Ikäero, jos mies on nuorempi
Mitä ajattelette aiheesta? Mun tapailukumppani on mua 15v nuorempi. Tapaillaan "salassa ", koska pelätään yleistä reaktiota. Myös luultavasti tästä syystä kumpikaan ei ole halunnut edetä erityisemmin. Olemme puhuneet asiasta paljon ja se tuntuu vaivaavan. Silti ollaan ihastuneita nyt ainakin.
Kommentit (132)
Hyviä esimerkkejä. Ruotsin menestyneimpiä naisia, kaikenlisäksi hot as.
Monet ja momoa. Kenet momoa jätti 33v naisen takia. Huhujen mukaan.
Maria guzenina. Suomen kauneimpia naisia, myös erittäin menestynyt. Mies näyttää perunalta.
Vierailija kirjoitti:
Usein kun mies ottaa itseään vanhemman naisen on kyse tyytymisestä tai joku fetissi.
Mitä väliä sillä tyytymisellä lopulta on jos kohtelee puolisoaan hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kun mies ottaa itseään vanhemman naisen on kyse tyytymisestä tai joku fetissi.
Ihan kuin ikä olisi ainoa asia joka ihmisessä ratkaisee. Naurettavaa.
Ei olekkaan ja monella miehellä samanikäinen kumppanikin on todella paljon itseään huonommassa asemassa sosioekonomisesti. Toisinpäin taas paljon harvinaisempaa, koska naisten ei niin monesti tarvitse tyytyä ja viihtyvät yksikseenkin.
En nyt saanut ihan kiinni mitä tarkoitat...
Sitä että miehille kelpaa lopulta ihan mikä vaan jos vaihtoehtona on olla yksin. En sano että vanhemmat naiset ovat helpompia mutta jotkut ovat. Sama on se että mies ottaa perheelisen naisen vaikkei oikeastaan haluaisi niitä toisen miehen lapsia etenkään jos itsellä ei ole lapsia ja naisen lapsiluku on jo täynnä.
Tämä. Monen monta kaveria seurustelee sen ainoan kans kuka huoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä tyytymisellä lopulta on jos kohtelee puolisoaan hyvin?
Mitähän tapahtuu jos joskus joku nuorempi kiinnostuu tyytyjästä? Varsinkin jos tulee tunne ettei tarvi tyytyä
En tajua miten nuo iät liittyy mihinkään tyytymiseen?
Suomi on käsittääkseni täynnä sellaisia emotionaalisesti etäisiä miehiä, joissa joku 3-6 vuotta nuorempi perunan näköinen vaimo roikkuu yrittämässä saada huomiota ja yhteistä aikaa, valittaa kun mies ei hoida lapsia jne.
Kaikesta päätellen monet tuollaiset nuoremman naisen kanssa pariutuneet perusmiehet vaikuttavat hyvinkin TYYTYNEET johonkin, eivätkä ole aidosti innoissaan elämästään ja naisestaan.
Eli miten liittyy ikään?
Usein nuo hiukan vanhemmissa miehissä roikkuvat Marimekko-70kg-perusnaiset vieläpä savustivat miehen jopa naimisiin kanssaan, eli mies ei innoissaan kosinut ja halunnut..
Vierailija kirjoitti:
Suomi on käsittääkseni täynnä sellaisia emotionaalisesti etäisiä miehiä, joissa joku 3-6 vuotta nuorempi perunan näköinen vaimo roikkuu yrittämässä saada huomiota ja yhteistä aikaa, valittaa kun mies ei hoida lapsia jne.Kaikesta päätellen monet tuollaiset nuoremman naisen kanssa pariutuneet perusmiehet vaikuttavat hyvinkin TYYTYNEET johonkin, eivätkä ole aidosti innoissaan elämästään ja naisestaan.
Eli miten liittyy ikään?
Ne miehet ovat innoisaan pillusta eikä parisuhteen velvollisuuksista joita naiset usein vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 44 ja aviomieheni on 24. Yhdessä ollaan oltu jo kolme vuotta. Ensi alkuun vähän hirvitti ikäero mutta sille ei voinut mitään, että kumpikin rakastui ihan tosissaan. Meillä on jo yhteinen lapsi ja asuntolainakin. Ei minulla ole tällaista onnea ollut omanikäisen kanssa. Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa kehdannut tulla ihmettelemään ikäeroa. Sanoisin, että yhteensopivuus on tärkeämpää kuin numerot, ja kannattaa nauttia elämästä tässä hetkessä. Anna mennä vaan.
Vastaus: Näitä kannattaa miettiä aika paljon pidempään kuin anna mennä vain. 6 vuoden kuluttua nainen on jo 50v ja vaihdevuodet voi olla täysillä päällä. Kun hormonitoiminta tyssää niin mielenkiinto voi lopahtaa tiettyyn toimintaan ns yhdessä yössä. Siinä sitten 30v mies on ihmeissään että mitäs nyt tehdään. 16v kuluttua tuo nainen alkaa olla jo oikeasti mummon näköinen ja kannattaa pohtia haluaako oikeasti 40v miehenä tosiaan kulkea mummo rinnalla. Isot ikäerot eivät oikeasti oke mikään jeppis juttu ja kokonaisuutta on syytä pohtia huolella, josko sitten kuitenkin joku sopivampi olisi parempi. Iso ikäero tuo Isoja ongelmia tullessaan
Aika monet suhteet päättyvät, eivätkä kestä kovin montaa vuotta. Nauttikaa rakkaudesta niin kauan kuin se kestää!
Eihän samanikäistenkään kanssa kukaan mieti, että "skippaan tämän suhteen, koska myöhemmin tämä henkilö saattaa jättää minut".
Niin siis yleensähän näissä "mies vaihtoi nuorempaan"-keisseissä se ensimmäinen vaimo on saman ikäinen/hiukan nuorempi.
En tajua mitä ihmiset hikoilee? Osa miehistä nyt vaan on tuollaisia, turha siitä stressata tai tarkkailla sen vuoksi jotain ikäeroa.
No hei, minun aviomieheni jätti minut tylysti vauvan kanssa yksin - vanhemman naisen takia! Olin ensimmäiset vuodet todella rikki, ja hyvin vihainen sille vanhalle puumalle jota nimittelin silloin h*roksi. Nyt olen jo tasapainossa ja tajuan, että pettäminen on sen pettäjän syy, ei ulkopuolisen, jolle tod.näk. valehdellaan suhteen vakavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin tapaillut viitisentoista vuotta nuorempaa miestä, iät n 35/50. Meillä ei ole tarkoituskaan edetä mihinkään, kumpikin tietää tämän. Meillä on mukavaa yhdessä kun tapaamme, mutta kummallakin on myös elämät toisaalla.
Olet odennäköisesti tyytymiaspano nuoremmalle miehelle jolla ei käy flaksi omanikäisten tai nuorempian naisten kanssa?
Et tainnut tajuta mitä tarkoittaa että meillä molemmilla on elämät toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin ikä olisi ainoa asia joka ihmisessä ratkaisee. Naurettavaa.
Ei olekkaan ja monella miehellä samanikäinen kumppanikin on todella paljon itseään huonommassa asemassa sosioekonomisesti. Toisinpäin taas paljon harvinaisempaa, koska naisten ei niin monesti tarvitse tyytyä ja viihtyvät yksikseenkin.
En nyt saanut ihan kiinni mitä tarkoitat...
Sitä että miehille kelpaa lopulta ihan mikä vaan jos vaihtoehtona on olla yksin. En sano että vanhemmat naiset ovat helpompia mutta jotkut ovat. Sama on se että mies ottaa perheelisen naisen vaikkei oikeastaan haluaisi niitä toisen miehen lapsia etenkään jos itsellä ei ole lapsia ja naisen lapsiluku on jo täynnä.
Niinhän se valitettavasti on. Yksikään mies ei anna pakkeja naiselle sen takia etteikö tällä olisi lapsia toisen miehen kanssa tai etteikö naisella olisi ollut kymmeniä miehiä ennen sitä. Niitä asijoita on vaan pakko sietää jos ei halua elää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on käsittääkseni täynnä sellaisia emotionaalisesti etäisiä miehiä, joissa joku 3-6 vuotta nuorempi perunan näköinen vaimo roikkuu yrittämässä saada huomiota ja yhteistä aikaa, valittaa kun mies ei hoida lapsia jne.Kaikesta päätellen monet tuollaiset nuoremman naisen kanssa pariutuneet perusmiehet vaikuttavat hyvinkin TYYTYNEET johonkin, eivätkä ole aidosti innoissaan elämästään ja naisestaan.
Eli miten liittyy ikään?
Ne miehet ovat innoisaan pillusta eikä parisuhteen velvollisuuksista joita naiset usein vaatii.
Eivät ole innoissaan siitä NAISESTA ja elämästä hänen kanssaan. Nainen joutuu "vaatimaan", koska miestä ei kiinnosta yhteinen aika. Outo parisuhde ylipäätään, mutta pointti vain se, että ei liity ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 44 ja aviomieheni on 24. Yhdessä ollaan oltu jo kolme vuotta. Ensi alkuun vähän hirvitti ikäero mutta sille ei voinut mitään, että kumpikin rakastui ihan tosissaan. Meillä on jo yhteinen lapsi ja asuntolainakin. Ei minulla ole tällaista onnea ollut omanikäisen kanssa. Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa kehdannut tulla ihmettelemään ikäeroa. Sanoisin, että yhteensopivuus on tärkeämpää kuin numerot, ja kannattaa nauttia elämästä tässä hetkessä. Anna mennä vaan.
Vastaus: Näitä kannattaa miettiä aika paljon pidempään kuin anna mennä vain. 6 vuoden kuluttua nainen on jo 50v ja vaihdevuodet voi olla täysillä päällä. Kun hormonitoiminta tyssää niin mielenkiinto voi lopahtaa tiettyyn toimintaan ns yhdessä yössä. Siinä sitten 30v mies on ihmeissään että mitäs nyt tehdään. 16v kuluttua tuo nainen alkaa olla jo oikeasti mummon näköinen ja kannattaa pohtia haluaako oikeasti 40v miehenä tosiaan kulkea mummo rinnalla. Isot ikäerot eivät oikeasti oke mikään jeppis juttu ja kokonaisuutta on syytä pohtia huolella, josko sitten kuitenkin joku sopivampi olisi parempi. Iso ikäero tuo Isoja ongelmia tullessaan
Aika monet suhteet päättyvät, eivätkä kestä kovin montaa vuotta. Nauttikaa rakkaudesta niin kauan kuin se kestää!
Eihän samanikäistenkään kanssa kukaan mieti, että "skippaan tämän suhteen, koska myöhemmin tämä henkilö saattaa jättää minut".
Niin siis yleensähän näissä "mies vaihtoi nuorempaan"-keisseissä se ensimmäinen vaimo on saman ikäinen/hiukan nuorempi.
En tajua mitä ihmiset hikoilee? Osa miehistä nyt vaan on tuollaisia, turha siitä stressata tai tarkkailla sen vuoksi jotain ikäeroa.
No hei, minun aviomieheni jätti minut tylysti vauvan kanssa yksin - vanhemman naisen takia! Olin ensimmäiset vuodet todella rikki, ja hyvin vihainen sille vanhalle puumalle jota nimittelin silloin h*roksi. Nyt olen jo tasapainossa ja tajuan, että pettäminen on sen pettäjän syy, ei ulkopuolisen, jolle tod.näk. valehdellaan suhteen vakavuudesta.
Itse tunnen myös naisen, jonka mies jätti ja lähti 10 vuotta vanhemman yksinhuoltajanaisen matkaan. Heillä ei tosin ollut lapsia, tuo tuttu nainen oli silloin vielä opiskelija. Ja erittäin kaunis, hoikka, fiksu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei ota vaan päätyy suhteeseen johon hänellä on mahdollisuus. Luulisi että vanhemmat naiset olisi fiksumpia ja näkisi itsekkin sen nuoremman miehen motiivit?
Jotenkin saanut sellaisen kuvan kaveripiirissäkin että kun me kolmekymppiset parit vietetään aikaa yhdessä niin nämä miehet hieman häpeää puolisonsa ikää. Sellaisen kuvan vaan jotenkin on saanut. Meillä on pienet lapset ja sitten toisella on jo aikuiset lapset ja mies itse jää vaille omia lapsia. n31
No jos asioita ei ole käsitelty tai puhuttu selväksi, niin kai noinkin voi käydä. Joko pitää uskaltaa tai sitten tyytyä ajelehtimaan.
Oma kokemus 45 vuotiaana naisena on, että parhaiten eroottinen rytmi ja kemia toimii noin kolmikymppisten kanssa. Harva nelikymppinen tai vanhempi mies enää haluaa päivittäistä lemmiskelyä kuten itse haluan. Toki suhteessa muitakin asioita on, mutta tämä minulle tosi tärkeää. Siksikin ihmettelen miten ihmeessä on niin hyväksyttyä ja yleistä että vanhemmat miehet ja nuoret naiset ovat yhdessä. Miten kummassa se voi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miten liittyy ikään?
Eivät ole innoissaan siitä NAISESTA ja elämästä hänen kanssaan. Nainen joutuu "vaatimaan", koska miestä ei kiinnosta yhteinen aika. Outo parisuhde ylipäätään, mutta pointti vain se, että ei liity ikään.
Liittyy se silloin jos ei ole sitä pillua saanut omanikäisiltään vaikka olisi halunnut ja ei kestä ilman naista. Sama usewin pätee itseä huomattavasti nuorempiin naisiin jotka on saatu suhteeseen elämänkokemuksen tuomalla edulla ja manipuloinnilla.
Tällaiset keskutelut romuttaa lopullisesti uskoni miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus 45 vuotiaana naisena on, että parhaiten eroottinen rytmi ja kemia toimii noin kolmikymppisten kanssa. Harva nelikymppinen tai vanhempi mies enää haluaa päivittäistä lemmiskelyä kuten itse haluan. Toki suhteessa muitakin asioita on, mutta tämä minulle tosi tärkeää. Siksikin ihmettelen miten ihmeessä on niin hyväksyttyä ja yleistä että vanhemmat miehet ja nuoret naiset ovat yhdessä. Miten kummassa se voi toimia?
Tää on kyl jännä. Ite 44. Liikun urheilu porukoissa. Lähestulkoon aina äijien itkun aihe kun nainen ei halua.. oma vaimo kyl suht aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Voisiko se johtua siitä että ne nuoret naiset kiihottaa vähän eri tavalla?
Itse seurustelin 41v itseäni yli 20v nuoremman naisen kanssa ja kyllä sitä seksiä oli älyttömän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyl jännä. Ite 44. Liikun urheilu porukoissa. Lähestulkoon aina äijien itkun aihe kun nainen ei halua.. oma vaimo kyl suht aktiivinen.
No olen kuullut tätä vaimon haluamattomuus -juttua myös 35 -v., hyvännäköisiltä miehiltä, joten ehkä osa ihmisistä vaan on haluttomia.
Itse olen päättänyt, että jos joskus joudun tuollaiseen tilanteeseen jossa mies ns. lähtee nuoremman matkaan, niin alan salimuijaksi ja lähden vtun milfinä Ibizalle panemaan. Pistän elämän ihan täysin risaiseksi, mä en tule ikinä lihomaan mihinkään nurkkaan pottatukassa sukkaa kutomaan.