Mitä sulla on lasissa tänään?
Lapsi lähti yökylään kaverillensa. Mä avasin greippilonkeron jäillä! <3 t. n32
Kommentit (68)
Piimää. Oon alkanu tykkäämään vanhemmiten. Estää refluksia ja kovia röyhtäyksiä. Vapaan lehmän piimäää.
Lonkeroa hartwall orginal long ring💪
Aamulla puristin mehun appelsiinista ja limetistä lasiin ja jatkoin hiilihappovedellä. Lounaalla join suolakurkkujen lientä. Päiväsellä alkoholittoman oluen. Omenamehu soijalla maustettuna meni myös äsken. Siinäpä päivän lasilliseni tähän mennessä.
Äsken oli Pepsiä ja pian lasi punaviiniä.
Vettä lasissa, oon taas välistä selvinpäin autolla liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Aamusta alkaen oon juonut viiniä, kun lapset on isiensa luona.
isiensä. hienosti järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin Emma gaalaa kattella ja ottaa vähän valkkaria.
Emma gaala on tekosyy juomiselle
Aikuinen ihminen ei tarvitse tekosyytä juomiselle tai muillekaan teoilleen. Kukaan ei ole sinulle selitystä velkaa. Mee hoitoon.
Juuri join Fanta zero sugar mango limpparit loppuun. Katselen tässä The Real Ghostbusters -sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alkoholia...
sitä olisi useimmilla suomalaisilla lasissa viikonloppuna jos suomalaisten ostovoimaa ei olisi tuhottu täysin 2020-luvulla
Höpöhöpö.
Kukaan juo enään myrkkyjä.
höpöhöpö alkoholin kulutus laski vain koska ihmiset köyhtyivät valtavasti 2020-luvulla
2021 eläkeleikkaus, lähti karvan alle 14%, 2022-2023 super inflaatio, yhteensä kahdessa vuodessa lähes 18%, nyt vuoden vaihteessa jälleen eläke leikkaus 5,2%. Tähän lisäksi Petterin "pieni" veron viilaus oli kohdallani 6,5% pois netto eläkkeestä joka on nyt alle 900 euroa. Ja jotta ei vielä loppuisi tähän, siellä mietitään eläke uudistusta...lue: seuraava leikkaus...listasta puuttuu vielä -24 ja -25 pohjainflaatiot, molempina vuosina inasen alle kaks prossaa, päästään kokonaisuudessaa pyöreesti KOLMEEN KYMMENEEN prossaan....JA NOI IDIOOTIT VÄITTÄVÄT ETTÄ ME PIENILLÄ ELÄKKEILLÄ ELÄVÄT SÄÄSTÄMME....MISTÄ? Iso tuloiset saavat veron alennuksia...reiluuden nimissä: verohelpotukset heiltä pois........Ja kyllä, ennen kuin kukaan mitään kirjoittelee: Olen umpi kokkari mutta tuo vero politiikka ON PERSEESTÄ, avatkaa silmänne ja katsokaa kokonaisuutta siellä Arkadian mäellä ja ottakaa peukku pois perseestä....Seuraavan leikkauksen kohdalla samalla kustannusten noustessa, joudun minäkin varastamaan nälkääni vielä vanhalla iälläni! (Jos oon rehellinen niin olen tehnyt sitä jo!) Nakkipaketti sujahtaa todella helposti povariin, suvella sitten vähän hankalampaa, ku ei tee paidassa oo povaria, täytyy keksiä jotakin...ehdotuksia? Ruokaan jää kuukaudessa alle 100€, joten ei naurata. Lääkäri kutsuista olen joutunut kieltäytymää vuosia ja lääkkeitä jää ostamatta sekä joulut viettämättä, aina täytyy keksiä tekosyitä ku ihmiset tahtois tulla jouluna käymään eikä mulla oo mitään tarjottavaa, ei edes kinkkua pöydässä vuosikausiin...että tällaista Suomessa...hyvää kevään odotusta itse kullekkin säädylle! (Sorry jos vaikuttaa pateettiselta mutta tämä on totuus Suomessa tänään.) Ei he siellä päätöksiä tehdessään tunnu ymmärtävän että kun pikkusista eläkkeistä leikataan niin se on suoraan kulutuksesta heillä pois, ja että se on tupla efekti kustannusten noustessa ja piiloverotuksen lisääntyessä! (Viimeisempänä pakollinen biokeräys, 9 euroa kuukaudessa ja mitään ei multa sinne mene, eli tyhjästä veloitetaan...Kiitos, anteeksi ja kuulemiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin Emma gaalaa kattella ja ottaa vähän valkkaria.
Emma gaala on tekosyy juomiselle
Niin on. Kuka sitä selvinpäin kestää katsoa?
Pistä pullo pois, tulee sieltä muutakin, eli vaihda kanavaa...
Piti olla maitoa, mutta unohdin ne reppuun. Ananaslimpparia sitten illemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Juopot täällä kyselee.
Ei pari hassua siideriä tm juopoksi tee.
Nestea sitruuna jauhetee.