Miksiköhän kaikkein paskimmat yhdysvaltalaisburgerketjut on hommattu Suomeen
Esim Wendy's ja In 'n* Out hakkaa molemmat 100-2
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Taas luen ketjua, jossa suomityperys mieltää amerikkalaisen yrityksen kansainvälistymisen jollain käsittämättömällä tavalla Keskoon.
Siis lukekaa kirja, ees joskus. Sit tää porukka ei edes ymmärrä miten järkyttävän typeriä ovat. Perusta hei itse menestyvä ravintolabisnes ja laajenna se eri mantereille. Katso miten helposti onnistuu.
Siis kyllähän nuo franchise-pohjalta toimivat, tarvitaan usein joku suomalainen (iso) taho sitä pyörittämään. En nyt jaksa googlettaa, onko juuri kesko ollut mukana, mutta muita isoja joo.
Vierailija kirjoitti:
Taas luen ketjua, jossa suomityperys mieltää amerikkalaisen yrityksen kansainvälistymisen jollain käsittämättömällä tavalla Keskoon.
Siis lukekaa kirja, ees joskus. Sit tää porukka ei edes ymmärrä miten järkyttävän typeriä ovat. Perusta hei itse menestyvä ravintolabisnes ja laajenna se eri mantereille. Katso miten helposti onnistuu.
Arvaapa kenen pyörittämiä BK:t ovat...
Ehkä niillä ei ole tarvetta levittäytyä ympäri maailmaa.
Texas meal deal olisi myös kova sana.
Noiden parempien ketjujen tuotteet olisi niin kalliita suomessa ettei ne menestyisi täällä. Paskabugerin saa myytyä kympillä.
Kotimainen BK on kyllä jäätävää kuraa. Ulkomailla sentään maistuu vähän jollekin mutta ei Suomessa.
Mitä itse jenkeissä reissasin, niin joka kylässä oli mäkkäri. jossain paikoissa myös burger king
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli positiivinen kokemus Usassa käydessä, erityisesti nämä roasted beef -hampparit:
13.29$ ateria. Rajusti on sielläkin hinnat nousseet. Mutta tuo on kyllä kokoliha hamppari joa suomessa maksaisi päälle 20€ joten...
Kevyt vaihtoehto: https://www.arbys.com/menu/categories/slow-roasted-beef/half-pound-roas…
Turha pilata hyvää hampparia kasviksilla.
Käytä paikallisia ei-ketjuja. Miksi pitää olla mikään ketju mistään? Kyllä niitä pieniä yksityisiä on.
Pikaruokaloiden paras puoli USA:ssa on se, että niissä ei TIPATA !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli positiivinen kokemus Usassa käydessä, erityisesti nämä roasted beef -hampparit:
13.29$ ateria. Rajusti on sielläkin hinnat nousseet. Mutta tuo on kyllä kokoliha hamppari joa suomessa maksaisi päälle 20€ joten...
Kevyt vaihtoehto: https://www.arbys.com/menu/categories/slow-roasted-beef/half-pound-roas…
Turha pilata hyvää hampparia kasviksilla.
Kannattaa tsekata sitten myös Wendy'sin Baconator.
Super Duper Burgers paras mitä olen rapakon takana kokeillut. Ei mitään paskateita vaan pihvilihatkin jauhetaan paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Käytä paikallisia ei-ketjuja. Miksi pitää olla mikään ketju mistään? Kyllä niitä pieniä yksityisiä on.
Joo. Grillroom!
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen BK on kyllä jäätävää kuraa. Ulkomailla sentään maistuu vähän jollekin mutta ei Suomessa.
Et ole tainut pekonihampurilaista maistaa? Ei kasviksen kasvista. Ei edes sipulia, niin oudolle kuin se kuulostaakin.
Jenkeistä ei tule mitään hyvää, miten idiootit osaisi tehdä jotain hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hooters olisi kyllä aika kova
Voisi olla hankaluuksia Suomessa löytää työntekijöitä.
Kyllähän niitä löytyy mutta asiakkaita jotka halus nähä niitä on sitten toinen juttu
Mitren vitunjuntti joku voi olla että hehkuttaa jotain wendys ketjua? Jenkeissä se on halvinta paskaa jonne mennään vaan hinnan takia.
Eiköhän täällä ole jo ihan tarpeeksi burgerpaikkoja. Niin halpoja kuin kalliita.