Anoppi
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No ei tod. 67v mummeli 🤮
Anoppi täyttää tänä vuonna 80 ja on sellainen pikkuinen luivakka mummeli, joten mietipä nyt että kiihottaako vai ei.
Kun hänet ensi kertaa tapasin 90-luuvun alussa, niin oli alle 50 v roteva "Niskavuoren emäntä". Oli todennäköisesti painavampi kuin minä silloin 2-kymppisenä, joten ei kiihottanut silloinkaan. Eikä missään kohtaa kuluneiden vuosien aikana. Anoppi on anoppi.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod. 67v mummeli 🤮
Mitä vikaa?
Pillu se on hänelläkin!
Kyllä mä tykkään että karva on hampaan välissä
Niin eihän jokaisen anoppi ole kaunis tai mukava. Mutta kun sattuu sellainen, joka osaa käsitellä miestä, pyytää apua ja kehuu. Niin kyllä se laittaa pään pyörälle.
Jos tässä nyt miettii omaa parisuhdehistoriaa, niin "anoppiehdokkaita" on ollut pubiruusu puliakan ja kirkkokuoron tätin väliltä monenlaisia ja ainoastaan yksi on ollut puoleensa vetävän näköinen. Mikäli asiasta ei olisi ollut omakohtaista varmaa tietoa, olisi häntä voinut luulla tyttökaverin siskoksi äidin sijaan.
Vaikka hän oli kaunis ja itse tiesi sen, antoi sen myös näkyä, niin ei hän varsinaisesti kiihottanut. Ja kyllä, vietin hänen kanssaan yhteisen yönkin, mutta siinä vaiheessa hän ei enää ollut minulle anoppi.
Ps. Suosittelen valitsemaan puolison anopin ominaisuuksienkin perusteella, puliakan tytär on nykyinen puliakka, kirkkokuoron tätin tytär on tiukkapipo absolutisti nutturapää, joka näyttää kirkkokuoron tädiltä. Maatilan tytär näyttää siltä, kuin olisi viettänyt elämänsä navetassa. Tämän hyvän näköisen anopin tytär näyttää hyvältä edelleen, kuin äitinsä aikoinaan. Ja minä raukka valitsin aikoinaan sen kirkkokuoron tädin tyttären.....
Vain pettingiä. Anoppi antoi hyväillä rintoja. Siitä hän piti. Vähän sai käsi käydä karvoituksella, mutta ei siitä eteenpäin. Joskus vilautti kaikki.
Anoppi oli kylässä vaimon siskon kanssa kesämökillä. Mentiin saunaan ja uimaan. Minä tietysti alastomana kun omalla tiluksillani olen. Naiset uikkareissa kun äitimamma mukana. Kuuliaiset neidot. Muulloin sanovat mun kanssa pillut paljaina, kuten saunassa kuuluukin. No, anoppi alkoi saunoessa ja uimaan mennessä vilkuilla mun levossa kun isoa varustusta. Tiedän sen kiinnostavan naisia ;-)
Saunan jälkeen menin kuivaamaan ja pukeutumaan mökkiin niin anoppi perässä jutellen niitä näitä. Halusi katsella alastonta vävyä. En saa tahatonta erektiota, mutta kalu on oikeasti levossa 18cm. Kuivailin itseäni kaikessa rauhassa ja olin kuin aina kova jutusteleen. Tämä ahmi ja katsoi aivan nolostumatta varmaan 15 minuuttia minua alastomana. Hän ei minua kiihota mutta siskonsa onkin toinen juttu. Olen ihan joka paikan kyllä katsellut läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli kylässä vaimon siskon kanssa kesämökillä. Mentiin saunaan ja uimaan. Minä tietysti alastomana kun omalla tiluksillani olen. Naiset uikkareissa kun äitimamma mukana. Kuuliaiset neidot. Muulloin sanovat mun kanssa pillut paljaina, kuten saunassa kuuluukin. No, anoppi alkoi saunoessa ja uimaan mennessä vilkuilla mun levossa kun isoa varustusta. Tiedän sen kiinnostavan naisia ;-)
Saunan jälkeen menin kuivaamaan ja pukeutumaan mökkiin niin anoppi perässä jutellen niitä näitä. Halusi katsella alastonta vävyä. En saa tahatonta erektiota, mutta kalu on oikeasti levossa 18cm. Kuivailin itseäni kaikessa rauhassa ja olin kuin aina kova jutusteleen. Tämä ahmi ja katsoi aivan nolostumatta varmaan 15 minuuttia minua alastomana. Hän ei minua kiihota mutta siskonsa onkin toinen juttu. Olen ihan joka paikan kyllä katsellut läheltä.
Onko välillänne tapahtunut muuta?
Itsellä oli aikoinaan todella kaunis, hoikka ja isorintainen anoppi, kun tutustuin häneen oli n 40 v.
Nykyään 70 leski, mutta tosi hoikka edelleen, ja pukeutuu edelleen tyylikkäästi isoja rintoja korostaen.
Vaimollani on E kupit ja pienet anopin rinnalla
Pari vuotta sitten vaimoni joutui toista lastamme odottaessaan sairaalaan kuukautta ennen laskettua aikaa. Hänellä oli korkea verenpaine ja raskausdiabetes. Raskausmyrkytyksen riskin takia hänet otettiin sairaalaan. Anoppi oli eronnut puoli vuotta aiemmin ja, tuli hoitamaan esikoistamme ja valmistelemaan kotia vauvan vastaanottamiseen. Kerran iltapalalla hän kysyi, miten pärjään ilman seksiä lähiviikot. Hän kertoi tyttärensä, siis vaimoni, kehuneen minun intoani ja taitoani yhdyntäseksiin. Hän ehdotti, että voisin nussia häntä, ettei tarvitse runkata eikä varsinkaan mennä vieraisiin. Niinpä meillä oli varsin kiihkeää seksiä lähes joka ilta/yö, kun vauva oli nukahtanut.
Tätä jatkui siihen asti, kunnes vaimo kotiutui nyytin kanssa. Sitten olikin muutama viikko vähän vaikeampaa, kunnes anoppi keksi tarvitsevansa minua omakotitalon talonmiehen hommiin. Vaimo tietysti lupasi, koska hän sai äidiltään monenlaista apua. Anoppi oli saanut avioerossa tasinkoa niin paljon, ettei hänen tarvinnut käydä töissä ja hän saattoi kyllä ne huoltohommat teettää ammattlaisilla. Yhteen miesten työhön hän tarvitsi minua, niiden huoltotöiden varjolla. Kaikki sujui mukavasti, kunnes anoppi iski eläkkeellä olevan pankinjohtajan ja he muuttivat Espanjaan.