Heh! Tuli yks hauska juttu mieleen :D
Menin murtuneen häntäluun takia lääkäriin ja ne otti röntgenkuvat. Lääkäri sit punastellen ja häveten kysy että " onko sulla -kröhöm- peräsuolessa jotain?" . Minä olin ihan äimän käkenä että häh?? Kunnes katsoin röntgenkuvaa joka oli siinä seinällä ja totesin " joo, se on mun kierukka" . Olisitte nähneet miten hämilleen se lääkäri meni! :D " ajattelin näin varovasti kysyä kun täällä näkee kaikenlaista" :D
Kommentit (13)
7:
miksi olit laittanut kierukan peräsuoleesi?
Tais lääkäriä nolottaa. =D
mietti, mitä se peräsuolessa tekee..
kierukka tosiaan peräsuolessa? Ikään kuin tauluna seinällä, jota kakka saa ohi mennessään ihailla.
Siis lääkäri ei tiennyt, miltä kierukka näyttää? Lääkäri ei erota peräsuolta ja emätintä? Ja vaikka se näyttäisikin siltä että kierukka olisi peräsuolessa, eikö lääkäri osaa ajatella että tuskin se kierukka siellä on? Jos siis tunnistaa kierukan...
eikä ole gyne niin ei ne välttämättä kierukkaa ole ikinä nähnytkään.
Jos on mieslääkäri
eikä ole gyne niin ei ne välttämättä kierukkaa ole ikinä nähnytkään.
ei mitenkään ihmeellinen tilanne.
Siis lääkäri ei tiennyt, miltä kierukka näyttää? Lääkäri ei erota peräsuolta ja emätintä? Ja vaikka se näyttäisikin siltä että kierukka olisi peräsuolessa, eikö lääkäri osaa ajatella että tuskin se kierukka siellä on? Jos siis tunnistaa kierukan...
Jos otettiin vain yksi kuva, niin on yksi kuvakulmakin.
miksi sä sen kierrukan sinne laitoit???