Mies lähti eilen saunailtaan kavereilleen eikä ole vieläkään saapunut kotio
Mies ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, ei edes lue viestejä. Neljän miehen kaverikööri eikä kukaan vastaa viesteihin. Mies on kunniallinen ja hyvätapainen ja lupasi tulla kuudeksi kotio, mutta herraa ei näy mailla eikä halveilla. Ovatko miestenillat aina tällaisia?
Kommentit (41)
Mulla oli samanlainen enkä vielä tänäkään päivänä tiedä mistä käytös johtui. Että niin...mieti sitä jos teillä olisi lapsia ja mies vaan katoaisi silloin kun ei huvita. Jätä se. Pystytkö mitenkään luottamaan siihen? Itse en pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kotio? Mikä on halve?
Ärsyttävää Porin yms. murretta. Onko tämä(kin) mies sieltä päin kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Se on "ei mailla eikä halmeilla", ei halveilla.
Ei kai hupsista nyt tuli naukkailtua miehen vanukkaat. hih hihi
Tee katoamisilmoitus. Kun poliisit tuo kotio, niin johan oppii olemaan.
Mieti jos ois sama mies.😭 Jos olisi niin noilla pojilla on tapana käydä strippiklubeilla ja ulkomaillakin olivat ties missä seksiesityksissä, joku porukasta kävi maksullisissa. Että tällaista vaan ilmoitettiin kun saattoi herrasta jälleen kuulua. Ei tollasta ihan oikeesti voi kattella.
Kun sen äiti on kattellu tommosta mieheltä niin se kuvittelee, että muutkin naiset katsoisivat.
Vierailija kirjoitti:
Tee katoamisilmoitus. Kun poliisit tuo kotio, niin johan oppii olemaan.
Ei ne kerkee, ovat kuskaamassa muovipussi"varkaita".
Pistä toi peli nyt kerrasta poikki. Muuten tulet olemaan tässä tilanteessa vielä ainakin 5x. Kun mies lähtee, ei vastaa puhelimeen yms. niin ota ihan vaan uusi mies kun selkeästi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden miestenillat aina tuollaisia. Vain sinun miehen.
Viikko kun vierähtää,voi alkaa kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toinen nainen. Minkähän sadun sulle sepittää.
Ota ap toinen mies ja kosta meidän muidenkin puolesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muiden miestenillat aina tuollaisia. Vain sinun miehen.
Viikko kun vierähtää,voi alkaa kysellä.
Siinä vaiheessa ollaan kuule jo unohdettu koko tyyppi.
Nykyään kannattaa muutenkin tapailla useita samaan aikaan. Älä ole uskollinen sille.
Ehkä voit tuosta olettaa, että suhteenne ei ole niin vakava? Reilusti voit olettaa kun itse ei vastaa. Uutta matoa koukkuun vaan!
Mikä on kotio? Mikä on halve?