne ja toisillenne. Ikiajat naaraat ovat synnyttäneet ja se ei ole ollut mikään ongelma ennen teidän mielenterveysongelmaisten aikoja.
Niin, vain ja ainoastaan aika keskeinen kuolinsyy naisilla. Mutta ei varmasti tule tällaiset jutut mieleen, kun pyörii oman napanöyhtänsä ympärillä kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse mielelläni paneskele yh-äitejä. He ovat puhkinussittuja ja seurustellessa väkivaltaisia ja vihamielisiä.
Ootko koskaan tullut ajatelleeksi että yh:t ovat käytännössä neitsyitä meihin vanhoihin vaimoihin verrattuna? Kun puhutaan puhkinussituista, sitä pitää olla ehtinyt puksutella parisuhdetahtia. :D Seksi loppuu hääkakkuun ainoastaan huonoissa vitseissä, tiedoksi neitsytpojille.
"meihin" :D luuletko että joku uskoo kenenkään miehen langenneen sua panemaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vain ja ainoastaan aika keskeinen kuolinsyy naisilla. Mutta ei varmasti tule tällaiset jutut mieleen, kun pyörii oman napanöyhtänsä ympärillä kaiket päivät.
Ennen ei ollut tuollaisia iniseviä luusereita jotka itkee joka asiasta. Ennen tosiasiat otettiin tosiasioina eikä yritetty uhriutua asioista joille ei kukaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"meihin" :D luuletko että joku uskoo kenenkään miehen langenneen sua panemaan? :D
Mä olen sen ikäinen, että ollaan sen edelleen panevan kanssa ehditty jo kasvattaa sun ikäinen kiukuttelija. :D panisit säkin niin ei vituttaisi. Sen näkee naamasta kun ei ole alkanutkaan saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut tuollaisia iniseviä luusereita jotka itkee joka asiasta. Ennen tosiasiat otettiin tosiasioina eikä yritetty uhriutua asioista joille ei kukaan voi mitään.
Sä oot nyt ihan itse inissyt, itkenyt ja uhriutunut. Kuten sanoin, ennen synnytys oli keskeinen kuolinsyy hedelmällisessä iässä olevilla naisilla. Se, että alat itkeä jostain asian vierestä, ei muuta sitä miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sen ikäinen, että ollaan sen edelleen panevan kanssa ehditty jo kasvattaa sun ikäinen kiukuttelija. :D panisit säkin niin ei vituttaisi. Sen näkee naamasta kun ei ole alkanutkaan saada.
Onneksi olkoon kun olet saavuttanut jo yli 90 vuoden iän.
Ei ollut sellaista fiilistä ollessani raskaana.
Tänne vauvapalstallehan "kannattaa" laittaa kysymyksiä naisen elämään liittyen. Heti on poikaporsaat röhkimässä.
Onneksi olkoon kun olet saavuttanut jo yli 90 vuoden iän.
Oh, no sitten se toinen vaihtoehto, hoidata vaihdevuotesi niin ei tarvitse kiukutella. Ihan sukupuolesta riippumatta. Ja pane sen jälkeen
"Mitä helvettiä sä peukkupää oikein sekoilet? Muija aloittaa aina rutinan että se on niin kamalan ruma ja kuinka on huono. Oletko oikeasti noin saatanan tyhmä ettet tajua lukemaasi vai esitätkö jostain älyvapaasta syystä?"
Joku mielikuvitusmuija? Kuulostaa itse keksityltä ongelmalta.